Gnld?

minä

Kannattaako liittyä?

41

3157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle

      Liity mielummin Raveen. Kohta nimittäin räjähtää!

      • minä

        mutta pidetään noi muut jutut tästä pois....puhutaan vaan gnld:stä...


      • Mutta neuvon silti
        minä kirjoitti:

        mutta pidetään noi muut jutut tästä pois....puhutaan vaan gnld:stä...

        Neuvoni on: Täältä et saa tietoa siitä kannattaako vai ei. Täällä on vainne ihmiset neuvomassa joita kyseinen ala ottaa päähän. Onneksi näitä ihmisiä ei paljon.

        Kysy mieluummin neuvoa sellaiselta ihmiseltä joka on alalla menestynyt. Kysy mitä sinun pitää tehdä että pystyt samaan. Kysy sitoutuuko hän auttamaan sinua.


      • myyntimies mynttinen
        Mutta neuvon silti kirjoitti:

        Neuvoni on: Täältä et saa tietoa siitä kannattaako vai ei. Täällä on vainne ihmiset neuvomassa joita kyseinen ala ottaa päähän. Onneksi näitä ihmisiä ei paljon.

        Kysy mieluummin neuvoa sellaiselta ihmiseltä joka on alalla menestynyt. Kysy mitä sinun pitää tehdä että pystyt samaan. Kysy sitoutuuko hän auttamaan sinua.

        Jos olet hyvä myyntimies, niin silloin sillä ei ole mitään väliä mikä firma on kyseessä. Pääasia on, että firma maksaa sinulle hyvin jokaisesta myymästäsi tuotteesta/unelmasta.

        Sillä ei ole mitään väliä onko joku toinen menestynyt juuri siinä firmassa. Kyse on vain ja ainoastaan siitä, että osaatko juuri SINÄ myydä. Sitä ei sinulle voi kukaan opettaa. Myyntimieheksi synnytään!

        Tärkein myyntimiehen ominaisuus on, että ei ole liian kiltti. Myyntimiehen on tarvittaessa ns. "kustava" asiakasta silmään, mutta siten että asiakas ei itse sitä tajua. Loppujen lopuksi myynnissä on kyse hyvästä tilannetajusta. Asiakkaat ostavat loppujen lopuksi tunteella, eikä järjellä. Huono myyntimies perustelee epäonnistumistaan tuotteidensa hinnalla/laadulla jne. Hyvä myyntimies puolestaan myy mitä tahansa kelle tahansa!


      • ...
        Mutta neuvon silti kirjoitti:

        Neuvoni on: Täältä et saa tietoa siitä kannattaako vai ei. Täällä on vainne ihmiset neuvomassa joita kyseinen ala ottaa päähän. Onneksi näitä ihmisiä ei paljon.

        Kysy mieluummin neuvoa sellaiselta ihmiseltä joka on alalla menestynyt. Kysy mitä sinun pitää tehdä että pystyt samaan. Kysy sitoutuuko hän auttamaan sinua.

        "Onneksi näitä ihmisiä ei paljon"

        Heh, veikkaapa huvikseen kumpia on esim. Suomessa enemmän: Sellaisia, jotka tasan aina kieltävät vm-bizinekzet puhtaina kusetuksina, vai sellaisia, jotka niihin jossain elämänsä vaiheessa (yleensä epätoivoisimmassa vaiheessa) sortuvat? :-)


        "Kysy mieluummin neuvoa sellaiselta ihmiseltä joka on alalla menestynyt

        Mistä tällainen, todella harvinainen yksilö mahtaa löytyä?


      • kysy..
        Mutta neuvon silti kirjoitti:

        Neuvoni on: Täältä et saa tietoa siitä kannattaako vai ei. Täällä on vainne ihmiset neuvomassa joita kyseinen ala ottaa päähän. Onneksi näitä ihmisiä ei paljon.

