Pikku G pilaa RAPIN MAINEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pikku G...
10
867
Vastaukset
- Rauzka
pikku g RAISKAA räpin maineen ;)
- (keskustelun aloittanut)
:D:D:hahha:D:D olen samaa mieltä
- Jäpäkö
(keskustelun aloittanut) kirjoitti:
:D:D:hahha:D:D olen samaa mieltä
Miksi nämä sävelten tahtiin hyvin artikoloivat
puhujat eivät kolahda. Jo vuonna 1985 kuulin Rhodoksella isojen mustien miesten kuuntelevan tätä tyylisuuntaa valtavista soittimistaan. Pikku
G voisi vetää ison V päähänsä.
- jdasijasojf
vai pilaa se rapin maineen KYLLÄ SE NIIN ON ETTÄ SINÄ PILAAT SEN OMALLA LAPSELLISUUDELLASI! mun mielestä te wnb gabstat pilaatte! no kerroppas mulle paljon faktaa hiphopista?? et taatusti tiedä yhtään mitään! toi wnb gansta juttu niin en tarkottanu et itse olisit eikä saa yleistää mut suurin osa!
- blingbling in my ass
Onko siinä pelleilyssä vielä vai jotain pilattavaa?
- bluespelvis
kuka vaan osaa olevinaan laulaa ja kertoo jonkun tarinan hiphoppina.ei vaadi paljon taitoo.laulaminen ja soittaminen on aivan eri juttuja.vaatii jonkun verran lahjoja.hip hop ei vaadi mitään.täyttä paskaa!
- taida...
bluespelvis kirjoitti:
kuka vaan osaa olevinaan laulaa ja kertoo jonkun tarinan hiphoppina.ei vaadi paljon taitoo.laulaminen ja soittaminen on aivan eri juttuja.vaatii jonkun verran lahjoja.hip hop ei vaadi mitään.täyttä paskaa!
tietää räpistä mitään vai kuinka? Kun räppää ni täytyy sanoa se oikeeseen tahtiin siihen biittiin. Ja räppi biitit sävelletään! Sun on ihan turha selittää mitään tollasta paskaa, että hiphop ei vaadi mitään ku SÄ ET TIEDÄ SIITÄ MITÄÄN. Ärsyttäviä tollaset paskan jauhajat jotka on ihan pihalla. Kokeile vaikka ite tehä (HYVÄ) räppi biisi ja sano sitte uudestaan, että se ei vaadi mitään.
- haha
Niin pilaa mutta eikö se oo jo valmiiksi pilalla
- Haa
Niinpä!Vain jotkut 10-vuotiaat tytöt kuuntelee jotain "tää on meidän maailma" biisiä!PIKKU G ON PASKA!Se on fakta rapista!
- Ou Jee..
Ne, jotka tänne tulee haukkumaan rappia, ni varmaan sitten osaavat tehdä parempaa rappia itse??? Ja jos ei pidä rapista, ni mitä sitte ees tulee lukemaan rappiin liittyviä juttuja?? Kaikki musiikki on hyvää, vaikka ei itse pitäisi kaikesta musiikista, niin varmasti pitävät jostain muusta musasta.. ja jos haukkuu musiikkia, niin pitäs sitte näyttää, että itse osaa tehdä parempaa, kuin se henkilö, jota tänne on just tullut haukkumaan.. Ja entäs jos ite olisit joku rappari ja sitte koko Suomi haukkuu jossain Suomi24 sivun keskustelussa?? mitä tekisit??
Miettikää, hyvät ihmiset, miettikää... Kaikilla on omat idolinsa ja omat juttunsa.. Lopettakaa haukkuminen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934427
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731167Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja105813Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799