POIKAHUORANA DOMINOJEN SAUNAILLASSA
Olin juuri lopettanut opintoni, enkä ollut vielä löytänyt töitä mistään.Vuokra
piti kuitenkin maksaa ja ylimääräistä rahaa ei jäänyt yhtään, joten päätin yrittää pitkään harkitsemaani juttua.Laitoin lehteen ilmoituksen jossa luvattiin
antaa uskalias nuorimies, hyvällä varustuksella, halukkaiden naisten käyttöön,
rajoituksetta. Illalla soi puhelimeni ensimmäisen kerran ja vastasin jännittyneenä siihen. Soittaja oli kolmekymppinen nainen, joka pyysi minua
leikkikaluksi hänelle ja kahdelle muulle domina ystävättärelleen.Hetken mietittyäni päätin suostua, kun nainen lupasi koko illasta minulle 4000 markkaa.
Saavuin taksilla pihaan ja soitin ovikelloa. Oven avaa tumma valtiatar nahkahousuissa ja nahkatopissa joka jätti nännit paljaiksi. Nännit oli lävistetty
renkailla ja renkaat oli yhdistetty ketjulla. Dominan takana sohvalla istui kaksi
muuta naista. Toinen oli pukeutunut kumiseen kissapukuun ja toisella oli kuminen
huppu päässään ja kaulapanta kaulassa, muuten hän oli alasti ja hyväili juuri
itseään jalkojensa välistä isolla kyrvän näköisellä sauvalla.
Tämän nähdessäni kyrpäni pamahti valtavaan seisokkiin. Sirpa huomasi sen ja veti
minut hiuksistani Sarin ja Sadun eteen ja läpsäsi minua kipeästi takamukselle.
"Sulla on näköjään himot jo heränny, mutta varokkin saamasta ennen kun saat luvan""Ja nyt nuolet Saria ja teekin se hyvin" Sari levitti jalkansa ja pääsin
hänen pillunhuuliensa väliin kieleni kanssa. Sari oli jo vähän märkä ja join innolla hänen mehujaan samalla kun hän suuteli Sirpaa. Jonkun aikaa nuoltuani Saria, hän alkoi huohottaa ja voihkia äänekkäämmin.Sari antoi minulle sauvan "työnnä tämä Sarin suoleen" kastelin suvan ensin syljelläni liukkaaksi ja asetin sitten sauvan pään Sarin persereiän kohdalle ja työnsin sen kerralla puoliksi
sisään, sitten laitoin sauvan surisemaan samalla kun pidin sitä paikoillaan.
Samassa Sari kiljaisi ja alkoi täristä orgasmin vallassa sauva suristen suolessaan.samaan aikaan vielä nuolin hänen pilluaan.Kun Sarin orgasmi oli melkein ohi Sari päästi pitkän kusisuikun suoraan suuhuni, yllätyin siitä niin paljon että vetäydyin taaksepäin ja sain loput kuset paidalleni ja farkuilleni.
"Juo sitä ja nuole valtiattaresi puhtaaksi" Sirpa sanoi.
Otin sauvan Sarin suolesta ja nuolin kiltisti kuset Sarin jaloilta ja imin vielä viimeiset pisarat hänen sisästään.
"Se meni hyvin" Satu sanoi ja tuli viereeni.Hän hyväili kusesta märkiä vaatteitani " nämä täytyy riisua" hän sanoi ja alkoi riisua minua.Kun olin
alasti minulle puettiin kaulapanta ja minut työnnettiin polvilleni lattialle.
Naiset ottivat minustani kovakouraisesti kiinni ja kun vähän vastusteli minulle
laitettiin suukapula.Naiset sitoivat kaluni karkealla narulla tiukasti ja naru vedettiin tiukasti jalkojeni välistä takakautta kaulapantaan kiinni niin että
edestä katsoen näytti että minulla ei olisi munia ollenkaan"nyt saat olla meidän naisemme" Sirpa sanoin ja meni taakseni ja laittoi ylleen jonkinlaisen lantiovyön jossa oli tekokyrpä kiinni.Hän asettui taakseni ja alkoi rasvata
takamustani samaan aikaan kun Satu istui selkäni päälle ja alkoi ratsastaa minulla lyöden välillä piiskalla pakaroilleni.Samalla kun Sirpa työntyi minun
suoleeni takaa, laski Satu omat kusensa niskaani ja selkääni.
Siinä naisten edessä, märkänä kusesta, yhden kustessa selkääni ja toisen pannessa minua tekokullilla, tunsin itseni todella nöyryytetyksi, mutta kuitenkin tilanteessa oli jotain niin uutta ja perverssillä tavalla kihotavaa,
että sain rajun orgasmin.Tosin se oli kivulias sillä en purkautunut kun valtiattareni eivät olleet avanneet sitomaansa narua munistani.
He käänsivät minut selälleen lattialle ja tyonsivät sauvan suoleeni.Satu istui
naamani päälle, Sari työnteli sauvaa ja Sirpa istui mahalleni."Katsokin että tämä seisoo vielä" Sirpa sanoi ja avasi narun kyrpäni ympäriltä ja seisoihan se
hän istui kaluni päälle ja alkoi ratsastaa villisti, sitten hän vaihtoi reikää
ja työnsi kaluni suoleensa. Siinä pomppiessaan ylös ja alas hän sai lopulta täristen orgasmin. Sirpan vielä täristessä orgasmissaan, minäkin laukesin taas.
Orgasmini oli niin raju että en hetkeen tiennyt tästä maailmasta mitään.
Havahduin siihen kun kolmaskin naisista laski omat kusensa naamalleni.
Tästä alkoi ilopoikana oloni, jonka jälkeen olen palvellut näitä valtiattariani
kerran kuussa, eikä minulla ole ollut enää ongelmia vuokran kanssa ja lisäksi
olen oppinut oikein kuuliaiseksi palvelijaksi heille.
T.Orjapoika
POIKAHUORANA DOMINOJEN SAUNAILLASSA
6
4157
Vastaukset
- Jake
pervo mielikuvitus kirjoittajalla ei iskenyt
- .
en ymmärrä homoutta enkä noita pissa-asioita vaikka miten asia esitettäisiin, enkä ymmärrä niitä jotka ymmärtävät, eikä mielestäni pitäisikään ymmärtää
- forcedbim
. kirjoitti:
en ymmärrä homoutta enkä noita pissa-asioita vaikka miten asia esitettäisiin, enkä ymmärrä niitä jotka ymmärtävät, eikä mielestäni pitäisikään ymmärtää
suoraan sanottuna.. kalu kovana luin juttua... olisimpa itse saanut kokea saman...*kateellisena*
- Jahas
forcedbim kirjoitti:
suoraan sanottuna.. kalu kovana luin juttua... olisimpa itse saanut kokea saman...*kateellisena*
Kun ei ollut seksinovelliosastolla vaan täällä. Pitääkin varoa millaisten naisten matkaan kapakasta lähtee.
- Äiti ja Isi
Vaihda jo naisia tyhmä poika.
- Kovat taksat
No tuolla hinnalla varmaan monikin lähtisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata421472Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3051313- 1091125
- 191081
- 661068
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161039- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177892Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841