Tätä ON odotettu!
Blabbermouth.net:issä lukee että Sonatalta ilmestyy 31.3.2006 "For The Sake Of Revenge" DVD/CD:
01. Intro
02. Misplaced
03. Blinded No More
04. Fullmoon / White Pearls Black Oceans
05. Victoria's Secret
06. Broken
07. 8th Commandment
08. Shamandalie
09. Kingdom for a Heart
10. Replica
11. My Land
12. Black Sheep
13. Sing in Silence/the End of this Chapter
14. San Sebastian
15. Gravenimage
16. Don't Say a word
17. The Cage
18. Vodkaa... (hava nagila)
Olen siis myös kuullut jotain huhun tapaisia,että tällä DVD:llä olisi jotain extraa suomalaisille faneille. ;)
Live DVD
winterhearts.guild
3
762
Vastaukset
- http://www.meseweb.fi/mese_...
http://www.meseweb.fi/mese_galleria/register.php?ohjaus=3015
- liz
Mikähän tää Vodkaa...-juttu on?
- winterhearts.guild
Se on sellanen lyhyt loppu-juttu Sonatan keikoilla. "Vodka,we need some vodka..." :) Ihan hauska!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019