eka
Vastaukset 4
- Toka
Onnea
- Nimetön
Joo, kotiviiniä tehtaillaan meillä jatkuvasti. Mies kerää kesäisin hillat, mustikat, vatut ja puolukat viinitarpeiksi ja tekee niistä sitten pitkinä talvi-iltoina kotiviiniä. Valitettavasti hän myös juo ne itse, eipä paljon mulle tarjoile, paitsi joskus hyvällä päällä ollessaan.Siellä se kömmänässään itsekseen niitä (muka)salaa juo. En kyllä hirveästi välitäkään, maistuu niissä niin jumalattomasti hiiva, että hyh hyh. Nyt onnistui kyllä viimeisin viini, puolukka-mustikka, se oli yllättävän hyvää ja tosi raikasta.Että sillai. En ole katkera, mutta kuitenkin...
- jipatsu
Nimetön kirjoitti:
Joo, kotiviiniä tehtaillaan meillä jatkuvasti. Mies kerää kesäisin hillat, mustikat, vatut ja puolukat viinitarpeiksi ja tekee niistä sitten pitkinä talvi-iltoina kotiviiniä. Valitettavasti hän myös juo ne itse, eipä paljon mulle tarjoile, paitsi joskus hyvällä päällä ollessaan.Siellä se kömmänässään itsekseen niitä (muka)salaa juo. En kyllä hirveästi välitäkään, maistuu niissä niin jumalattomasti hiiva, että hyh hyh. Nyt onnistui kyllä viimeisin viini, puolukka-mustikka, se oli yllättävän hyvää ja tosi raikasta.Että sillai. En ole katkera, mutta kuitenkin...
Aja äijäsi mäkeen ja vedä käkeen.Tule mulle niin ollaan raittiina tai ei kun vain juhlatilaisuuksissa.Turku
- nimetön
jipatsu kirjoitti:
Aja äijäsi mäkeen ja vedä käkeen.Tule mulle niin ollaan raittiina tai ei kun vain juhlatilaisuuksissa.Turku
Tosi kiva olisi tulla, mutta asut kyllä niin juukelin kaukana, enkä sitäpaitsi ymmärrä Turun murteesta pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771128- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50555Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34542- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75511- 23488
- 23442
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429