No niin. Tänne laittakaa suosikki Bond-elokuvanne nimeä, eli tämä on niinkuin äänestys.
Paras Bond
8
1038
Vastaukset
- tämä..
Hänen Majesteettinsa salaisessa palvelussa.
- Sama
HMSP
- on tämä
Erittäin Salainen
- blackmagictiger
1.elät vain kahdesti
2.tohtori ei
3.kultasormi
- shaken, not stirred
Nuo kaksi ainakin kolahti silloin teinipoikana. Vaikka monta monta hyvän "yläpuolella" olevaan Bondia onkin
- outsider
Diamonds are forever. Siinä on hyvä tunnelma ja ne kaksi roistoa jotka liikkuvat aina yhdessä on tosi hauskoja friikkejä. Leffa ei välttämättä ole kaikilta osin ihan täysosuma mutta on minun suosikki kuitenkin. Ja tunnusmusiikki on mahtava.
- oikea agentti
Agentti joka tuuppasi mua, Austin "Danger" Powers
- The-Final-Cut
Elä ja anna toisten kuolla on mun mielestä tosi huippu elokuva. Se on niin monipuolinen ja Roger Moore kunnon vedossa niin sen jaksaa katsoa useita kertoja ja aina se jaksaa viihdyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203794
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243189En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322395- 922159
- 222000
- 281656
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321520
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424