voiko kertaamisesta saada jotain vammoja tai taudin? jos on fobia niin joutuuko kertaamaan? haluaisin pestä käteni ainakin kerran päivässä muuten voin saada yökötyskohtauksen.
voiko kerratessa saada
5
1142
Vastaukset
- hyvä mies
Ota Savetteja mukaan.. :)
Eiku oikeesti, kerratessa on älyttömän rento meininki. Jos joku homma ei tunnu hyvältä, sanot vaan. Ei siellä enää ketään pakoteta mihinkään vaan pyritään hyvään fiilikseen kaikille. Maanpuolustushengen ylläpitoa ja kohotusta nääs.- kaksi kertaa kertaamassa
Kun ottaa homman reippaalla, rennolla ja ennakkoluulottomalla asenteella, niin kertaamassa on joka suhteessa tosi hauskaa. Kuin lomalla olisi. Toki armeijassa on reserviläisillekin omat kuvionsa, jotka poikkeavat siitä, mihin siviilissä on totuttu. Mutta aikuinen ihminen osaa joustaa tilanteen mukaan - niinhän sitä on pakko tehdä siviilissäkin.
- Loppu tulee
Yleinen asevelvollisuus loppuu 2012, joten ota muutama vuosi lykkaysta niin se on siina.
- jasu
Mun piti mennä kertaan mut pääsin paikalle ja ahdistuksesta ripuloin housuihini tai siis armeijan housuihin niin ne vapautti mut kertauksesta.
- sattuu
Itse viilsin kertauksessa käteni auki kun revin puun juurta maasta makuupaikkani kohdalta, vähän myöhemmin löin pimeässä käteni paskaan. Ei kaikille silti käy kertauksissa niin. Ota rennosti vain. Hauskaa siellä on. Minäkin sain palkinnon ammunnoista ja ylennyksen. Ei se varmaan johtunut edellä mainitsemistani tapauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450