Cesarille

Pyyntö

Mikä ihme ihmisellä on, kun koko ajan pitää herättää ennakkoluuloa joka asiasta ja koko ajan pitää olla kateellinen ja pahansuopa toisia kohtaan, mikä tätä ihmistä vaivaa. Luin tätä palstaa (tuttavani kerrottua tästä) ja järkytyin näistä kommenteista vielä kilpailunkin jälkeen. Eikö voittaja ole voittanut, eikö hänen voittoaan pitäisi kunnioittaa! Eikö noita nuoria kilpailijoita pitäisi tukea elämään kuitenkin eteenpäin, vaikka ovat antaneet itsensä riepoteltavaksi kaikelle kansalle! Luin Cesarin arvostelutkin ja ihmettelin, miksi Cesar ei selvästi kannusta ihmisiä lopettamaan kilpailijoiden arvostelun pahansuovasti ja vihjaillen.

Pyydän joulurauhaa ja pyydän Cesaria edes tämän kerran näyttämään, että hänessä on jotain inhimillisyyttä ja tahtoa, että ihmisiä kohdeltaisiin oikein ja että Cesar edes kerran puolustaisi hyvää tahtoa elämässä. Pystyykö Cesar lopettamaan tuon kirjoittajien ilkeämielisen vihjailun tällä palstalla.
Vanhat sananlaskut ovat hyviä:
Tee toiselle se mitä itsellesi haluat tehtävän.
Uudempi sanonta: Kenen joukoissa seisot, sen lauluja laulat.
Lähden ylihuomenna matkalle ja toivon kaikille oikein hyvää ja lämmintä joulua.
Jos Cesar jaksaisi vastata tähän ennen lähtöäni.

9

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suunnittelen sellaista perusteellisempaa, ensimmäisen kauden kirjoituksia summaavaa kirjoitusta, jossa otan kantaa vielä kerran näihinkin asioihin.

    • Katariina-6

      Mitä useammin tuon "pyynnön" luin,sitä skeptisemmäksi tulin...Enää ei oikeastaan tiedä..mikä on aitoa kirjoittelua, mikä feikkiä,vaan haluaisin todella,että tuo kirjoitus ei sisältäisi "piilov******a!Olen niin sinisilmäinen ja yritän nähdä kaikessa hyväää...Nyt kysyn ihan oikeesti kirjoittajalta,mitkä olivat tarkoitusperäsi?

      Cesar pystyy ihan varmasti kannustamaan ja myös tarvittaessa lopettamaan kirjoittelut!Vaan,kun monessa liemessä keitetty meikäläinenkin alkaa epäillä kirjoittajien todenperäisyyttä ja tarkoitusperiä...loppuu eväät "ammatti-ihmisellä"kin....Mitä Cesaria vain ja ainoastaan keskustelupalstoilla tunnen,on hänellä sydän ja ajatuksia,tosi ytimekkäitä! Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä...kysyn vaan???? Pyydän jatkokommenteja...olenkos hakoteillä;( Toivottavasti en...:)santtu

      • kirjoitan

        En varmaan sitten osannut esittää asiaani tarpeeksi hyvin, mutta se on niin laaja asia, että kirjoitettuna muutamalle riville voi kokonaisuus jäädä hajanaiseksi.

        Kaksi kertaa joskus aikaisemmin kävin tällä palstalla, koska halusin nähdä sen, mitä puhuttiin. En sitten enää käynyt, sillä minun ihan rehellinen mielipiteeni on, että en pitänyt sellaisesta määrästä perusteetonta haukkumista, kiroilua. Tiivistettynä: mieletöntä solvaamista ja riidankylvämistä.
        Kirjoitin silloin viesti Cesarille, että voisiko hän puolustaa noita hyviä viestejä vain, jotta elämään voisi luottaa tällaisellakin palstalla. Cesar ei ollut vastannut, kun noin viikon kuluttua kävin katsomassa täällä. Siellä viestini oli ilman vastausta. Sen jälkeen en enää käynyt täällä.
        Nyt kävin täällä, kun tuttavani ihmetteli minulle, että kuinka ihmiset saavat kirjoitella edelleen mitä vain. Voi olla, että omassa viestissäni oli vähän vihainen sävy, sillä harmitti, kun keskusteltiin tästä, miten ihmiset saa olla toiselle pahoja.
        Ajattelepa, jos vaikka itse olisit ollut tuolla kilpailussa mukana ja ihmiset ottaisivat jonkun ominaisuutesi riepoteltavaksi, haukuttavaksi ja jauhaisivat sitä ja nauraisivat sinulle. Vaikka se ominaisuutesi ei ole sinun vikasi ja sinussa on kuitenkin lukemattomia kauniita ominaisuuksia, jotka jäävät tuon haukkumisen varjoon. En usko, että kehenkään ihmiseen tuollainen ei sattuisi.

        Minun sattuu täällä normaalielämässäkin, jos joku ihminen vaikka töissä haluaa herättää jostakin jotain toisesta henkilöstä ilkeitä ajatuksia, on pahansuopa ja kateellinen.

        Noissa Cesarin arvosteluissa oli niin paljon arvostelua, jota kysyin. Sillä en seuraamattomana tuosta asiasta saanut selvyyttä. Hänen vastauksistaan vain puuttui lämpö ihmistä kohtaan yleisesti. Voin olla väärässä. Kilpailijoiden kohdalla toivoin, että hän kannustaisi niitä viestejä, jotka auttavat noita nuoria eteenpäin inhimillisesti. Siksi halusin Cesarin vastauksen. Ei hän kyllä vastannut minulle viime kerralla.

        Kuitenkin haluan edelleen uskoa, että suurin osa ihmisistä haluaa hyvää elämältä ja etsivät ihmisestä ihmistä ja tukevat hänen hyviä puoliaan, jotta jokainen meistä voisi olla ihan oma itsensä ja luottaa elämään.

        Anteeksi Katariina, en ymmärtänyt, miksi ajattelit viestini olevan jotenkin "vino", joku sellainen epäilys viestissäsi oli. Mihinköhän se liittyi? Menin hämilleni. Anteeksi, en halunnut pahoittaa kenenkään mieltä.

        Hyvää joulua sinulle Katariina ja kaikille!
        - 48 v. Marjaana


      • Katariina-6
        kirjoitan kirjoitti:

        En varmaan sitten osannut esittää asiaani tarpeeksi hyvin, mutta se on niin laaja asia, että kirjoitettuna muutamalle riville voi kokonaisuus jäädä hajanaiseksi.

        Kaksi kertaa joskus aikaisemmin kävin tällä palstalla, koska halusin nähdä sen, mitä puhuttiin. En sitten enää käynyt, sillä minun ihan rehellinen mielipiteeni on, että en pitänyt sellaisesta määrästä perusteetonta haukkumista, kiroilua. Tiivistettynä: mieletöntä solvaamista ja riidankylvämistä.
        Kirjoitin silloin viesti Cesarille, että voisiko hän puolustaa noita hyviä viestejä vain, jotta elämään voisi luottaa tällaisellakin palstalla. Cesar ei ollut vastannut, kun noin viikon kuluttua kävin katsomassa täällä. Siellä viestini oli ilman vastausta. Sen jälkeen en enää käynyt täällä.
        Nyt kävin täällä, kun tuttavani ihmetteli minulle, että kuinka ihmiset saavat kirjoitella edelleen mitä vain. Voi olla, että omassa viestissäni oli vähän vihainen sävy, sillä harmitti, kun keskusteltiin tästä, miten ihmiset saa olla toiselle pahoja.
        Ajattelepa, jos vaikka itse olisit ollut tuolla kilpailussa mukana ja ihmiset ottaisivat jonkun ominaisuutesi riepoteltavaksi, haukuttavaksi ja jauhaisivat sitä ja nauraisivat sinulle. Vaikka se ominaisuutesi ei ole sinun vikasi ja sinussa on kuitenkin lukemattomia kauniita ominaisuuksia, jotka jäävät tuon haukkumisen varjoon. En usko, että kehenkään ihmiseen tuollainen ei sattuisi.

        Minun sattuu täällä normaalielämässäkin, jos joku ihminen vaikka töissä haluaa herättää jostakin jotain toisesta henkilöstä ilkeitä ajatuksia, on pahansuopa ja kateellinen.

        Noissa Cesarin arvosteluissa oli niin paljon arvostelua, jota kysyin. Sillä en seuraamattomana tuosta asiasta saanut selvyyttä. Hänen vastauksistaan vain puuttui lämpö ihmistä kohtaan yleisesti. Voin olla väärässä. Kilpailijoiden kohdalla toivoin, että hän kannustaisi niitä viestejä, jotka auttavat noita nuoria eteenpäin inhimillisesti. Siksi halusin Cesarin vastauksen. Ei hän kyllä vastannut minulle viime kerralla.

        Kuitenkin haluan edelleen uskoa, että suurin osa ihmisistä haluaa hyvää elämältä ja etsivät ihmisestä ihmistä ja tukevat hänen hyviä puoliaan, jotta jokainen meistä voisi olla ihan oma itsensä ja luottaa elämään.

        Anteeksi Katariina, en ymmärtänyt, miksi ajattelit viestini olevan jotenkin "vino", joku sellainen epäilys viestissäsi oli. Mihinköhän se liittyi? Menin hämilleni. Anteeksi, en halunnut pahoittaa kenenkään mieltä.

        Hyvää joulua sinulle Katariina ja kaikille!
        - 48 v. Marjaana

        Kirjoituksesi oli ihan ok.Kiitos joulutoivotuksesta samoin sinulle Joulun odotusta.Kyllähän tuo 33kk:den pesti BB.talossa oli melkoista härdelliä,niin seriffille,kuin niilekin,jotka yrittivät jotain järkevää tunkea sinne väliin.Varmasti keskustelupalstojen suosituimpia tuohon aikaan.Kyllähän siellä allekirjoittanutkin moneen otteeseen peräsi hyvään käytökseen.Olin järkyttynyt kilpailijoiden omaisten,ystävien puolesta...ei se auttanut.Hyvässä lykyssä sait loat omille silmillesi.Cesarilla oli täysi työ poistella phimpia solvauksia,kunhan töiltään ehti..ei hänkään jatkuvasti koneen ääressä istunut! Ylläpitokin välillä joutui työhön,kun pahimmista solvauksista sinne tiedotettiin!Edellinen kirjoitus lienee aamuskeptisyyttä ja äreyttä..anna anteeksi.Ehkäpä nyt selvisi jotain! Cesar vastaa varmasti omalta osaltaan Marjaana:) mukavia joulunaluspäiviä.58v mummi::))


      • Katariina-6
        Katariina-6 kirjoitti:

        Kirjoituksesi oli ihan ok.Kiitos joulutoivotuksesta samoin sinulle Joulun odotusta.Kyllähän tuo 33kk:den pesti BB.talossa oli melkoista härdelliä,niin seriffille,kuin niilekin,jotka yrittivät jotain järkevää tunkea sinne väliin.Varmasti keskustelupalstojen suosituimpia tuohon aikaan.Kyllähän siellä allekirjoittanutkin moneen otteeseen peräsi hyvään käytökseen.Olin järkyttynyt kilpailijoiden omaisten,ystävien puolesta...ei se auttanut.Hyvässä lykyssä sait loat omille silmillesi.Cesarilla oli täysi työ poistella phimpia solvauksia,kunhan töiltään ehti..ei hänkään jatkuvasti koneen ääressä istunut! Ylläpitokin välillä joutui työhön,kun pahimmista solvauksista sinne tiedotettiin!Edellinen kirjoitus lienee aamuskeptisyyttä ja äreyttä..anna anteeksi.Ehkäpä nyt selvisi jotain! Cesar vastaa varmasti omalta osaltaan Marjaana:) mukavia joulunaluspäiviä.58v mummi::))

        heheh


      • nimim.ei kojaus
        Katariina-6 kirjoitti:

        heheh

        hyvää joulua !!!!!


      • santtu
        nimim.ei kojaus kirjoitti:

        hyvää joulua !!!!!

        Ihanaa Joulun aikaa ja Parempaa Uutta Vuotta!
        kiireessä kirjoitettua tulee pieniä mokia..heh:)


      • Ja kaikille!
        santtu kirjoitti:

        Ihanaa Joulun aikaa ja Parempaa Uutta Vuotta!
        kiireessä kirjoitettua tulee pieniä mokia..heh:)

        Hyvää joulua ja paljon touteutuneita toiveita ja unelmia ensi vuodelle!


    • katumus päivässä

      Miksi helvetissä Cesarin pitäisi täällä ryhtyä sensoriksi. Eihän tämä enää sen jälkeen olisi mikään keskustelupalsta. Sen pitäisi riittää, että hän poistaa pahimmat kirjoitukset.
      Sitä minäkin ihmettelen, tätä ihmisten raadollisuutta. Miksi pitää kirjoittaa törkeitä loukkauksia ihmisistä vain sen takia, että he esiintyvät telkkarissa. Ilmeisesti tällaiset palstat ovat joillekin terapiamuoto poistaa omaa pahaa oloaan anonyymisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe