on taas kärsä kovana lienenkö ehkä terässika?
karju
33
1375
Vastaukset
winks.......=;0))))))) diu diu......
rahtikarju kirjoitti:
brunee,ihana brunettii!
typykin yrittääää sua,,,,heh oon saanut kilpailijan,,,,,,=;0)))))))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
typykin yrittääää sua,,,,heh oon saanut kilpailijan,,,,,,=;0)))))))))
juuh... Brune. Nyt me kilpaillaan karjusta.
Kaikki muut miehet meidät jo hylänneetkin :=(((
Mikähän meissä lie vikana? BBrunetti kirjoitti:
typykin yrittääää sua,,,,heh oon saanut kilpailijan,,,,,,=;0)))))))))
mä nyt teen?oon kohta jo Hennalassa ja Typyn asuinpaikkaa en tidä?
yksitypy kirjoitti:
juuh... Brune. Nyt me kilpaillaan karjusta.
Kaikki muut miehet meidät jo hylänneetkin :=(((
Mikähän meissä lie vikana?ooo edes viel yhtään huun miestä iskenyt.... pitäiskö antaaaaaa periks....karjunen annanko periks....... wirnnnnn,,,,,*
- yksitypy
rahtikarju kirjoitti:
mä nyt teen?oon kohta jo Hennalassa ja Typyn asuinpaikkaa en tidä?
älä nyt. Kyllä sä mun luo osaat. Oot ennenkin käynyt :=))))
Hups tulikohan nyt paljastettua jotain :=((((( rahtikarju kirjoitti:
mä nyt teen?oon kohta jo Hennalassa ja Typyn asuinpaikkaa en tidä?
ku sä tääl kerran et haluu edes tietää mis typy on...... hups....wirnnnn......*******
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
ooo edes viel yhtään huun miestä iskenyt.... pitäiskö antaaaaaa periks....karjunen annanko periks....... wirnnnnn,,,,,*
vaikka oon kohta kaks vuotta yrittänyt :=((((
Lopetan kohta koko huuhaan ja menen vonkaan jonnekin muualle :=))))) BBrunetti kirjoitti:
ooo edes viel yhtään huun miestä iskenyt.... pitäiskö antaaaaaa periks....karjunen annanko periks....... wirnnnnn,,,,,*
ylipuhutuks,Hennalaan?
rahtikarju kirjoitti:
noin helpolla luovuta,oi ihanuus!
mut haniiiiii,,,,käyn kiskalla....pussss......=;0))))))
yksitypy kirjoitti:
juuh... Brune. Nyt me kilpaillaan karjusta.
Kaikki muut miehet meidät jo hylänneetkin :=(((
Mikähän meissä lie vikana?>Kaikki muut miehet meidät jo hylänneetkin :=(((
Mikähän meissä lie vikana?<
- muut miehet? Monikkomuoto? *ei ymmärrä*
- yksi ei ole hylännyt eikä hylkää typyä *pikkuvikoja on meissä kaikissa*
Tämä ihan vaan tiedoksi *olet muka unohtanut*
Joulunodotuksessa, t. MM.
P.S. Eilenhän tapasimme viimeksi - torstai on minun päiväni, ja AINA toivoa täynnä............yksitypy kirjoitti:
vaikka oon kohta kaks vuotta yrittänyt :=((((
Lopetan kohta koko huuhaan ja menen vonkaan jonnekin muualle :=)))))katsopa tämä linkki - vaikka ei Sinun täällä - eikä muuallakaan vongata tarvitse *eihän*:
http://keskustelu.suomi24.fi/suositut/2005/
- mikäs onkaan tämän vuoden suosituin keskustelupalsta, kuten myös vuoden 2003 *ei uskoisi*
T. MM.
- hiirenhiljaa
on nääs joulu ovella ja siat pannaan ruiskuoreen ja uuniin kypsymään
- yksitypy
arvaas kuka kaipaillut sua? :=))))
Yks B:llä alkava, mut en sano koko nimee, ettei kaikki saa tietää :=))))- yksitypy
rahtikarju kirjoitti:
arvaa,oisko batman?
batman oo mies? Se on yks batgirl :=))))
Mutta en ikinä sano sitä. - Lepsu...
yksitypy kirjoitti:
batman oo mies? Se on yks batgirl :=))))
Mutta en ikinä sano sitä.mut eikös lepakkotytöt oo "sellaisia" tyttöjä? ei kai ne miehistä perusta...;)
yksitypy kirjoitti:
batman oo mies? Se on yks batgirl :=))))
Mutta en ikinä sano sitä.vinks,vinks
- yksitypy
Lepsu... kirjoitti:
mut eikös lepakkotytöt oo "sellaisia" tyttöjä? ei kai ne miehistä perusta...;)
sitten muutan nimen Badgirliksi :=)))
- yksitypy
rahtikarju kirjoitti:
vinks,vinks
en oikein uskalla. Voi tulla muuten tappelukset huuhaalle pitkästä aikaa. Vaikka olishan se jo äksönin aika :=)))))))
yksitypy kirjoitti:
en oikein uskalla. Voi tulla muuten tappelukset huuhaalle pitkästä aikaa. Vaikka olishan se jo äksönin aika :=)))))))
paremp niin;))
kyl ihanii,pus,pus
täällä vaan vikitellään tyttöjä muut oottelee muualla....meinaan bb.tä
ilottu kirjoitti:
niin se on....pyörähdellen
kyl tää karju singahtaa takasin pahnoille,röh vaan kaikil!
ilottu kirjoitti:
niin se on....pyörähdellen
*vihelteleeeeee.....*
jäiköhän typy toiseks.......=;0))))))))rahtikarju kirjoitti:
kyl tää karju singahtaa takasin pahnoille,röh vaan kaikil!
älä ny leikist suutu karju...ei pahnoilla kivaa oo....ainakaan yksin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482