Jokatapauksessa huomisen yö tulee valvottua,niin mikseipä siitä sitä tekisi pienimuotoista täyden kuun juhlaa.Kesällä ajelin täysikuun öinä fillarilla pitkin kaupunkia,talvella sellaista ei jaksa...kynttilöitä,suitsukkeita,vahvaa teetä ja hyviä levyjä...sellaisen täydenkuun juhlan ajattelin pitää.
TÄYSIKUUN JUHLA
AROSUSI-09
4
836
Vastaukset
- Minä vaan
Ihana tapa viettää kuuta! Hm..mäkin voisin harkita samoja.Tänään päivällä katselin taivaalle, pilvien takaa paljastui lähes täysi kuu.
- AROSUSI-09
ja sillä kuikuilla parvekkeeltani täysikuun aikaan kuun pintaa...vähän niinkuin pääsisin rakastani lähemmäs:)/Kaunishan se on,oli yö tai päivä...Toivottavasti yöllä on kirkasta ja tähdetkin näkyvät...
- jorre
No eipä ole kummakaan vaikka valvottaa, kun juot vahvaa teetä pitkin yötä. Turha siitä kuuta on syyttää.
- AROSUSI-09
Ei tule uni täysikuulla,ei:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446