voiko kertaamisesta saada jotain vammoja tai taudin? jos on fobia niin joutuuko kertaamaan? haluaisin pestä käteni ainakin kerran päivässä muuten voin saada yökötyskohtauksen.
voiko kerratessa saada
5
1114
Vastaukset
- hyvä mies
Ota Savetteja mukaan.. :)
Eiku oikeesti, kerratessa on älyttömän rento meininki. Jos joku homma ei tunnu hyvältä, sanot vaan. Ei siellä enää ketään pakoteta mihinkään vaan pyritään hyvään fiilikseen kaikille. Maanpuolustushengen ylläpitoa ja kohotusta nääs.- kaksi kertaa kertaamassa
Kun ottaa homman reippaalla, rennolla ja ennakkoluulottomalla asenteella, niin kertaamassa on joka suhteessa tosi hauskaa. Kuin lomalla olisi. Toki armeijassa on reserviläisillekin omat kuvionsa, jotka poikkeavat siitä, mihin siviilissä on totuttu. Mutta aikuinen ihminen osaa joustaa tilanteen mukaan - niinhän sitä on pakko tehdä siviilissäkin.
- Loppu tulee
Yleinen asevelvollisuus loppuu 2012, joten ota muutama vuosi lykkaysta niin se on siina.
- jasu
Mun piti mennä kertaan mut pääsin paikalle ja ahdistuksesta ripuloin housuihini tai siis armeijan housuihin niin ne vapautti mut kertauksesta.
- sattuu
Itse viilsin kertauksessa käteni auki kun revin puun juurta maasta makuupaikkani kohdalta, vähän myöhemmin löin pimeässä käteni paskaan. Ei kaikille silti käy kertauksissa niin. Ota rennosti vain. Hauskaa siellä on. Minäkin sain palkinnon ammunnoista ja ylennyksen. Ei se varmaan johtunut edellä mainitsemistani tapauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418