No niin. Tänne laittakaa suosikki Bond-elokuvanne nimeä, eli tämä on niinkuin äänestys.
Paras Bond
8
1041
Vastaukset
- tämä..
Hänen Majesteettinsa salaisessa palvelussa.
- Sama
HMSP
- on tämä
Erittäin Salainen
- blackmagictiger
1.elät vain kahdesti
2.tohtori ei
3.kultasormi
- shaken, not stirred
Nuo kaksi ainakin kolahti silloin teinipoikana. Vaikka monta monta hyvän "yläpuolella" olevaan Bondia onkin
- outsider
Diamonds are forever. Siinä on hyvä tunnelma ja ne kaksi roistoa jotka liikkuvat aina yhdessä on tosi hauskoja friikkejä. Leffa ei välttämättä ole kaikilta osin ihan täysosuma mutta on minun suosikki kuitenkin. Ja tunnusmusiikki on mahtava.
- oikea agentti
Agentti joka tuuppasi mua, Austin "Danger" Powers
- The-Final-Cut
Elä ja anna toisten kuolla on mun mielestä tosi huippu elokuva. Se on niin monipuolinen ja Roger Moore kunnon vedossa niin sen jaksaa katsoa useita kertoja ja aina se jaksaa viihdyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432957Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602859- 422333
- 271805
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711589- 481566
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 361226
- 791050