        Kysy mieluummin neuvoa sellaiselta ihmiseltä joka on alalla menestynyt. Kysy mitä sinun pitää tehdä että pystyt samaan. Kysy sitoutuuko hän auttamaan sinua.

        ainoastaan yhtä asiaa siltä menestyjältä.

        Miten minun pitää tehdä että saan tulosta? Tee sitten täsmälleen niin kuin sinua neuvotaan.


      • mursis
        myyntimies mynttinen kirjoitti:

        Jos olet hyvä myyntimies, niin silloin sillä ei ole mitään väliä mikä firma on kyseessä. Pääasia on, että firma maksaa sinulle hyvin jokaisesta myymästäsi tuotteesta/unelmasta.

        Sillä ei ole mitään väliä onko joku toinen menestynyt juuri siinä firmassa. Kyse on vain ja ainoastaan siitä, että osaatko juuri SINÄ myydä. Sitä ei sinulle voi kukaan opettaa. Myyntimieheksi synnytään!

        Tärkein myyntimiehen ominaisuus on, että ei ole liian kiltti. Myyntimiehen on tarvittaessa ns. "kustava" asiakasta silmään, mutta siten että asiakas ei itse sitä tajua. Loppujen lopuksi myynnissä on kyse hyvästä tilannetajusta. Asiakkaat ostavat loppujen lopuksi tunteella, eikä järjellä. Huono myyntimies perustelee epäonnistumistaan tuotteidensa hinnalla/laadulla jne. Hyvä myyntimies puolestaan myy mitä tahansa kelle tahansa!

        Kysäise GNLD:a sinulle esittelevältä vaikka seuraavia kysymyksiä. Uskoisin, että kannattaa. Selviää paljon toiminnan tuottavuudesta, eettisyydestä ja laillisuudesta.

        Jos tähän viestiin tulee perinteiset tyhmyys-, kateus-, huuhaa- ja "et voi tietää, kun et ole mukana" -kortit tms. vastaukseksi, voit miettiä, mikä näissä risoo verkostoijia niin paljon.


        (1) Osoita, että verkostossasi edustajiksi / myyjiksi tms. liittyneistä välttämättä yli 80 % ei jää nettomaksajiksi eli ansaitsee värväys- ja myyntitoiminnallaan työnsä tuloksena ainakin jonkin verran enemmän kuin maksaa aloitus- tai liittymismaksuinaan tai sellaisista tuoteostoksistaan, joita hänen täytyy ostaa verkostofirmaltaan päästäkseen sen edustajaksi tai saadakseen verkostostaan tuloja.

        * Älä sano, että onhan verkostoija saanut työnsä tuloksena itselleen kyseiset tuotteet, tai ainakin saanut ne halvemmalla tai osan maksamistaan rahoista takaisin. Verkostomarkkinointia markkinoidaan usein nimenomaan hyvänä mahdollisuutena ansaita rahaa, tehdä sivutienestejä tai jopa saada aikaan ”riippumaton toimeentulo”. Tuotteet voivat myös olla niin raa’asti ylihinnoiteltuja, ettei vastike ole missään suhteessa hintaan tai hinnoista ”palautettu” osuus ei vastaa edes sitä ylihintaa, jonka tuotteesta on maksanut.

        Osoita nimenomaan, että omien pakollisten maksujen ja ostosten jälkeen jää vielä rahaakin yli 20 %:lle verkostosi jäsenistä. Jotkut väittävät, että verkostoissa epäonnistuminen - joka useimmilla on edessä - johtuu omasta tyhmyydestä, laiskuudesta jne. 20 % on kuitenkin aika pieni osa - eiköhän se edes yritä tosissaan. Vai mitä?


        (2) Osoita, että verkostossasi yli 50 % jäsenistä ei jää matemaattisen pakon sanelemana kokonaan ilman alalinjaa, siis käytännössä tuloja.

        * Voisiko kukaan pitää eettisenä sitä, että toimintaa mainostetaan ansaintamahdollisuutena, kun matemaattisella varmuudella yli 50 % häviää?


        (3) Osoita, että verkostossasi ei ole pakko ostaa mitään saadakseen siitä tuloja.

        * Älä sano, että verkostosi on sellainen, ettei kenenkään ole pakko ostaa mitään. Tämä ei ole mikään uusi konsepti, sillä kenenkään ei ole aiemminkaan ollut pakko ostaa mistään kaupasta mitään. Osoita, että sinun ei verkoston jäsenenä tarvitse käyttää siihen lainkaan rahaa minkään ostoksen tai muun maksun muodossa saadaksesi verkostosta palkkioita, provisioita tai muita tuloja.

        Jos et voi osoittaa tätä, näytä kuitenkin toteen, että tekemäsi pakolliset ostokset saa jälleenmyytyä vaivatta tai edes että nämä ostokset ovat tarpeellisia ja niiden hinta on sopusoinnussa kaupan hintojen kanssa, eli ettet maksa niistä ylihintaa. Mitään ihmeellisiä väitteitä tuotteiden "huomattavasti korkeammasta" laadusta tai "mahtavasta riittoisuudesta" ei kannata noin vain uskoa. Näin verkostoijat ovat aina sanoneet.


        (4) Osoita, että verkostossasi on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka saavat verkostostaan merkittäviä tai edes toimeentuloon riittäviä ”passiivisia tuloja” eli sellaisia jatkuvia palkkioita, joita saadakseen hän ei ole tehnyt yhtään mitään oman alalinjansa alullepanon jälkeen.

        * Älä ota huomioon yrityksen tai verkostojärjestelmän perustajia vaan alun jälkeen mukaan liittyneet edustajat / myyjät tms. Onko näitä tienaajia oikeasti? Vai kerrotaanko aina jostakin tyypistä, josta joskus on kuultu? Onko joku ylälinjasta kertonut, kuinka hän saa tai tuo saa paljon, ja kaikki vain uskovat tämän?


        (5) Osoita, että verkostomarkkinointifirmasi on pysynyt pystyssä yli viisi vuotta eikä ole kertaakaan vaihtanut nimeään, konseptiaan tai päätuotteitaan.

        * Mikäli tiedät verkostostasi tarpeeksi, ota tässä huomioon myös muut maat, joissa se toimii.


        (6) Osoita, että verkostosi kautta saat vastaavat tuotteet halvemmalla kuin muutoin.

        * Ota huomioon myös posti-, pankki- ja käsittelymaksut. Oletus on, että jokainen kuluttaja joutuu käymään ruokakaupassa joka tapauksessa, joten siellä tarjolla olevista tuotteista ei tuollaisia kuluja tule. Jos tuotteesi on saatavilla vain erikoisliikkeistä, voit laskea todelliset posti- ym. maksut sen hintaan mukaan kilpailevien toimittajien tai yritysten hinnastojen mukaisesti. Tämä kysymys on olennainen sekä omien ostostesi että tuotteen jälleenmyyntimahdollisuuksien suhteen.


        (7) Osoita, että verkostosi ei sisällä pyramidipelin piirteitä, joista voi tulla tuomiot. Tämän voit tehdä osoittamalla, ettei verkostoon liittyvän tarvitse maksaa mitään liittymis- tai lisenssimaksua tai tehdä tietynsuuruista ostosta, tai vaikka näin olisikin, tästä maksusta tai ostoksesta ei makseta hänen ylälinjalleen mitään värväyspalkkiota, provisiota tai vastaavaa.

        * Tässäkään tapauksessa ei ole selvää, voidaanko mahdolliset kohdan (3) mukaiset pakolliset ostokset katsoa kätketyksi rahankeräykseksi. Edellä mainitun värväämispalkkiottomuuden osoittaminen kuitenkin tarkoittaa sitä, ettei verkostosi todennäköisesti kovinkaan pian ole joutumassa poliisitutkinnan kohteeksi ja voit ainakin toistaiseksi nukkua yösi rauhassa.

        Siinä - toivottavasti näistä on apua.


      • Pois siitä
        kysy.. kirjoitti:

        ainoastaan yhtä asiaa siltä menestyjältä.

        Miten minun pitää tehdä että saan tulosta? Tee sitten täsmälleen niin kuin sinua neuvotaan.

        Lopetin gnld:n toiminnan koska pokka ei anna periksi huijata ihmisiä jenkki kusetukseen. VAROKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • minäkin...
        Pois siitä kirjoitti:

        Lopetin gnld:n toiminnan koska pokka ei anna periksi huijata ihmisiä jenkki kusetukseen. VAROKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

        mutta syy ei ollut tuo.

        GNLD ei sopinut minun luonteelleni. Tuloken saaminen on vaikeaa aluksi ja siinä pitää olla rahaa aika lailla ennen kuin siitä saa tuloksellisen toiminnan aikaan. On kuulopuheiden mukaan vähän helpotettu mutta pätevöitymisjärjestelmän vuoksi on sieläkin vaikea päästä alkuun.

        Olen nyt Movessa. Siinä on hieno järjestelmä. Heti alussa saa tuloja eikä tarvitse tonnikaupalla sijoittaa ennen tuloksen saamista.

        Tosin ei muutamien vastustajien mukaan saa olla sellaista verkostoa josta saa palkkaakin. Se on lukemani mukaan laitonta, varsinkin Haipolan ja Mursiksen mukaan. Ihmettelen sitä että samassa kirjoituksessa syytetään verkostoa että sillä ei tienaa ja samaan hengebvetoon sanotaan että kun Movessa tienaa, se on laitonta.

        Pitääkö verkostot olla sen vuoksi sellaisia että niissä ei tienaa sen vuoksi että "vastustajat" saavat pitää mielipiteensä koko alan kannattamattomuudesta jälleen myyjilleen? Kun tulee verkosto joka palkitsee tekijänsä sitä syytetään huijarifirmaksi (ketjukirjeeksi).


      • Movemaster
        minäkin... kirjoitti:

        mutta syy ei ollut tuo.

        GNLD ei sopinut minun luonteelleni. Tuloken saaminen on vaikeaa aluksi ja siinä pitää olla rahaa aika lailla ennen kuin siitä saa tuloksellisen toiminnan aikaan. On kuulopuheiden mukaan vähän helpotettu mutta pätevöitymisjärjestelmän vuoksi on sieläkin vaikea päästä alkuun.

        Olen nyt Movessa. Siinä on hieno järjestelmä. Heti alussa saa tuloja eikä tarvitse tonnikaupalla sijoittaa ennen tuloksen saamista.

        Tosin ei muutamien vastustajien mukaan saa olla sellaista verkostoa josta saa palkkaakin. Se on lukemani mukaan laitonta, varsinkin Haipolan ja Mursiksen mukaan. Ihmettelen sitä että samassa kirjoituksessa syytetään verkostoa että sillä ei tienaa ja samaan hengebvetoon sanotaan että kun Movessa tienaa, se on laitonta.

        Pitääkö verkostot olla sen vuoksi sellaisia että niissä ei tienaa sen vuoksi että "vastustajat" saavat pitää mielipiteensä koko alan kannattamattomuudesta jälleen myyjilleen? Kun tulee verkosto joka palkitsee tekijänsä sitä syytetään huijarifirmaksi (ketjukirjeeksi).

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000012640507

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000012633035

        Lue noi ja mieti, kannattaisiko erota siitä Movestakin


    • nettijulli

      --Tärkein myyntimiehen ominaisuus on, että ei ole liian kiltti. Myyntimiehen on tarvittaessa ns. "kustava" asiakasta silmään, mutta siten että asiakas ei itse sitä tajua. Loppujen lopuksi myynnissä on kyse hyvästä tilannetajusta. Asiakkaat ostavat loppujen lopuksi tunteella, eikä järjellä. Huono myyntimies perustelee epäonnistumistaan tuotteidensa hinnalla/laadulla jne. Hyvä myyntimies puolestaan myy mitä tahansa kelle tahansa!--

      Tässä näet lyhyen kuvauksen liittyen verkostomarkkinoinnin ja verkostomarkkinoijien toiminnasta.

      • myyntimies mynttinen

        Samalla tavalla ne muutkin kaupparatsut toimivat (kulutustavaran kohdalla). Ei tuo kirjoittamani kuvaus rajoittunut pelkästään verkostoijiin.


      • nettijulli
        myyntimies mynttinen kirjoitti:

        Samalla tavalla ne muutkin kaupparatsut toimivat (kulutustavaran kohdalla). Ei tuo kirjoittamani kuvaus rajoittunut pelkästään verkostoijiin.

        Mutta ei kai sitä kukaan voi kiistää, etteikö se sopisi verkostoijallekin kuin nyrkki silmään ;)


      • kaikkia muita
        nettijulli kirjoitti:

        Mutta ei kai sitä kukaan voi kiistää, etteikö se sopisi verkostoijallekin kuin nyrkki silmään ;)

        tämä sopii autopauppiaille.

        Nehän ovat arvostettuja myyntimiehiä. Tekevät "ihan oikeaa työtä".


      • Köyhiä ovat
        kaikkia muita kirjoitti:

        tämä sopii autopauppiaille.

        Nehän ovat arvostettuja myyntimiehiä. Tekevät "ihan oikeaa työtä".

        Nyt pillereitä popsimaan että ne Hiemoset saisivat hiukan tuloja viroon kun Suomessa ollessaan GNLD:n johtohenkilöitä oli ansiot niin huonot etä ei vero- eikä sotumaksuja påystynyt maksamaan yhtään moneen vuoteen. Nyt glld:ssä talkoot pystyyn, vaikka pillerinsyönti kilpailut.
        johtuukohan se niisä Formnula pillereistä että gmnld:ssä on vaan helposti manipuloitavia ja yksinkertaisia mukana?


    • minä

      turisette, eihän tämä ole oikea paikka kysellä mitään ns virallista. Kommentteja ja kokemuksia vain, joihin suhtaudun varauksella.
      Osaiskohan Phaipola sanoa mitään, kun on kuulemma (huhu) itse ollu 90-luvun alussa jossakin goldenissa tai vastaavassa mukana...(ei provo)
      Onneks tämä keskustelu on kuitenkin pysynyt suht asiallisena, yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Töitähän näissä kaikissa vm-bisneksissä joutuu tekemään, jos aikoo tienaamaan päästä...=)

      • on...

        Tehdä oikeita asioita oikeaan aikaan vakaumuksella ja sydämellä rehelliseti ja tavoitteellisesti.


      • työtön?

        Miksi haluat tehdä hommaa? oletko työtön.

        Luulen että löydät parempia kohteita kuin vm:n. Mutta voit kuitenkin katsoa/kuunnella näitä motivointipuheita ja suunnatan siitä saadun energian oikeaan paikkaan: koulutukseen/työhön, jonka kautta lopulta saat tulostakin aikaiseksi.

        Suodata se paska huijaus mitä ne vaahtoa, mutta sekin toimii osaltaan motivointina -voit ajatella että en koskaan ajaudu noin huonoon elämäntilanteeseen että uskoisin tota paskaa saatikka yrittäisin.

        ...Hyvää motivointia voit saada. Mutta muista älä laita penniäkään likoon.


      • minä
        työtön? kirjoitti:

        Miksi haluat tehdä hommaa? oletko työtön.

        Luulen että löydät parempia kohteita kuin vm:n. Mutta voit kuitenkin katsoa/kuunnella näitä motivointipuheita ja suunnatan siitä saadun energian oikeaan paikkaan: koulutukseen/työhön, jonka kautta lopulta saat tulostakin aikaiseksi.

        Suodata se paska huijaus mitä ne vaahtoa, mutta sekin toimii osaltaan motivointina -voit ajatella että en koskaan ajaudu noin huonoon elämäntilanteeseen että uskoisin tota paskaa saatikka yrittäisin.

        ...Hyvää motivointia voit saada. Mutta muista älä laita penniäkään likoon.

        mulla ihan vakituinen työpaikka on, mutta eihän tuo
        pieni lisätienesti ole koskaan kenellekkään pahitteeksi...vaikkakin verottaja tietenkin lohkaisee siitä melko ison osan itselleen. Ilmeisesti verottavat tuota lisäprosentin mukaan, korjatkaa jos olen väärässä =)


      • mukaan
        minä kirjoitti:

        mulla ihan vakituinen työpaikka on, mutta eihän tuo
        pieni lisätienesti ole koskaan kenellekkään pahitteeksi...vaikkakin verottaja tietenkin lohkaisee siitä melko ison osan itselleen. Ilmeisesti verottavat tuota lisäprosentin mukaan, korjatkaa jos olen väärässä =)

        Isommin verotettu tulolähden on se joka tuottaa vähemmän (sivutulo).

        Jos sivutulon veroprosentti on 40%, jää siitä vielä 60% itelle. Mitä se iso verotus haitta jos siitä jää vielä itellekin.


      • minä
        mukaan kirjoitti:

        Isommin verotettu tulolähden on se joka tuottaa vähemmän (sivutulo).

        Jos sivutulon veroprosentti on 40%, jää siitä vielä 60% itelle. Mitä se iso verotus haitta jos siitä jää vielä itellekin.

        jäähän siitä itellekin, mutta toisin sanoen joka toinen tunti menee verottajalle....

        No sehän on vain elämää. Ainahan siitä jää se toinen puoli itselle, onko lasi puoli tyhjä vai puolillaan...asennekysymys


      • kiinnostunut-79
        minä kirjoitti:

        mulla ihan vakituinen työpaikka on, mutta eihän tuo
        pieni lisätienesti ole koskaan kenellekkään pahitteeksi...vaikkakin verottaja tietenkin lohkaisee siitä melko ison osan itselleen. Ilmeisesti verottavat tuota lisäprosentin mukaan, korjatkaa jos olen väärässä =)

        Hei!!
        Itse harkitsen vakavasti rekisteröitymistä. Ainut mitä siinä menettä on rekisteröitymismaksu.. Ja olen minä ainakin elämässäni hullumpaankin rahaani tuhlannut, esim. yks baari-ilta ja siinä meni.. Ja itselleni saan ostaa laadukkaita tuotteita.

        Verotus on minullekin hieman epäselvä, mutta mikäli olen asian oikein ymmärtänyt niin se ei mene sivutuloprosentin mukaan, koska ainakaan nämä bonukset eivät ole ansiotuloa vaan bonuksia. Tilanne tosin saattaa muuttua siinä tilanteessa jos alat tehdä päätoimisesti tätä.

        Mutta ota selvää ja kysy jälleenmyyjältä.

        Mitään ei saa jos ei yritä...


      • Vuosimaksut.....
        kiinnostunut-79 kirjoitti:

        Hei!!
        Itse harkitsen vakavasti rekisteröitymistä. Ainut mitä siinä menettä on rekisteröitymismaksu.. Ja olen minä ainakin elämässäni hullumpaankin rahaani tuhlannut, esim. yks baari-ilta ja siinä meni.. Ja itselleni saan ostaa laadukkaita tuotteita.

        Verotus on minullekin hieman epäselvä, mutta mikäli olen asian oikein ymmärtänyt niin se ei mene sivutuloprosentin mukaan, koska ainakaan nämä bonukset eivät ole ansiotuloa vaan bonuksia. Tilanne tosin saattaa muuttua siinä tilanteessa jos alat tehdä päätoimisesti tätä.

        Mutta ota selvää ja kysy jälleenmyyjältä.

        Mitään ei saa jos ei yritä...

        Kaikkea kuluja EI kerrota aluksia. Kysyppä ns. vuosimaksuista. Gnld toiminta sopii henkilölle joka on helposti manipuloitavia ja joka ei osaa ajatella itse.


    • liity tähän

      Lailliseksi todettu uusi VM-yritys.

      • nähä

        mitä poliisi sanoo kunhan tutkii.

        Haitan- ja kiusanteosta on ennenkin tuomittu.


      • nettijulli
        nähä kirjoitti:

        mitä poliisi sanoo kunhan tutkii.

        Haitan- ja kiusanteosta on ennenkin tuomittu.

        Voisitko kertoa jotain esimerkkejä, joissa on tuomittu "Haitan- ja kiusanteosta"?

        Kuinka sitä voidaan soveltaa tässä tilanteessa? Ketä tässä on kiusattu ja kenelle tehty haittaa?

        Käsittääkseni laki ei kiellä, vaikka Suomi oikeusvaltio onkin, laittamasta nettiin kuvitteelista nettikauppaa, jossa käytännössä ei ole mahdollista joutua maksamaan mistään silmään pissimisestä, toisin kuin jossain järjestelmissä se on mahdollista..

        Olen itse nähnyt tämän tilanteen, kuten kaikki muutkin "ravettajat", eli pistetään mielikuvitys valloilleen ja visioidaan eli hypetetään ihan ajankuluksi..
        Pidän MOVEn kantaa ja asennetta tällaista kohtaan VÄHINTÄÄNKIN lapsellisena ja amatöörimäisenä toimintana. Ei olisi uskonut omasta mielestään kunnialliselta ja rehelliseltä(?) yritykseltä tuollaista käyttäytymistä. Onhan MOVE kuitenkin leviämässä maailmanlaajauiseksi palveluportaaliksi.

        Peilataanpa tätä tilannetta reaalielämään:
        Otetaan esimerkiksi yritys Nokia Oyj, joka valmistaa NOKIA-merkkisiä kännyköitä. Jokut henkilöt tekevät nettiin sivut, joissa hän esittelee MAKIA-merkkisiä puhelimia. MItäs luulet, onko Nokian pääjehut heti uhkailemassa keskustelupalstalla ko.henkilöitä?

        NOPEAT JUOVAT RAHAT!


      • ammuit
        nettijulli kirjoitti:

        Voisitko kertoa jotain esimerkkejä, joissa on tuomittu "Haitan- ja kiusanteosta"?

        Kuinka sitä voidaan soveltaa tässä tilanteessa? Ketä tässä on kiusattu ja kenelle tehty haittaa?

        Käsittääkseni laki ei kiellä, vaikka Suomi oikeusvaltio onkin, laittamasta nettiin kuvitteelista nettikauppaa, jossa käytännössä ei ole mahdollista joutua maksamaan mistään silmään pissimisestä, toisin kuin jossain järjestelmissä se on mahdollista..

        Olen itse nähnyt tämän tilanteen, kuten kaikki muutkin "ravettajat", eli pistetään mielikuvitys valloilleen ja visioidaan eli hypetetään ihan ajankuluksi..
        Pidän MOVEn kantaa ja asennetta tällaista kohtaan VÄHINTÄÄNKIN lapsellisena ja amatöörimäisenä toimintana. Ei olisi uskonut omasta mielestään kunnialliselta ja rehelliseltä(?) yritykseltä tuollaista käyttäytymistä. Onhan MOVE kuitenkin leviämässä maailmanlaajauiseksi palveluportaaliksi.

        Peilataanpa tätä tilannetta reaalielämään:
        Otetaan esimerkiksi yritys Nokia Oyj, joka valmistaa NOKIA-merkkisiä kännyköitä. Jokut henkilöt tekevät nettiin sivut, joissa hän esittelee MAKIA-merkkisiä puhelimia. MItäs luulet, onko Nokian pääjehut heti uhkailemassa keskustelupalstalla ko.henkilöitä?

        NOPEAT JUOVAT RAHAT!

        tykillä kärpästä.

        Mutta ei se haittaa vaikka vähän alkaa puntit tutisemaan.

        On tällaisista domaineista syytteitä tullut. Kannattaisi vähän varoa. Tuo leikki saattaa tulla kalliiksi.


      • en ole
        ammuit kirjoitti:

        tykillä kärpästä.

        Mutta ei se haittaa vaikka vähän alkaa puntit tutisemaan.

        On tällaisista domaineista syytteitä tullut. Kannattaisi vähän varoa. Tuo leikki saattaa tulla kalliiksi.

        Moven porukkaa. Näin sivullisena vain hirvittä se riski minkä nämä lapset ovat ottaneet alkaessaan leikkimään.


      • nettijulli
        ammuit kirjoitti:

        tykillä kärpästä.

        Mutta ei se haittaa vaikka vähän alkaa puntit tutisemaan.

        On tällaisista domaineista syytteitä tullut. Kannattaisi vähän varoa. Tuo leikki saattaa tulla kalliiksi.

        Haluaisin korostaa, että ainoastaan RAVEstore on meidän tulevaisuuden suunnitelmamme ja Moveplaza.com on vain yhteistyökumppanimme, siis ei mitään laitonta! =)


      • ja tuomitsee
        nähä kirjoitti:

        mitä poliisi sanoo kunhan tutkii.

        Haitan- ja kiusanteosta on ennenkin tuomittu.

        pitkästä aikaa paras kommentti tyhmyydellään!


      • naureskelija
        en ole kirjoitti:

        Moven porukkaa. Näin sivullisena vain hirvittä se riski minkä nämä lapset ovat ottaneet alkaessaan leikkimään.

        No höpö höpö. Ei taatusti seuraa mitään noista rave-sivuista. Ninkuin muka move itsessään olisi jotain? Vai muka kalliiksi tulee. Hah!


      • on eri asia
        naureskelija kirjoitti:

        No höpö höpö. Ei taatusti seuraa mitään noista rave-sivuista. Ninkuin muka move itsessään olisi jotain? Vai muka kalliiksi tulee. Hah!

        ! On jo aika lähellä. Sinne voi eksyä jo vahingossa.

        moveplaza.fi
        moveplaza.com

        Näistä on kysymys.

        Raven nyt erottaa mutta pilailua haitantekotarkoituksessa sielläkin on.


      • tämäkin
        on eri asia kirjoitti:

        ! On jo aika lähellä. Sinne voi eksyä jo vahingossa.

        moveplaza.fi
        moveplaza.com

        Näistä on kysymys.

        Raven nyt erottaa mutta pilailua haitantekotarkoituksessa sielläkin on.

        Löysin juuri lisää laittomia sivuja. Kumpi näistä on väärässä?

        http://www.asuntokeskus.fi
        http://www.asuntokeskus.net

        Toiseen voi eksyä jo ihan vahingossa. Pitäisikö tehdä rikosilmoitus haitanteosta?


    • mää

      Liity natures of scandin. yhtä hyvät tuotteet mutta halvemmat ja parempi provisio järjestelmä!!

      • mää

        ja on kuulemma yhtä huono, jollei huonompi toi GNLD:kin... Olishan se hienoa saada rahaa näin helpolla, mutta ei...


    • Herätysjuhlat

      Huu haa herätysjuhlat. Johtohenkilöitä häipynyt veropetoksen takia Viroon Heimoset mm. Ja IST Petteri Jussilan velat juontu Goldenin ajoilta.
      Olin mukana ja kokemuksesta sanon että paljon on huijareita samassa firmassa.....edelleenkin.......

    • annapalaa1234

      kysytkö neuvoa netistä joka asiaan, mikä sua risoo???

      oletko ottanut muijankin netin kautta
      kysytkö ruokavinkin netin kautta, mitä mä syön tänään, pliis kertokaa!!!!!!!!

      • minä

        tänne joku ääliökin kommentoimaan. hieno juttu, ei saatu tästäkään aloituksesta poikkeusta. Mitähän sä itse täältä haet....?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe