green day mashup albumi netissä

free dean gray

Kukaan kuullut vielä tästä jutusta?

Muutama viikko sitten julkaistiin netissä green dayn american idiot-levystä tehty mash-up remix-albumi, joka sai Warner levy-yhtiön varpailleen, koska sen sai (ja itseasiassa saa edelleen) imuttaa ilmaiseksi netistä. En tiedä ovatko green day pojat tätä jotenkin kommentoineet...

Joka tapauksessa tietoa aiheesta osoitteessa:
http://www.americanedit.org/home/ae/

Albumi on edelleen imutettavissa osoitteessa:
http://www.mrwhitelabel.f2s.com/Mashup Edit.htm

Kannattaa imuttaa vielä kun kerkii? Itse ainakin diggaan tuosta ;)

4

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leeds 2004

juu mä kyllä olen kuullut tuosta, mutta kun en tasan ole mikään upea näiden tietokoneiden yms. kanssa, niin mistä tuolta sen voi imuttaa...sori, tiedän että olen tyhmä...;(
      älkää alkako vittuileen.

• Leeds 2004

helkkari kun olen tyhmä!
        kyllähän mä ton osasin imuttaa!XD

• ..............
        Leeds 2004 kirjoitti:

helkkari kun olen tyhmä!
        kyllähän mä ton osasin imuttaa!XD

siis tuhan on ollut jo vaikka kuinka kauan tuo mash up ja sen ovat tehneet oasis ja aerosmith. Ja kuulemma billie joe tykkäsi kyseisestä mash upista.

• free dean gray
        .............. kirjoitti:

siis tuhan on ollut jo vaikka kuinka kauan tuo mash up ja sen ovat tehneet oasis ja aerosmith. Ja kuulemma billie joe tykkäsi kyseisestä mash upista.

Niin tuo boulevard of broken songs on ollut olemassa jo aiemmin mutta on tehty sille mashup levylle koko joukko muitakin mielenkiintoisia mashup-miksauksia american idiotin biiseistä. Kaikki imuroitavissa alemmasta linkistä ainakin toistaiseksi. Voi olla että Warner sulkee pian tuonkin saitin.

En tiedä ovatko nuo niin hyviä biisejä mutta ainakin kovasti hälyä tuon julkaisu on aiheuttanut... joten on tsekkaamisen arvoinen.

Niin en kyllä ymmärrä miksi Warner-levyyhtiö vaahtoaa tuosta, kyseessä on ilmaisjulkaisu josta tekijä ei tienaa rahaa eikä sen olemassaolo ole keneltäkään pois. Silti Warner pitää sitä laittomana. Mitähän mieltä green day on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      64
      5842
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      115
      5060
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      3004
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      96
      1485
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      341
      1146
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      981
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      29
      978
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      896
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      877
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      849
    Aihe