kuulin huhun

..että huuhaa on suosituin palsta täällä? onko näin näinkö on????

29

1366

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä se voi olla hih

      • ..luin se tuost.. hihhii


      • pervokki kirjoitti:

        ..luin se tuost.. hihhii

        hmmmmmm no


      • ilottu kirjoitti:

        hmmmmmm no

        ..mikä nii muka.. tämähän on aivan loistavaa vaikken olekaan punakuono..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mikä nii muka.. tämähän on aivan loistavaa vaikken olekaan punakuono..

        onneks et ookkaan ethän myöskään Risto oohh meinasin jo lipsauttaa rumii hih


      • ilottu kirjoitti:

        onneks et ookkaan ethän myöskään Risto oohh meinasin jo lipsauttaa rumii hih

        ..ihme mää en onnex oo enkä myöskään risto??? kuka


      • pervokki kirjoitti:

        ..ihme mää en onnex oo enkä myöskään risto??? kuka

        kuullu ristosta joka juoksee petterin takana ööööhhhhhh


      • ilottu kirjoitti:

        kuullu ristosta joka juoksee petterin takana ööööhhhhhh

        ..riuku-risto ja pervo-petteri?.. etkais niitä tarkota.. huh sentäänn..


    • ja öööööh........=;0))))))

      • ..ootpas hereillä.. kuullostaa pöhnältä vähintään.. hengititkö oluessa uidessasi vahingossa keuhkoon????

        öö kaljakeuhko..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ootpas hereillä.. kuullostaa pöhnältä vähintään.. hengititkö oluessa uidessasi vahingossa keuhkoon????

        öö kaljakeuhko..

        oooon hiljaaa enkä puhuuuuuuu,,,,,,,,,,=:0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        oooon hiljaaa enkä puhuuuuuuu,,,,,,,,,,=:0))))

        ..sitten.. hiiilljjaaa hiiilljaaa bruunee maahan kellahtaa.. hiilljaaa hiilljaa ..


      • pervokki kirjoitti:

        ..sitten.. hiiilljjaaa hiiilljaaa bruunee maahan kellahtaa.. hiilljaaa hiilljaa ..

        oooo ite......wönks.......=;0)))))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        oooo ite......wönks.......=;0)))))))))

        ..oohaa.. hihhaa tonks.. kaadutkos rytinällä etkä hiljaa?


      • pervokki kirjoitti:

        ..oohaa.. hihhaa tonks.. kaadutkos rytinällä etkä hiljaa?

        rytinällä kai sit........=;0)))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        rytinällä kai sit........=;0)))))))

        ..kai roikkkuu.. jos kovin on ohranen olo rytinällä kaatuu..


    • ssbadammm

      mäkin kuulevinani vastaavanlaista, mutta liekö sitten huuhaata sekin :DD

      • ..omin silmin luin tekstin.. toisaalta mähän näen kaikenlaista.. tööttsss


      • ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

        ..omin silmin luin tekstin.. toisaalta mähän näen kaikenlaista.. tööttsss

        tekstikin voi olla huuhaata, ei kaikkee pidä uskoo mitä lukee. psstt..mä näin kans, nii ei kai kaks voi nähdä samaa tai jotenkin, onkoha muutki nähny :DD


      • ssbadammm kirjoitti:

        tekstikin voi olla huuhaata, ei kaikkee pidä uskoo mitä lukee. psstt..mä näin kans, nii ei kai kaks voi nähdä samaa tai jotenkin, onkoha muutki nähny :DD

        ..harmaintakaan aavistusta.. huhaa on huuhaata mutta kai 24seen voi luottaa?? sentäään.. ja kyllä kai kax voi nähdä samaa jos se on totta eikä huuhaata???


      • ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

        ..harmaintakaan aavistusta.. huhaa on huuhaata mutta kai 24seen voi luottaa?? sentäään.. ja kyllä kai kax voi nähdä samaa jos se on totta eikä huuhaata???

        sittenkin on totta ellei sitten se suomi24 ole kuvitellu kirjoittavansa huuhaalle, mutta vahingossa sotki noi jutut, kun ne niiku kai on vähän samaa :DD


      • ssbadammm kirjoitti:

        sittenkin on totta ellei sitten se suomi24 ole kuvitellu kirjoittavansa huuhaalle, mutta vahingossa sotki noi jutut, kun ne niiku kai on vähän samaa :DD

        ..pohdinnat sekoittavat herkän mieleni..huh..luulisi että siihen voi liuottaa.. 24seen..


      • ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

        ..pohdinnat sekoittavat herkän mieleni..huh..luulisi että siihen voi liuottaa.. 24seen..

        mitä sä liuotat 24seen? ja anteeksi tarkoitukseni ei ollut sekoittaa mieltäsi, muttakun itse menin ihan pihalle tuon jutun vuoksi :))


      • ssbadammm kirjoitti:

        mitä sä liuotat 24seen? ja anteeksi tarkoitukseni ei ollut sekoittaa mieltäsi, muttakun itse menin ihan pihalle tuon jutun vuoksi :))

        ..oli sanookin luottaa.. höhkis.. nyt oon taas sellasella päällä että sanat eikä kirjaimet löydä paikkaansa.. ja juu en ole humalassa enkä missään muussakaan...


      • ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

        ..oli sanookin luottaa.. höhkis.. nyt oon taas sellasella päällä että sanat eikä kirjaimet löydä paikkaansa.. ja juu en ole humalassa enkä missään muussakaan...

        taas niin kovin väsynyt ja lähden nukkumaan.
        Sovitaan vaikka niin että se oli totta, niin ei mullakaan häiriinny yö-unet, hyvää yötä :))


      • ssbadammm kirjoitti:

        taas niin kovin väsynyt ja lähden nukkumaan.
        Sovitaan vaikka niin että se oli totta, niin ei mullakaan häiriinny yö-unet, hyvää yötä :))

        ..unia vaan.. lentohiekkaa simmuun..


    • sweet_lemon

      kannattaa useimmiten uskoa..tai ainakin jotain perää niissä on. harmi. ei haluttais olla harmaata massaa ja täällä kuitenkin tulee aina käytyä.. Mikä on huhun mukaan ei-suosituin palsta???

      • ..huhuihin ei kannata luottaa.. kuka tahansa voi sanoo jotain.. ikävää ja juoruta.. blaablaa.. mutta se luki tuolla etusivulla josssain.. tää huuhaa ei oo harmaata massaa sitä löytyy aivoista.. epäsuosituin palsta whoo knows....


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..huhuihin ei kannata luottaa.. kuka tahansa voi sanoo jotain.. ikävää ja juoruta.. blaablaa.. mutta se luki tuolla etusivulla josssain.. tää huuhaa ei oo harmaata massaa sitä löytyy aivoista.. epäsuosituin palsta whoo knows....

        mutta minen ikinä kuule juoruja.. tai en osaa kuunnella, oon muutenkin huono kuuntelija, täytyis varmaan kehittää kuuntelutaitoa.. juups, mutta on hyvä heittää se harmaa massa välillä huuhaalle, itse kelläkin, ehkä tämä siksi onkin niin suosittu :O


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe