Kenestä LUCIFER-mies?

Yleismies

Vaikka elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, niin muutamat traditiot ovat vieläkin liian naiskeskeisiä. Aina ennen joulua valitaan monilla paikkakunnilla Lucia-neito, mutta miehiä ei vastaavalla tavalla koskaan huomioida. Onko tämä oikein?

Näin joulutunnelmissa kysyn nyt kaikilta palstalaisilta, olisiko se mielestänne hyvä ajatus, että Lucia-neito valittaisiinkin vain joka toinen vuosi, ja välivuosina valittaisiin miehekäs Lucifer-mies? Essolla suoritettiin tänään tämä äänestys, ja siellä Lucifer-mies sai yksimielisen kannatuksen.

Essolla löydettiin jo sopiva ehdokaskin ensimmäiseksi Lucifer-mieheksi, mutta sitä tietoa ei voi vielä julkistaa. Olisiko palstalaisilla ehdotuksia sopivaksi Lucifer-mieheksi vai hyväksytäänkö suosiolla Esson raatilaisten tekemä hyvä valinta?

34

1703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haamujengi

Mehän tiedämme montakin ehdokasta, mutta koska teillä on jo se keskijakausmies kuitenkin mielessänne valittuna, tyydymme toivottamaan onnea ja rattoisaa joulunalustaikaa.
      *tämän ehtii YH vielä hyvin pyyhkäistä*

• näinhän se on

Aika naiskeskeisiä on netin katsotuimma/ luetuimmat sivutkin.
      Olishan se hienoa "kun mies istuis vaunuissa kynttlikkö päässä" ai niin unohdin sen valkoisen kaavun. Tahtoisitko olla eka :)

• Blondi

on mulle vähän outoa, kun viestejä on tullut pääasiassa vain Suhinalta ja Yleismieheltä. Jotenkin tuosta Luciferista tulee mieleen grilli, meillä oli sen merkkinen joskus. Minä voisin lahjoittaa grillivanttuun (korruptiolahja teleoperaattorilta), jos vaikka grillaisitte possua. Lucia-neito tuo valoa pimeään pohjoiseen kynttiläkruunun voimalla, jos vaikka Luciferus toisi aineellista purtavaa. Tarkoitus pyhittää keinot, mitä se sitten tarkoittaakaan. Hymiöitä kymmenen tähän perään.

• Suhina L

ainoana kisaan osallistujana.
        Vuoden Luciferina hänellä on määrättyjä etuisuuksia Essolla.
        Hän saa panna peliin koko vuoden ajan kaiken taitojensa, osaamisensa ja kykyjensä repertoaarin.Eikä hänellä ole enää varaa rypistellä kulmiaan närkästyneen näköisenä vaikka kuuleekin harva se päivä sanottavan :"Senkin piru."

• Suhina L kirjoitti:

Hän saa panna peliin koko vuoden ajan kaiken taitojensa, osaamisensa ja kykyjensä repertoaarin.Eikä hänellä ole enää varaa rypistellä kulmiaan närkästyneen näköisenä vaikka kuuleekin harva se päivä sanottavan :"Senkin piru."

Minä osaan aina valita itselleni sellaiset kilpailulajit, joista selviän voittajana. Minulla on jo luontaiset edellytykset hyväksi Lucifer-mieheksi, sillä kasvoni eivät tarvitse mitään maskeerausta, ja äänikin minulla on sopivan miehekäs ja kuuluva. Ehkä juuri näistä syistä muita ehdokkaita äänestyksessä ei ollutkaan.

• Suhina L
        Suhina L kirjoitti:

tähänkin asti läähättänyt hikisen "peliin panon" jälkeen Yleismiehellemme, että olet koko piru mieheksi.

• vio-letti
        Suhina L kirjoitti:

tähänkin asti läähättänyt hikisen "peliin panon" jälkeen Yleismiehellemme, että olet koko piru mieheksi.

Meilläpäin sanottiin ennen että "Piru oot jos Porist' oot ja koko Perkele jos Kokemäeltä".

No, Porist'kos se Yleismies? Vai poriseeks se vaan ja siitä sitten joteskin väärinkäsitys...? ;)

• Suhina L
        vio-letti kirjoitti:

Meilläpäin sanottiin ennen että "Piru oot jos Porist' oot ja koko Perkele jos Kokemäeltä".

No, Porist'kos se Yleismies? Vai poriseeks se vaan ja siitä sitten joteskin väärinkäsitys...? ;)

Kyllä, lähtöpisteet Lucifer kilpailussa olivat
        Jo sitä luokkaa, että voitto tuli.
        Kokemäellä syntynyt ja nyt asustelee Porissa.
        Nyt vasta ymmärränkin miksi hänen piti laittaa tämä kilpailu pystyyn. Tiesi pärjäävänsä.

• vio-letti
        Suhina L kirjoitti:

Kyllä, lähtöpisteet Lucifer kilpailussa olivat
        Jo sitä luokkaa, että voitto tuli.
        Kokemäellä syntynyt ja nyt asustelee Porissa.
        Nyt vasta ymmärränkin miksi hänen piti laittaa tämä kilpailu pystyyn. Tiesi pärjäävänsä.

Vai on Ajomiehen uraputki kääntyny alaspäin...hmmm? Perkeleestä -> pikkupiruks' ikäkös syynä???
        Niinhän ne sanoo että kun Piru tulee vanhaks' niin siitä tulee uskovainen. Rupee se Ajomies vielä kyselemään siellä Essolla että "Enkeleitä, onko heitä?" Se on varma merkki se.. ;)

No ei siinä mittään.. Ajomies älä kiirehdi suotta..pakoon pääse ei kohtaloaan... :)))

• vio-letti kirjoitti:

Vai on Ajomiehen uraputki kääntyny alaspäin...hmmm? Perkeleestä -> pikkupiruks' ikäkös syynä???
        Niinhän ne sanoo että kun Piru tulee vanhaks' niin siitä tulee uskovainen. Rupee se Ajomies vielä kyselemään siellä Essolla että "Enkeleitä, onko heitä?" Se on varma merkki se.. ;)

No ei siinä mittään.. Ajomies älä kiirehdi suotta..pakoon pääse ei kohtaloaan... :)))

Mitä Sinä oikein tahdoit sanoa kirjoituksellasi? Luuletko tosiaan, etä minä olen tämä paljon parjattu Ajomies? Diagnoosisi on täysin väärä.

Minulle on tällä palstalla tullut jo niin paljon hyviä tuttavia, että he voivat todistaa Sinun olevan väärässä. Voit kysyä vaikka Suhina Lempiltä, mitä mieltä hän on väitteestäsi. Lempi tuntee minut Essolta jo vuosien takaa, joten hänen sanaansa ainakin voi luottaa.

• vio-letti
        Yleismies kirjoitti:

Mitä Sinä oikein tahdoit sanoa kirjoituksellasi? Luuletko tosiaan, etä minä olen tämä paljon parjattu Ajomies? Diagnoosisi on täysin väärä.

Minulle on tällä palstalla tullut jo niin paljon hyviä tuttavia, että he voivat todistaa Sinun olevan väärässä. Voit kysyä vaikka Suhina Lempiltä, mitä mieltä hän on väitteestäsi. Lempi tuntee minut Essolta jo vuosien takaa, joten hänen sanaansa ainakin voi luottaa.

Voi kauhistus sentään, anteeks ny kauhiasti tää kiarosilmäisyyteni. X-) Yleismiäs ja Ajomiäs, kyllä nyt täytyy se muistaa, ero siinä on, juu!!! Mutta kun näitä miähiä on täällä pilvin pimein ja toi laulunluritus sekotti ajatauksenjuaksun..

Ekkait sinä ny vaan suuttunu, leikkiähän minä vaan laskin.. näithän sinä nämä ;))) ja :))) ja semmoiset salamerkit. ;)))

Minulla on täällä kaksi kissaa ja toisen nimi on Lucifer, ne on semmoisia Norjan mettäkissoja. Ne on veikeitä poikia, se Lucifer on mustanraitainen ja veljensä on punainen ja sille ovat antaneet kummallisen kissannimen, Oggy. (Se on kuulemma joku sarjakuvakissa) Mukavia poikia molemmat. :)

Nin'että täällä on jo Lucifer,,,.. No voititkos sinä sen äänestyksen siellä Essolla?

• Suhina L
        vio-letti kirjoitti:

Voi kauhistus sentään, anteeks ny kauhiasti tää kiarosilmäisyyteni. X-) Yleismiäs ja Ajomiäs, kyllä nyt täytyy se muistaa, ero siinä on, juu!!! Mutta kun näitä miähiä on täällä pilvin pimein ja toi laulunluritus sekotti ajatauksenjuaksun..

Ekkait sinä ny vaan suuttunu, leikkiähän minä vaan laskin.. näithän sinä nämä ;))) ja :))) ja semmoiset salamerkit. ;)))

Minulla on täällä kaksi kissaa ja toisen nimi on Lucifer, ne on semmoisia Norjan mettäkissoja. Ne on veikeitä poikia, se Lucifer on mustanraitainen ja veljensä on punainen ja sille ovat antaneet kummallisen kissannimen, Oggy. (Se on kuulemma joku sarjakuvakissa) Mukavia poikia molemmat. :)

Nin'että täällä on jo Lucifer,,,.. No voititkos sinä sen äänestyksen siellä Essolla?

erehtyneesi.
        Kokonaan eri miehiä ovat Ajomies ja Yleismies.
        Olin aivan jähmettynyt toimintakyvyttömäksi tuollaisen epäilyn kuultuani.
        Yleismieshän on monien naisten rakastama, tai ainakin rakastelema. Kunniallinen aviomies ja perheenisä.
        Ylistäviä adjektiivejä ei ole vaikea löytää häntä kuvaiemaan.
        Eikä Yleismies suuttunut kuitenkaan,vaikka erehdyit kutsumaan häntä väärällä nimellä. Sekin on yksi hänen lukemattomista hyveistään, että pystyy antaman anteeksi ja unohtamaan pienet mokat - omansa varsinkin.
        Pitempää puhetta ,ylistyspuhetta en ehdi juuri nyt pitää, sillä olen leipomassa, koska Yleismies tulee illalla luokseni torttukahville.

• vio-letti
        Suhina L kirjoitti:

erehtyneesi.
        Yleismieshän on monien naisten rakastama, tai ainakin rakastelema. Kunniallinen aviomies ja perheenisä.
        Eikä Yleismies suuttunut kuitenkaan,vaikka erehdyit kutsumaan häntä väärällä nimellä. Sekin on yksi hänen lukemattomista hyveistään, että pystyy antaman anteeksi ja unohtamaan pienet mokat - omansa varsinkin.
        Pitempää puhetta ,ylistyspuhetta en ehdi juuri nyt pitää, sillä olen leipomassa, koska Yleismies tulee illalla luokseni torttukahville.

Voiku'hyvä! Sano paljon Yleismiehelle terveisiä kun tulee kaffeelle.. Ja kissanpehmoset halaukset täältä minulta rapakon takaa.. ;)))

• Suhina L kirjoitti:

erehtyneesi.

Viikonlopun aikana huomasin Suhina Lempissä täysin uusia piirteitä. Olen aina ollut siinä uskossa, että hänen vahvin lajinsa on filosofointi muiden valistuneiden maallikkofilosofien seurassa sopivan virikkeellisessä ympäristössä, mutta kovin hyvä leipurikin hän näyttää olevan. Olin aivan yllättynyt hänen leipurintaidoistaan.

Suhina tosiaan oli laittanut perjantaina pöydän koreaksi. Hän oli paistanut niin runsaasti torttuja, että niistä riitti iloa ja nautintoa lauantain puolelle asti. Aamuyöllä kotiin hoiperrellessani oli suussani vielä erittäin vahva tortunmaku. Jotakin kummallista maustetta Lempi oli tortuissaan käyttänyt, mutta hyvän vaikutuksen se outo maku minuun kuitenkin teki.

• Suhina L
        Yleismies kirjoitti:

Viikonlopun aikana huomasin Suhina Lempissä täysin uusia piirteitä. Olen aina ollut siinä uskossa, että hänen vahvin lajinsa on filosofointi muiden valistuneiden maallikkofilosofien seurassa sopivan virikkeellisessä ympäristössä, mutta kovin hyvä leipurikin hän näyttää olevan. Olin aivan yllättynyt hänen leipurintaidoistaan.

Suhina tosiaan oli laittanut perjantaina pöydän koreaksi. Hän oli paistanut niin runsaasti torttuja, että niistä riitti iloa ja nautintoa lauantain puolelle asti. Aamuyöllä kotiin hoiperrellessani oli suussani vielä erittäin vahva tortunmaku. Jotakin kummallista maustetta Lempi oli tortuissaan käyttänyt, mutta hyvän vaikutuksen se outo maku minuun kuitenkin teki.

...."Suhina tosiaan oli laitanut perjantaina pöydän koreaksi."

Niinhän se meni. Olen nimittäin aina ollut sitä mielä, että kattaus ja serveeraus lisäävät "antimien" nautittavuutta.

Tässähän on vielä aikaa jouluun ja pannaapa tortuiksi joku toinenkin ilta!;)

• Yleismies
        Suhina L kirjoitti:

...."Suhina tosiaan oli laitanut perjantaina pöydän koreaksi."

Niinhän se meni. Olen nimittäin aina ollut sitä mielä, että kattaus ja serveeraus lisäävät "antimien" nautittavuutta.

Tässähän on vielä aikaa jouluun ja pannaapa tortuiksi joku toinenkin ilta!;)

Kiitos vaan uudesta kutsusta torttukahville. Nyt on niin paljon joulukiireitä, ja aika on vähän kortilla, mutta yritän kuitenkin toimia toiveidesi mukaisesti. Vaimoni on pistänyt minut siivoamaan, joten en pysty aivan vapaasti liukenemaan "Essolle".

Jos saan siivoushommani oikein nopeasti tehdyksi, niin sen jälkeen voin pikaisesti "Essollekin" piipahtaa. Kovin pitkää aikaa en ehdi kahvilla istumaan, mutta kyllä minä yhden tortun varmasti ehdin syödä. Tortuissasi on niin hyvä maku, että aina tekee mieli lisää.

• Suhina L
        Yleismies kirjoitti:

Kiitos vaan uudesta kutsusta torttukahville. Nyt on niin paljon joulukiireitä, ja aika on vähän kortilla, mutta yritän kuitenkin toimia toiveidesi mukaisesti. Vaimoni on pistänyt minut siivoamaan, joten en pysty aivan vapaasti liukenemaan "Essolle".

Jos saan siivoushommani oikein nopeasti tehdyksi, niin sen jälkeen voin pikaisesti "Essollekin" piipahtaa. Kovin pitkää aikaa en ehdi kahvilla istumaan, mutta kyllä minä yhden tortun varmasti ehdin syödä. Tortuissasi on niin hyvä maku, että aina tekee mieli lisää.

Tarkoitan kiireitä ja pikapan...pikapistäytymisiä Essolla.

Sanoit :"Tortuissasi on niin hyvä maku, että aina tekee mieli lisää."
        Voiko asian selkeämmin ilmaista.
        Makeaa ja rasvaista;))))

Minä säästän sinulle torttuja, että saat nauttia niistä vielä joulun jälkeenkin.

Tee nyt vain kunnon joulusiivous! Luulen, että vaimokin tarjoaa jotain maukasta piirakkaa tai torttua kun kilttinä poikana ahkeroit;)

• miehelle vaan kolttu niskaan ja kynttelikkö päähän ja vaunujen kyytiin...:))miksei tuota ole kukaan muu ennen keksiny? ja ei siellä essolla ole varmasti ku yks mies,joka tämän tehtävän täyttää mainiosti...;)

• rosalii

saman kaavan mukaanhan isienkin piti saada päivänsä..
      siitähän kyllä markkina... öö voimat ainakin tykkäisi jos olis taas uusi aihe myydä juhlakrääsää.
      Mitähän ajattelit kynttilöiden sijaan?
      ( kaljapullot ei käy!)

En kyllä olisi valmis allekirjoittamaan nimitystäsi,,,
      katsoisin mieluummin tuonne "vorttumin" suunnalle,
      siellä olisi aineksia moneksi vuodeksi...
      meikkauksiakaan ei tarvittaisi...
      ja tätä menoa ollaan pimeässä kaikki, kun sähkölinjatkin jätetään hoitamatta.
      Eli ...eikös tästä löytyisi paremmat perustelut?

• Kalenterit ovat täynnä toinen toistaan uljaampia miespuolisia pyhimyksiä ja merkkimiehiä.

Ehdotan, että te siellä Essolla valitsisitte vuosittain Lusija-miehen Luciferin sijaan. Niitä Lusijamiehen päiviä voisi viettää vaikka elokuussa täysikuun aikaan. Siihen en osaa ottaa kantaa, millaisesta lusimisesta olisi kysymys tai millaisin kriteerein ko. henkilö valittaisiin.

Pyhän yrjön valitsemista voisin myös ehdottaa harkittavaksi, jos Essolta löytyisi kannatusta.

Lucifer ei mielestäni sovi kuin hiiligrillin nimeksi.

Lucia-neitoa minun olisi hieman vaikea nähdä siellä Esson baarissa - ainakaan, jos sieltä löytyy vielä rasvamonttuja yms. pitkille valkoisille helmoille tuhoisia paikkoja.

• Suhina L

Lusija - miehen valinta.
        Mielestäni kisa olisi kyllä parasta järjestää vuoden pimeimpänä aikana, eikä elokuun kuutamolla.
        Hämärämiehet, eli Lusijat välttelevät paikkoja, missä heidät nähdään helposti.
        Sitä en taas sitten tiedä minkälaiset mahdollisuudet Yleismiehellä olisi pärjätä siinä kisassa, mutta minulle on muodostunut sellainen käsitys, että hänellä on jo päällä elinkautinen.
        Vaimo sanoi viimeksi tavatessamme, että älköön luulkokaan, että vapaus joskus koittaa.

• Suhina L kirjoitti:

Lusija - miehen valinta.
        Mielestäni kisa olisi kyllä parasta järjestää vuoden pimeimpänä aikana, eikä elokuun kuutamolla.
        Hämärämiehet, eli Lusijat välttelevät paikkoja, missä heidät nähdään helposti.
        Sitä en taas sitten tiedä minkälaiset mahdollisuudet Yleismiehellä olisi pärjätä siinä kisassa, mutta minulle on muodostunut sellainen käsitys, että hänellä on jo päällä elinkautinen.
        Vaimo sanoi viimeksi tavatessamme, että älköön luulkokaan, että vapaus joskus koittaa.

oman äänesi. ;))

• Suhina L
        optimisti-orvokki kirjoitti:

oman äänesi. ;))

sillä en tunne ketään toista elinkautista lusivaa.
        Vaimo saoi, että Yleismies viihtyy pallo jalassa niin kauan kuin hänen (vaimon) pankkitilinsä ovat rahaa pullollaan.

• Suhina L kirjoitti:

sillä en tunne ketään toista elinkautista lusivaa.
        Vaimo saoi, että Yleismies viihtyy pallo jalassa niin kauan kuin hänen (vaimon) pankkitilinsä ovat rahaa pullollaan.

Suhina alkoi taas kertoilla palstalaisille hieman totuuksia taustoistani, mutta eipä siitä minulle suurta haittaa ole. Naapurini ovat jo muutenkin tienneet sen, mistä minun hyvinvointini on peräisin. Vaimoni antamilla talousrahoilla minä Essollakin aina käyn kauppareissuillani.

Tänään taas pääsen hyödyntämään vaimoni säästöjä mukavalla tavalla. Minun täytyy ostaa 14 vuotta vanhaan Tojotaani uudet tuulilasinpyyhkimet, koska vaimoni mielestä vanhat eivät enää pyyhi kunnolla. Sainkin häneltä rahaa uusien ostamiseen.

Merkkiliikkeessä Tojotan alkuperäiset tuulilasinpyyhkimet ovat hyvin kalliita, joten pyysin melkoisen summan rahaa niiden hankintaan. En kuitenkaan osta täydellisiä pyyhkimiä, vaan ostan ainoastaan pyyhkimiin uudet kumit ( Tojotaan niitä saa vielä erikseen), jolloin suurin osa rahoista jää käyttämättä. Loppusummalla ostankin viinakaupasta itselleni konjakkipullon, josta voin sitten vaimoltani salaa naukkailla "yskänlääkettä" autotallissa. Oikea Lucifer-mies osaa toimia taitavasti kaikissa tilanteissa.

• Suhina L
        Yleismies kirjoitti:

Suhina alkoi taas kertoilla palstalaisille hieman totuuksia taustoistani, mutta eipä siitä minulle suurta haittaa ole. Naapurini ovat jo muutenkin tienneet sen, mistä minun hyvinvointini on peräisin. Vaimoni antamilla talousrahoilla minä Essollakin aina käyn kauppareissuillani.

Tänään taas pääsen hyödyntämään vaimoni säästöjä mukavalla tavalla. Minun täytyy ostaa 14 vuotta vanhaan Tojotaani uudet tuulilasinpyyhkimet, koska vaimoni mielestä vanhat eivät enää pyyhi kunnolla. Sainkin häneltä rahaa uusien ostamiseen.

Merkkiliikkeessä Tojotan alkuperäiset tuulilasinpyyhkimet ovat hyvin kalliita, joten pyysin melkoisen summan rahaa niiden hankintaan. En kuitenkaan osta täydellisiä pyyhkimiä, vaan ostan ainoastaan pyyhkimiin uudet kumit ( Tojotaan niitä saa vielä erikseen), jolloin suurin osa rahoista jää käyttämättä. Loppusummalla ostankin viinakaupasta itselleni konjakkipullon, josta voin sitten vaimoltani salaa naukkailla "yskänlääkettä" autotallissa. Oikea Lucifer-mies osaa toimia taitavasti kaikissa tilanteissa.

sillä tuon kaltaista oveluutta mitä osoitit kumi ja konjakkihankinnassa, ei joka mies osaoisi esittää hämäämistarkoitukseessa.
        Sellaisen neuvon tahtoisin kuitenkin antaa, vaikka oletkin osoittautunut tosi ovelaksi, nimesi ansainneeksi keplottelijaksi, että hanki kumit, sekä konjakki parasta laatua.
        Kunnon kumeilla pyyhit tehokkaasti ja konjakkia maistelemme Esson takahuoneessa.
        Ymmärrän hyvin, että et tahtonut kaikikien saavan tietää hankintojesi tarkoitusta - vihjailitpa vain ovelaan tapaasi;))
        Tuulilasin pyyhkijät ja autotallissa naukkailu ;)
        Voi sinua lutuista!:D

• Ada
        Suhina L kirjoitti:

sillä tuon kaltaista oveluutta mitä osoitit kumi ja konjakkihankinnassa, ei joka mies osaoisi esittää hämäämistarkoitukseessa.
        Sellaisen neuvon tahtoisin kuitenkin antaa, vaikka oletkin osoittautunut tosi ovelaksi, nimesi ansainneeksi keplottelijaksi, että hanki kumit, sekä konjakki parasta laatua.
        Kunnon kumeilla pyyhit tehokkaasti ja konjakkia maistelemme Esson takahuoneessa.
        Ymmärrän hyvin, että et tahtonut kaikikien saavan tietää hankintojesi tarkoitusta - vihjailitpa vain ovelaan tapaasi;))
        Tuulilasin pyyhkijät ja autotallissa naukkailu ;)
        Voi sinua lutuista!:D

...yhtä ovela ja kiero naukkailija. Taitaa olla sukua sulle. En tiedä, miten se kumien kanssa tuhrii...

• Mallas Maija
        Ada kirjoitti:

...yhtä ovela ja kiero naukkailija. Taitaa olla sukua sulle. En tiedä, miten se kumien kanssa tuhrii...

se on sinun ukkosi,mutta älähän hauku minun sukulaisiani!
        Sitä paitsi sukulaisiaan ei voi valita, kun taas ukkonsa voi. Tosin sinulla ei tuolla naamallasi tainnut olla paljon valinnan varaa.

• Ada

...kaksilahkeiset ovat varsinaisia Lucifereita, siihen ei erillistä nimitystä tarvita!

• Suhina L

Ne vaan tahtovat vielä kilpailla kuka on kaikkein eniten Lucifer.
        On arvomaailma luomakunnan kruunuilla erilainen kuin meillä hempeillä herttaisilla naisihmisillä;)

• ihan sopiva

Luciferiksi.

• erikseen valita

kun et ole älynnyt että se on Joulupukki, ollut jo hyvän aikaa.

• musta enkeli

kyllä lucifer olisi paikkansa ansainnut mutta ennen pyhäinmiesten päivää ja lucia joulun alla

• Jessika

tuon arvonimen ansaitsee Tony Halme!!!

• satanNiinistö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      801
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      636
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      619
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe