Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

voiko kerratessa saada

voiko

voiko kertaamisesta saada jotain vammoja tai taudin? jos on fobia niin joutuuko kertaamaan? haluaisin pestä käteni ainakin kerran päivässä muuten voin saada yökötyskohtauksen.

5

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä mies

      Ota Savetteja mukaan.. :)

      Eiku oikeesti, kerratessa on älyttömän rento meininki. Jos joku homma ei tunnu hyvältä, sanot vaan. Ei siellä enää ketään pakoteta mihinkään vaan pyritään hyvään fiilikseen kaikille. Maanpuolustushengen ylläpitoa ja kohotusta nääs.

      • kaksi kertaa kertaamassa

        Kun ottaa homman reippaalla, rennolla ja ennakkoluulottomalla asenteella, niin kertaamassa on joka suhteessa tosi hauskaa. Kuin lomalla olisi. Toki armeijassa on reserviläisillekin omat kuvionsa, jotka poikkeavat siitä, mihin siviilissä on totuttu. Mutta aikuinen ihminen osaa joustaa tilanteen mukaan - niinhän sitä on pakko tehdä siviilissäkin.


    • Loppu tulee

      Yleinen asevelvollisuus loppuu 2012, joten ota muutama vuosi lykkaysta niin se on siina.

    • jasu

      Mun piti mennä kertaan mut pääsin paikalle ja ahdistuksesta ripuloin housuihini tai siis armeijan housuihin niin ne vapautti mut kertauksesta.

      • sattuu

        Itse viilsin kertauksessa käteni auki kun revin puun juurta maasta makuupaikkani kohdalta, vähän myöhemmin löin pimeässä käteni paskaan. Ei kaikille silti käy kertauksissa niin. Ota rennosti vain. Hauskaa siellä on. Minäkin sain palkinnon ammunnoista ja ylennyksen. Ei se varmaan johtunut edellä mainitsemistani tapauksista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe