pissa

ujo

Eli me ollaan poikaystävän kans ujopissaajia molemmat mut pissaleikki kiinnostaa niin tehtiin sillai et mentiin vannaan ja mä seisoin ja poikaystävä oli kyykyssä ja levitti mun häpäreitä et näkis mistä kohtaa pissa tulee. varmaan 2 min. vaan oltiin eikä tullu mitään mut sitte poikaystävältä alko tulee pieni liru mikä valu kalua pitki sen kiveksille. Sit se kuitenki parani se suihku ja osu mua jalkaan ja nousi hiljaa ylemmäs. Munkin on aina ollu vaikee tai jopa mahdoton pissata jos on ihmisiä lähistöllä mutta nyt yhtäkkiä rakon kontrolli petti niin et oikeen säikähdin. Sellasella voimalla en ole saanu pissaa tulemaan koskaan! Mun pimppi oli kun painepesuri! Sitten poikaystäväkin rentoutui ni sen suihku yletty mun polviin asti! Melkeen suoraan ylöspäin!!! Sen jälkeen ollaan käyty suihkussa yhdessä ja ennen suihkuu juotu pari kaljaa ja PALJON kahvia et pissattaa kunnolla. On muuten ihana tunne kun pissan saa tulemaan niin lujaa ja vielä jonkun nähden!!! Itse olen 25 ja poikaystävä 23. Onko muut kokeneet samaa?

11

4003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lare

Tosi hyvä alkutilanne teillä, kun molemmat tykkää.
      Kokeilkaapa hierontaa. Se tapahtuu siten, että toinen menee vaikka kylppärin lattialle tai saunan pesuhuoneen lattialle mahalleen aluksi, pyyhe alle, ettei tuu kylmä. Tähän on tarvinnut kanssa tankata vähän nestettä. Sitten tarvitaan esim. KY-jellyä, siis liukuvoidetta, jota alat hieroa toisen hartioihin ja kun olet saanut levitettyä vähän, ja istut hajareisin toisen selän päällä, päästät vähän pissaa kohtiin, johon olet ainetta hieronut. Tuntuu hierottavasta tosi ihanalle ja lämpimälle, voide alkaa luistaa aivan uudella tavalla. Näin jatkat pikkuhiljaa alaspäin selkää pitkin, pakarat hierot ja pissaat huolella. Varaa vähän juotavaa, että voit juoda lisää vähän välillä, että pissaa riittäisi.
      Hiero sisäreidet hyvin ja pepun ympäristö, peppureikää kohti pissaaminen tuntuu jo siinä vaiheessa tosi kiihottavalta. Naiselle voit pissan suunnata myös häpyhuulia kohti.
      Sitten käännös selälleen ja sama etupuolelle.
      Rinnat hierot hellästi, pissaaminen niille on myös visuaalisesti upea hetki molemmille.
      Jossain vaiheessa yleensä käy niin kuumana, että on rakasteltava välillä.
      Suosittelen.

• kokeileva matkaaja

onko kellään kokemusta naisen perseeseen(suoleen)kusemisesta,,,itse kokeilimme,ja hauskaa oli,tosin pirun vaikeata keskittyä asiaan,,kertokaa kokemuksista

• ...
        kokeileva matkaaja kirjoitti:

onko kellään kokemusta naisen perseeseen(suoleen)kusemisesta,,,itse kokeilimme,ja hauskaa oli,tosin pirun vaikeata keskittyä asiaan,,kertokaa kokemuksista

just tänään oli puhetta siitä, mutta eikös se ole aika vaarallista????

• kokeileva matkaaja
        ... kirjoitti:

just tänään oli puhetta siitä, mutta eikös se ole aika vaarallista????

no täällä ainakaan ei ongelmia ole ilmentynyt,mutta sen verran vaikea oli keskittyä että ei ainakaan paine ollut se vaaratekijä,,muusta en tiedä

• Sami&Sanna

Vielä jos saisi kolmannen osapuolen mukaan... Siis aivan ihanaa ja mukavaa kahdestaan, ei voi kieltää, mutta vielä lisäksi kaipaisimme naista mukaan leikkimaan ja nauttimaan. Ihan vaikka naisten keskeinen pissaaminen miehen saadessa katsoa riittäisi... mutta sopiahan voi muutakin, jos innostusta ja kiinnostusta riittää. Olemme nelikymppisiä, mukavia, siistejä -luottamuksella, hyvässä hengessä nautiskellen.

• SamiSanna

Vielä jos saisi kolmannen osapuolen mukaan... Siis aivan ihanaa ja mukavaa kahdestaan, ei voi kieltää, mutta vielä lisäksi kaipaisimme naista mukaan leikkimaan ja nauttimaan. Ihan vaikka naisten keskeinen pissaaminen miehen saadessa katsoa riittäisi... mutta sopiahan voi muutakin, jos innostusta ja kiinnostusta riittää. Olemme nelikymppisiä, mukavia, siistejä -luottamuksella, hyvässä hengessä nautiskellen.

• Lare
        kokeileva matkaaja kirjoitti:

Uusi mukava ajatus. Tykkään juoda vaimoni pissaa aina silloin tällöin ja ompa tosi mukava pissata se sama asia hänen peppuunsa ja juoda se sitten sieltä.
        Nam

• kokeileva matkaaja
        Lare kirjoitti:

Uusi mukava ajatus. Tykkään juoda vaimoni pissaa aina silloin tällöin ja ompa tosi mukava pissata se sama asia hänen peppuunsa ja juoda se sitten sieltä.
        Nam

ja kuten tapana hörpyn jälkeen sanoa "skål"

• kateellinen

no oih!!! tää poju on ny niiiiiiiiiiiiin kade!

haluis joskus kokeilla....löytää sellasen neidon jonka kans leikkiä :)

harva suostuu varmasti....mul ei oo osunu :(

• ...

kannattaa ehdottaa tytölle.. mieluusti kyllä sellaselle jonka tunnet vähän paremmin. Mä en ollut ikinä edes ajatellut koko asiaa, kunnes uuden poikaystävän kanssa tuli puhetta fantasioista ja hän kertoi siitä ja päätettiin sitten kokeilla.. ja oikein mukavaa on ollut :) Mutta mun kohdalla se ainakin vaati ehdotonta luottamusta..

• Kateellinen
        ... kirjoitti:

kannattaa ehdottaa tytölle.. mieluusti kyllä sellaselle jonka tunnet vähän paremmin. Mä en ollut ikinä edes ajatellut koko asiaa, kunnes uuden poikaystävän kanssa tuli puhetta fantasioista ja hän kertoi siitä ja päätettiin sitten kokeilla.. ja oikein mukavaa on ollut :) Mutta mun kohdalla se ainakin vaati ehdotonta luottamusta..

..jota pissa leikit kiinnostaa...vaikkei kokemusta olisikaan! Haluis jutella edes aiheesta :)
        haluis meilailla ja keskustella thats it...aivan älytön fantasia mulle mut kokematta :(

-Wekkuli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4888
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2741
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2514
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1943
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1842
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      88
      1671
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1612
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1544
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1200
    Aihe