tilaa.
Miks' menin taas tilaamaan jotain mikä ei sovi mulle.
No, oli siinä jotain kivaakin.
Olit yhtä sulonen ku muistinkin.
Sitä saa..
16
1966
Vastaukset
- vaan just muuta
Mä en koskaan saa sitä mitä tilaan, vaan sitä mitä en tilaa. Kivaa :(
- saa harvoin
vaikka mistä ja miten tilais.
Huonoa on tarjolla yllin kyllin.
Usein ne hyvät annokset on joku toinen jo syönyt. - kertakaikkiaan!
saa harvoin kirjoitti:
vaikka mistä ja miten tilais.
Huonoa on tarjolla yllin kyllin.
Usein ne hyvät annokset on joku toinen jo syönyt.Ihanaa, nyt tiedän mitä ajattelet! Epätietoisuus on todella kurjaa: todellisuudenkin kykenee hyväksymään paremmin, kun pohjalla on faktaa. Kiitos!
- meni
kertakaikkiaan! kirjoitti:
Ihanaa, nyt tiedän mitä ajattelet! Epätietoisuus on todella kurjaa: todellisuudenkin kykenee hyväksymään paremmin, kun pohjalla on faktaa. Kiitos!
perille!
Ei hassummin meikäläisen logiikalla vai? - Tiedät kyllä
meni kirjoitti:
perille!
Ei hassummin meikäläisen logiikalla vai?En epäilisi logiikkaasi tippaakaan. Hienosti tuntuvat ajatuskuviosi seuraavan toisiaan. Viimeksi kuuntelin ihan huumaantuneena. : )
Mitäs nyt? - että..
Tiedät kyllä kirjoitti:
En epäilisi logiikkaasi tippaakaan. Hienosti tuntuvat ajatuskuviosi seuraavan toisiaan. Viimeksi kuuntelin ihan huumaantuneena. : )
Mitäs nyt?jälkiruoan suhteen en ole
yhtä pessimisti.
Usein yllättävät vaihtoehdot
palkitsevat uskallikon. - mentävä,
Tiedät kyllä kirjoitti:
En epäilisi logiikkaasi tippaakaan. Hienosti tuntuvat ajatuskuviosi seuraavan toisiaan. Viimeksi kuuntelin ihan huumaantuneena. : )
Mitäs nyt?palaan asiaan!!
- Palataan
mentävä, kirjoitti:
palaan asiaan!!
huomenissa asiaan.
Ellei joku muu keksi puuttua tähän.
Toivottavasti ei. - edelliseen
Palataan kirjoitti:
huomenissa asiaan.
Ellei joku muu keksi puuttua tähän.
Toivottavasti ei.siis ettei sotke sitä..
- iita
edelliseen kirjoitti:
siis ettei sotke sitä..
Pidätteles hevosias vielä jälkiruoan nauttimisesta. : )
Et tiedä, miten levoton olen ollut viimeaikoina (tai ehkä huomasitkin ; ) , kun olen aistinut läsnäolosi, mutta en ole saanut susta otetta.
Nyt rauhoitun. - ??????
iita kirjoitti:
Pidätteles hevosias vielä jälkiruoan nauttimisesta. : )
Et tiedä, miten levoton olen ollut viimeaikoina (tai ehkä huomasitkin ; ) , kun olen aistinut läsnäolosi, mutta en ole saanut susta otetta.
Nyt rauhoitun.?????
- tälle
edelliseen kirjoitti:
siis ettei sotke sitä..
lautaskiistalle.
- iita : )
?????? kirjoitti:
?????
Sä varmaan ehdit jo häippästä? Ja mun pitäis laittaa joulua, kun sain lapsen hoitoon hetkeksi. Houkuttelee kyllä arrrrmottomasti lauteiden hinkkaaminen.
Tuota, haluaisitko sä vihjeen mun sähköpostiosoitteesta? Kun ehkä harvemmin osutaan samaan aikaan näille taajuuksille. Tai joka toinen vk päsen paremmin paikalle, ensi viikosta alk. - iita en ainakaan
?????? kirjoitti:
?????
Et tainnu sittenkään kaivata iitaa :D
Eiks iitat oo niitä isoja sellasia :D
Joku kyllä yrittää sotkea kuvioita ja pahasti, mutta ei taida onnistua meidän kuvioita sotkemaan ;D - se nyt
iita en ainakaan kirjoitti:
Et tainnu sittenkään kaivata iitaa :D
Eiks iitat oo niitä isoja sellasia :D
Joku kyllä yrittää sotkea kuvioita ja pahasti, mutta ei taida onnistua meidän kuvioita sotkemaan ;Don todennäköisesti niin, ettei maksa vaivaa kirjoitella tänne.
Kun on lähes 100% poissuljettu mahdollisuus että nämä menis oikeaan osoitteeseen.
I rest my case. - Nainen tunnerummussa
se nyt kirjoitti:
on todennäköisesti niin, ettei maksa vaivaa kirjoitella tänne.
Kun on lähes 100% poissuljettu mahdollisuus että nämä menis oikeaan osoitteeseen.
I rest my case., että tämä homma ei mennytkään niin kuin piti.
Mutta sinulle suosittelen, että kerrot tunteesi suoraan kaipaammallesi naiselle. Olet niin hurmaavan oloinen, että tuskin kykenee sinua vastustamaan.
Pidä huolta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753