keskenmenon jälkeinen vuoto?

zarna

Moikka kaikki!

Mä sain tietää tiistaina että sisälläni ei olekaan elämää vaikka niin luulin ja maailman eniten toivoin...
Nyt olin sitten eilen imukaavinnassa kun he halusivat ottaa istukasta joka oli hajonnut palasiksi näytteitä... Kuinka kauan teillä muilla saman kokeneilla on kestänyt jälkivuoto? Kun mulla ei tullu kun oikeestaan toimenpiteen jälkeen ja eilen illal ja tänään nyt aamusta ei oo tullu enää mitään muuta kun ihan pientä tuhrua... Ja kuuluuko tollaset supistelun tuntuset kivut asiaan?

Oisin tietysti voinu kysyy näitä asioita jo sairaalasta, mutta järkytys on vieläkin niin suuri etten tajunnu eilen kysellä mitään...

Toivottavasti edes joku sai jotain selvää kirjoituksestani kun taitaa olla vähän epäselvä...
Kiitos jo valmiiksi niille jotka viitsivät vastata!

3

1081

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä, mutta

Toivottavasti joku muu tietää paremmin kuin minä. Olen ollut kaksi kertaa kaavinnassa. Vuoto kesti jotain vähän yli viikon. Se ei ollut kauhean runsasta. Luulen, että jonkinlaiset jälkisupistukset voivat kuulua asiaan. Minulla oli pitempään kipuja ja sain sitten varmuuden vuoksi antibioottikuurin. Käsittääkseni tulehdukseen pitäisi kylläkin kuulua haju. En sitten tiedä, voiko olla lieviä tulehduksia.

• enkelilapseni

Meillä oli keskeytynyt keskenmeno viime viikolla. Kohdun tyhjennystä yritettiin lääkkeillä, mutta kontrollikäynnillä huomattiin kuitenkin että sikiö ja istukka oli vielä paikoillaan. Kaavinta varattiin seuraavalle aamulle. Kaavintaa edeltävänä yönä alkoi kuitenkin kovat kivut ja erittäin runsas vuoto. Vuoto oli niin runsasta että aamulla ennen sairaalaan lähtöä pyörryin. Kaavinta tehtiin kuitenkin sillä runsaasata vuodosta huolimatta raskausainasta oli vielä kohdussa.
        Kaavinnan jälkeen vuotoa oli vain yhden päivän ja hiukan supistelujakin, mutta nyt kahden päivän jälkeen ei enää mitään. En tiedä johtuuko vuodon loppuminen siitä että vuoto oli niin runsasta ennen kaavintaa, mutta olen kuullut että jos kaavinta onnistuu hyvin vuotoa on vain muutama päivä ja silloinkin hyvin niukkaa. Tulehduksesta kertoo kuume ja pahanhajuinen vuoto.
        Toivottavasti näistä tiedoista oli jotain apua.

• zarna
        enkelilapseni kirjoitti:

Meillä oli keskeytynyt keskenmeno viime viikolla. Kohdun tyhjennystä yritettiin lääkkeillä, mutta kontrollikäynnillä huomattiin kuitenkin että sikiö ja istukka oli vielä paikoillaan. Kaavinta varattiin seuraavalle aamulle. Kaavintaa edeltävänä yönä alkoi kuitenkin kovat kivut ja erittäin runsas vuoto. Vuoto oli niin runsasta että aamulla ennen sairaalaan lähtöä pyörryin. Kaavinta tehtiin kuitenkin sillä runsaasata vuodosta huolimatta raskausainasta oli vielä kohdussa.
        Kaavinnan jälkeen vuotoa oli vain yhden päivän ja hiukan supistelujakin, mutta nyt kahden päivän jälkeen ei enää mitään. En tiedä johtuuko vuodon loppuminen siitä että vuoto oli niin runsasta ennen kaavintaa, mutta olen kuullut että jos kaavinta onnistuu hyvin vuotoa on vain muutama päivä ja silloinkin hyvin niukkaa. Tulehduksesta kertoo kuume ja pahanhajuinen vuoto.
        Toivottavasti näistä tiedoista oli jotain apua.

Kiitos vastauksistanne...
        tietoa sain hyvin lisää! Nytpä ainakin voi pois sulkea sen mahdollisuuden että ois tod. näkösesti joku tulehdus!

Jaksamista teille kaikille keskenmenon kärsineille!
        Vaikka rankkaahan tää on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe