Koelautaan Sovitin CD soittimelle!!

buimeri

Mistä saisi Sovittimen/paneelin koelautaan mihin kävisi normi CD soitin. Nykyisessä vm.1999 316 bemarissa on orkkis kasettisoitin joka on integroitu siihen. Olis kiva saada CD soitin siihen tilalle, mut tällä hetkel aika toivottomalta tunnustaa..

8

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toyota

Autohan on bemari..

• buimeri

Nimen omaan, ei mikään vokkipannu...

• kehystäjä

lähimmästä bmw liikkeestä ei maksa maltaita , noin 20 lisäksi din adapteri ja antennille plugi .Ne ainakin piti hankkia omaan bmw 320 vm2004 kun kypsyin sen soundeihin.

• buimeri

Oli se mun mielest aika kallis bmw liikeessä, yli kahensadan euron..Pitääpä kysyä hifiliikkeistä..ja purkamoilta.. =)

• kehystäjä
        buimeri kirjoitti:

Oli se mun mielest aika kallis bmw liikeessä, yli kahensadan euron..Pitääpä kysyä hifiliikkeistä..ja purkamoilta.. =)

autostuo myy myös....
        linkki http://www.autostudio.fi/?page=tuotteet&tuote=2150

onnea asennukseen , omassa oli pirunmoinen homma kun soittimen kaikki johdot subille ja liittimille piti saada mahtumaan sisään .. vaimon sukkapuikoista ja jeesusteipistä oli apua.

• 316 myöskin

Sovittimia saa BMW liikkeistä ja myöskin autohifi liikkeistä. Johtosarjan ja antennin muutosliittimen joutuu myös ostamaan. Johtojen malli on muuttunut ilmeisesti 2000 vuoden aikana. Varmenpi olisi jos ottaisit alkuperäisen soittimen irti ja ottaisit sen mukaan. Soitin lähtee irti kun irrottaa ensin apukuskin puoleisen listan. Sen jälkeen saa irrotettua soittimen ympärillä olevan listan ja edelleen soittimen kiinnitysruuvit. Uuden soittimen asennus voi olla hermoja kysyvää hommaa että saa kaikki johdot sopimaan sinne taakse.

• ootko harkinnut

itse olen hankkimassa mp3-soitinta E39 -malliin. Tässähän on koko keskikonsoli-kojelauta-radio-ajotietokone äkkiä katsoen yhtä puuta, ei innosta purkamaan ja venkslaamaan jälkiasennussoitinta.

Yksi ratkaisu pulmaan on iPod iTrip. Eli suomeksi iPod ladataan PC:llä, mp3 -kappaleita ja taitaa se soittaa jotain muitakin formaatteja.

iPod sitten soittaa kappaleet ja iTrip (iPodin persuuksissa) toimii radiolähettimenä millä taajuudella haluatkin, kannattaa valita mahdollisimman "vapaa kaista" eli ei läheltä käytössä olevia taajuuksia. Eli virität vain autoradion samalle taajuudelle kuin lähettimen ja kuuntelet kappaleet sitten autoradion kautta.

Lähetin on sen verran heikkotehoinen, että naapuriautossa ei tarvitse kuunnella lähetystäsi.

Lähetin taitaa lainsäätäjän mielestä olla vaan Suomessa laiton, mutta niitä saa netin kautta.

• saab 9-3 Bsr

mistähän saisi soittimen sovitus palan, saab 9-3 sport sedaniin. 1din tai 2-din :)
      olen etsiny vaikka mistä enkä ole löytänyt :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5402
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3882
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2057
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1813
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1714
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1650
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1618
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1524
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      39