karju

rahtikarju

on taas kärsä kovana lienenkö ehkä terässika?

33

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winks.......=;0))))))) diu diu......

      • brunee,ihana brunettii!


      • rahtikarju kirjoitti:

        brunee,ihana brunettii!

        typykin yrittääää sua,,,,heh oon saanut kilpailijan,,,,,,=;0)))))))))


      • yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

        typykin yrittääää sua,,,,heh oon saanut kilpailijan,,,,,,=;0)))))))))

        juuh... Brune. Nyt me kilpaillaan karjusta.
        Kaikki muut miehet meidät jo hylänneetkin :=(((
        Mikähän meissä lie vikana?


      • BBrunetti kirjoitti:

        typykin yrittääää sua,,,,heh oon saanut kilpailijan,,,,,,=;0)))))))))

        mä nyt teen?oon kohta jo Hennalassa ja Typyn asuinpaikkaa en tidä?


      • yksitypy kirjoitti:

        juuh... Brune. Nyt me kilpaillaan karjusta.
        Kaikki muut miehet meidät jo hylänneetkin :=(((
        Mikähän meissä lie vikana?

        ooo edes viel yhtään huun miestä iskenyt.... pitäiskö antaaaaaa periks....karjunen annanko periks....... wirnnnnn,,,,,*


      • yksitypy
        rahtikarju kirjoitti:

        mä nyt teen?oon kohta jo Hennalassa ja Typyn asuinpaikkaa en tidä?

        älä nyt. Kyllä sä mun luo osaat. Oot ennenkin käynyt :=))))
        Hups tulikohan nyt paljastettua jotain :=(((((


      • rahtikarju kirjoitti:

        mä nyt teen?oon kohta jo Hennalassa ja Typyn asuinpaikkaa en tidä?

        ku sä tääl kerran et haluu edes tietää mis typy on...... hups....wirnnnn......*******


      • yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

        ooo edes viel yhtään huun miestä iskenyt.... pitäiskö antaaaaaa periks....karjunen annanko periks....... wirnnnnn,,,,,*

        vaikka oon kohta kaks vuotta yrittänyt :=((((
        Lopetan kohta koko huuhaan ja menen vonkaan jonnekin muualle :=)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        ooo edes viel yhtään huun miestä iskenyt.... pitäiskö antaaaaaa periks....karjunen annanko periks....... wirnnnnn,,,,,*

        ylipuhutuks,Hennalaan?


      • rahtikarju kirjoitti:

        ylipuhutuks,Hennalaan?

        hennalaan.....winks......=;0))))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        hennalaan.....winks......=;0))))))))

        noin helpolla luovuta,oi ihanuus!


      • rahtikarju kirjoitti:

        noin helpolla luovuta,oi ihanuus!

        mut haniiiiii,,,,käyn kiskalla....pussss......=;0))))))


      • yksitypy kirjoitti:

        juuh... Brune. Nyt me kilpaillaan karjusta.
        Kaikki muut miehet meidät jo hylänneetkin :=(((
        Mikähän meissä lie vikana?

        >Kaikki muut miehet meidät jo hylänneetkin :=(((
        Mikähän meissä lie vikana?<

        - muut miehet? Monikkomuoto? *ei ymmärrä*

        - yksi ei ole hylännyt eikä hylkää typyä *pikkuvikoja on meissä kaikissa*

        Tämä ihan vaan tiedoksi *olet muka unohtanut*


        Joulunodotuksessa, t. MM.


        P.S. Eilenhän tapasimme viimeksi - torstai on minun päiväni, ja AINA toivoa täynnä............


      • yksitypy kirjoitti:

        vaikka oon kohta kaks vuotta yrittänyt :=((((
        Lopetan kohta koko huuhaan ja menen vonkaan jonnekin muualle :=)))))

        katsopa tämä linkki - vaikka ei Sinun täällä - eikä muuallakaan vongata tarvitse *eihän*:


        http://keskustelu.suomi24.fi/suositut/2005/



        - mikäs onkaan tämän vuoden suosituin keskustelupalsta, kuten myös vuoden 2003 *ei uskoisi*




        T. MM.


    • hiirenhiljaa

      on nääs joulu ovella ja siat pannaan ruiskuoreen ja uuniin kypsymään

    • yksitypy

      arvaas kuka kaipaillut sua? :=))))
      Yks B:llä alkava, mut en sano koko nimee, ettei kaikki saa tietää :=))))

      • arvaa,oisko batman?


      • yksitypy
        rahtikarju kirjoitti:

        arvaa,oisko batman?

        batman oo mies? Se on yks batgirl :=))))
        Mutta en ikinä sano sitä.


      • Lepsu...
        yksitypy kirjoitti:

        batman oo mies? Se on yks batgirl :=))))
        Mutta en ikinä sano sitä.

        mut eikös lepakkotytöt oo "sellaisia" tyttöjä? ei kai ne miehistä perusta...;)


      • yksitypy kirjoitti:

        batman oo mies? Se on yks batgirl :=))))
        Mutta en ikinä sano sitä.

        vinks,vinks


      • yksitypy
        Lepsu... kirjoitti:

        mut eikös lepakkotytöt oo "sellaisia" tyttöjä? ei kai ne miehistä perusta...;)

        sitten muutan nimen Badgirliksi :=)))


      • yksitypy
        rahtikarju kirjoitti:

        vinks,vinks

        en oikein uskalla. Voi tulla muuten tappelukset huuhaalle pitkästä aikaa. Vaikka olishan se jo äksönin aika :=)))))))


      • yksitypy kirjoitti:

        en oikein uskalla. Voi tulla muuten tappelukset huuhaalle pitkästä aikaa. Vaikka olishan se jo äksönin aika :=)))))))

        paremp niin;))


    • kyl ihanii,pus,pus

    • täällä vaan vikitellään tyttöjä muut oottelee muualla....meinaan bb.tä

      • viki,viki


      • rahtikarju kirjoitti:

        viki,viki

        niin se on....pyörähdellen


      • ilottu kirjoitti:

        niin se on....pyörähdellen

        kyl tää karju singahtaa takasin pahnoille,röh vaan kaikil!


      • ilottu kirjoitti:

        niin se on....pyörähdellen

        *vihelteleeeeee.....*
        jäiköhän typy toiseks.......=;0))))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        *vihelteleeeeee.....*
        jäiköhän typy toiseks.......=;0))))))))

        en tiääääääää


      • rahtikarju kirjoitti:

        kyl tää karju singahtaa takasin pahnoille,röh vaan kaikil!

        älä ny leikist suutu karju...ei pahnoilla kivaa oo....ainakaan yksin.....


      • ilottu kirjoitti:

        en tiääääääää

        mennääänkö sättiiiiiiiin.......=:0))))))))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe