Intialaisten Hollywood

Pate la Veska

Onkos kukaan nähnyt näitä Intialaisia elokuvia?

No varmaan on, mutta siis täällä länsimaissa?

10

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rydia

      Minä ainakin olen muutaman nähnyt, ja aivan ihania olivat:)Ykköseltä tuli muutama kipale joskus vuonna 0, mutta muuten niitä on vaikea löytää. Myydäänkö bollywoodleffoja missään suomalaisessa nettikaupassa? Hakusessa on nimenomaan Aishwarya Rain leffat:)

      • GracyS

        Juup jokusen olen kanssa nähnyt, ja tilasin juuri yhdestä divarista Devdas-nimisen leffan ja eilen tuli, vielä en ole kerennyt katsomaan :) Siinä on mm. Aishwarya Rai ja Shah Rukh Khan..

        www.i-intia.com siellä on joitakin Bollyood-leffoja myynnissä, tosin aika kalliilla (about 30-35e). Erillistä postimaksua ei kuitenkaan mene.

        www.kukunor.com on myös melko laaja valikoima, www.filmifriikki.fi:ssä ainakin Lagaanin näin. ja www.cdon.comista saa Lagaania myös, ja Monsoon wedding (joka tosin ei ole ihan Bollywood-tyyliä).

        Noissa kaupoissa voi vissiin maksaa laskulla (tai kortilla) ja ovat suomalaisia, sitten www.play.comissa (ulkomaalainen) on tosi laaja valikoima, mutta itse en ole uskaltautunut sieltä tilaamaan kun pitää maksaa luottokortilla.


      • GracyS
        GracyS kirjoitti:

        Juup jokusen olen kanssa nähnyt, ja tilasin juuri yhdestä divarista Devdas-nimisen leffan ja eilen tuli, vielä en ole kerennyt katsomaan :) Siinä on mm. Aishwarya Rai ja Shah Rukh Khan..

        www.i-intia.com siellä on joitakin Bollyood-leffoja myynnissä, tosin aika kalliilla (about 30-35e). Erillistä postimaksua ei kuitenkaan mene.

        www.kukunor.com on myös melko laaja valikoima, www.filmifriikki.fi:ssä ainakin Lagaanin näin. ja www.cdon.comista saa Lagaania myös, ja Monsoon wedding (joka tosin ei ole ihan Bollywood-tyyliä).

        Noissa kaupoissa voi vissiin maksaa laskulla (tai kortilla) ja ovat suomalaisia, sitten www.play.comissa (ulkomaalainen) on tosi laaja valikoima, mutta itse en ole uskaltautunut sieltä tilaamaan kun pitää maksaa luottokortilla.

        ja Hilpeys ja ennakkoluulo pitäisi noilta sivuilta löytyä myös, tosin sekään ei ole ns. kunnon Bollywood-leffa. No ihan hauska kuitenkin :)


      • GracyS kirjoitti:

        ja Hilpeys ja ennakkoluulo pitäisi noilta sivuilta löytyä myös, tosin sekään ei ole ns. kunnon Bollywood-leffa. No ihan hauska kuitenkin :)

        ...Shahrukh Khan ja se on täydellisin mies koko maailmassa! Siinä vaan on surull... tai en taida kertoakaan, etten pilaa leffakokemustasi! Aishwarya Raikin on ihana, mutta nykyään se rupeaa olemaan "vanha".

        Hilpeys ja Ennakkoluulo oli sorry vaan mielestäni aika tylsä. Aishwaryan näkeminen paransi kyllä leffaa...

        Aishwaryan muita leffoja:

        --> Kuch Na Kaho
        (siinä esiintyy myös BigB:n eli Amitabh Backanin komea poika, Abishek Backan)

        --> Hum Dil De Chucke Sanam
        (kannattaa tilata, jos löytää. Aish on siinä nuori ja täydellinen. Musiikki IHANAA)

        --> Devdas
        (siinä Aishwarya on vissiin myös kaikkein kaunein)

        --> TAAL
        (tosi hyvä ja rytmikäs! Aish on köyhä tyttö, joka pääsee kuuluisaksi...)

        --> Dil Ka Rishta
        (kohtuullinen)

        --> RAINCOAT
        (ei kauheen hyvä)

        --> KHAKEE
        (kohtuullisen jännä)

        --> SHABD
        (ei hirveen hyvä, mutta on 1 eroottinen kohtaus intialaisittain...)

        Että näin!

        Kuch Kuch Hota Hai! :)


      • ..ne...

        lauluosuudet joita elokuvissa riittää.:)


      • freak-out
        ..ne... kirjoitti:

        lauluosuudet joita elokuvissa riittää.:)

        olen kuunnellut muutamaa 40-luvun lopulta 70-luvun alkuun ulottuvaa bollywoodlevyä ja on se vaan komeaa musiikkia. Länsimaiset ja intialaiset vaikutteet ovat niissä iloisessa sekamelskassa ja laulajat aivan huipputasoa. Kaiken kukkuraksi laulutulkinnat ovat hyvin eroottisia, jonka muistelen johtuvan tiukasta sensuurista, ts. kun valkokankaalla ei ole voinut seksiä näyttää, on se ympätty lauluihin. Kekseliästä!

        Intialaisessa elokuvassa näyttelijöillä on paljon laulukohtauksia ja niissä on aina turvauduttu dubbaukseen. Ehkä se on lopputuloksen kannalta ok, koska laulajat ovat niin kertakaikkisen tasokkaita.


    • aiheesta...

      Pisti silmään tämä Bollywood ja mikäli jollakin kiinnostusta aiheeseen kunnolla on niin satelliittiantennilla näet helposti B4U-nimisen 24h leffoja lähettävän Bollywood kanavan.

      http://www.b4utv.com/index.shtml

      Näköjään suomestakin löytyy edustaja, jonka kautta (ilmeisesti) maksukortin saa->
      http://www.b4utv.com/subs/subscriptioneurope.shtml

      170€ näköjään vuoden tilaus, jos pelkän B4U-kanavn ottaa.

      • Se olis liian ihanaa saada sellanen kanava!
        Helsinkiläinen Intia-keskus välittää kanssa jotain juttua, jossa näkyis monta intialaista kanavaa, mutta sekin oli tosi kallis!
        Sellanen olis...hh...!


    • mukavia

      Olin joulukuussa Intiassa Goalla ja ostin sieltä lähinnä hupimielessä pari elokuvaa dvd:llä ja mitenkäs kävikään. Molemmathan piti katsoa alusta loppuun yhdellä istumalla. Olivat niin mukavia ja syvällistä sanomaakin löytyi. Todella ihania elokuvia. Murrosikäinen tyttärenikin piti, yhdessä katsoimme.

    • 1961

      Onko tv:sta tullut ja tuleeko yleensä mitään bollywood-elokuvia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe