Pikku G pilaa RAPIN MAINEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pikku G...
10
855
Vastaukset
- Rauzka
pikku g RAISKAA räpin maineen ;)
- (keskustelun aloittanut)
:D:D:hahha:D:D olen samaa mieltä
- Jäpäkö
(keskustelun aloittanut) kirjoitti:
:D:D:hahha:D:D olen samaa mieltä
Miksi nämä sävelten tahtiin hyvin artikoloivat
puhujat eivät kolahda. Jo vuonna 1985 kuulin Rhodoksella isojen mustien miesten kuuntelevan tätä tyylisuuntaa valtavista soittimistaan. Pikku
G voisi vetää ison V päähänsä.
- jdasijasojf
vai pilaa se rapin maineen KYLLÄ SE NIIN ON ETTÄ SINÄ PILAAT SEN OMALLA LAPSELLISUUDELLASI! mun mielestä te wnb gabstat pilaatte! no kerroppas mulle paljon faktaa hiphopista?? et taatusti tiedä yhtään mitään! toi wnb gansta juttu niin en tarkottanu et itse olisit eikä saa yleistää mut suurin osa!
- blingbling in my ass
Onko siinä pelleilyssä vielä vai jotain pilattavaa?
- bluespelvis
kuka vaan osaa olevinaan laulaa ja kertoo jonkun tarinan hiphoppina.ei vaadi paljon taitoo.laulaminen ja soittaminen on aivan eri juttuja.vaatii jonkun verran lahjoja.hip hop ei vaadi mitään.täyttä paskaa!
- taida...
bluespelvis kirjoitti:
kuka vaan osaa olevinaan laulaa ja kertoo jonkun tarinan hiphoppina.ei vaadi paljon taitoo.laulaminen ja soittaminen on aivan eri juttuja.vaatii jonkun verran lahjoja.hip hop ei vaadi mitään.täyttä paskaa!
tietää räpistä mitään vai kuinka? Kun räppää ni täytyy sanoa se oikeeseen tahtiin siihen biittiin. Ja räppi biitit sävelletään! Sun on ihan turha selittää mitään tollasta paskaa, että hiphop ei vaadi mitään ku SÄ ET TIEDÄ SIITÄ MITÄÄN. Ärsyttäviä tollaset paskan jauhajat jotka on ihan pihalla. Kokeile vaikka ite tehä (HYVÄ) räppi biisi ja sano sitte uudestaan, että se ei vaadi mitään.
- haha
Niin pilaa mutta eikö se oo jo valmiiksi pilalla
- Haa
Niinpä!Vain jotkut 10-vuotiaat tytöt kuuntelee jotain "tää on meidän maailma" biisiä!PIKKU G ON PASKA!Se on fakta rapista!
- Ou Jee..
Ne, jotka tänne tulee haukkumaan rappia, ni varmaan sitten osaavat tehdä parempaa rappia itse??? Ja jos ei pidä rapista, ni mitä sitte ees tulee lukemaan rappiin liittyviä juttuja?? Kaikki musiikki on hyvää, vaikka ei itse pitäisi kaikesta musiikista, niin varmasti pitävät jostain muusta musasta.. ja jos haukkuu musiikkia, niin pitäs sitte näyttää, että itse osaa tehdä parempaa, kuin se henkilö, jota tänne on just tullut haukkumaan.. Ja entäs jos ite olisit joku rappari ja sitte koko Suomi haukkuu jossain Suomi24 sivun keskustelussa?? mitä tekisit??
Miettikää, hyvät ihmiset, miettikää... Kaikilla on omat idolinsa ja omat juttunsa.. Lopettakaa haukkuminen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999