irtoperäkunkku

jumppis

käänsin tiistaina tammisaaresta salonsuuntaan illansuussa kun hangosta kaarsi eteeni kantonen laitila tai sinnepäin,kai nybrokin vetoautoja,pelkkä nuppi. ajoin sen perässä saloon asti sopivan matkan päässä seuraten kun tämä kuski roikkui henkilöautojen takapuskurissa kiinni ja ohitti kolme neljä henkilöautoa koko matkan keltaisella viivalla.silti olin samaan aikaan salossa .ammattimiehen käytöstä näinä aikoina kun ammattikuntaamme arvostellaan voimakkaasti muutenkin

4

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus liikenteessä kohtaa tosi ikäviä ammattilaisia, jotka ajavat täysin muista piittaamatta, monia häiriten ja useita muita vaarantaen. Törkeimpiä tapauksia katseltuani olen joskus ajatellut ottaa yhteyttä työnantajayritykseen ja kertoa näkemästäni. Kun kertoo auton rekisterinumeron, paikan ja kellonajan, kuski löytyy varmasti helposti. Asia on jäänyt, kun itse en ole varsinaisesti kärsinyt ko. tilanteissa.

Pitäisiköhän ryhtyä tuumasta toimeen ja olisikohan siitä apua?

Onneksi nämä törkimykset ovat vähemmistönä. Ymmärrän myös, että raskas kalusto aiheuttaa omat rajoituksensa.

• jumppis

jos se olikin isäntä kun ajoi?

• bbb
        jumppis kirjoitti:

jos se olikin isäntä kun ajoi?

Rekkakuski on autonsa isäntä! Niinkuin rahastajat busseissa autoemäntiä.

• stycke

Tuollainen on tosiaan ikävää luettavaa, ihan kuin osa porukasta ei kuuluisi "meihin" ammattilaisiin, he ovat ilmeisesti "ne" jotka ovat vain töissä. Vai mikä lienee. Yhteydenotto vaikka tuosta http://www.nybrok.com/ ja asiallinen palaute voi saada ainakin spedin miettimään julkisuuskuvaa ja ehkä huomauttamaan asiasta mikäli tarpeelliseksi katsoo.

Itselläni oli aika dilemma kerran, olin työnantajani täysperävaunuyhdistelmän kyydissä ykköstiellä, kuljettajana tuon muutaman kymmenen auton kuljetusliikkeen TJ. Äijä ajoi kuin pullopersesika, teki tosissaan mieli sanoa että jättäisit nyt väliä tuohonkin h-autoon, mutta en sitten kehdannut "opettaa isää naimaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe