"Helsingin Roihuvuoren koulun (yli 500 oppilasta)rehtori kertoi tänään Ylen ykkösaamussa, että hänen koulussaan ei vietetä enää joulujuhlaa, koska koulun oppilaista 20 prosenttia on maahanmuuttajalapsia, monet muslimeja. Suomalainen jouluperinne on rehtorin mukaan liian kristillinen ja sotii uskonnonvapautta vastaan."
Lähetä koulun rehtorille palautetta :
[email protected]
Joulu peruttu Roihuvuoressa
11
686
Vastaukset
- tämä..
nyt ihan tosi juttu?????
- Kaarlo.Tampio
Kyllä, on se.
- MattiLehtonen
Kaarlo.Tampio kirjoitti:
Kyllä, on se.
Tämä rehtori nimittäin ei ole suvaitsevainen
http://www.helsinginsanomat.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=12964 - kansa ottaa
MattiLehtonen kirjoitti:
Tämä rehtori nimittäin ei ole suvaitsevainen
http://www.helsinginsanomat.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=12964...tähänkin asiaan kantaa. Kaikki muut kuin Timo Soinin kannattajat tukevat presidentinvaaleissa perinteisten Suomalaisten joulu- ja kevätjuhlien lopettamista.
- Lehtonen
MattiLehtonen kirjoitti:
Tämä rehtori nimittäin ei ole suvaitsevainen
http://www.helsinginsanomat.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=12964Katsoppas Loimaan lehtonen, kun Soini on julkisuudessa sanonut, että monikulttuurisuus on rikkautta ja että Suomeen sopii hyvin kyllä muslimitkin.
Ihmettelen Lehtonen, missä porukoissa Tekin olette (PS), sillä Teidät on tähän saakka tunnettu isänmaallisena miehenä?
- OHO!
OHO!
- JKa
Jos koulu kieltää joulujuhlan järjestämisen oppilaiden erilaisten uskontojen perusteella, niin se, jos mikä, on uskonnonvapautta rajoittava.
Uskonnonvapautta sen sijaan tukisi se, että joulujuhla ei ole pakollinen; kukin vakaumuksensa mukaan joko osallistuu tai ei osallistu juhlaan.- mainintaa
Onko vain joku ilkeämielinen huhu pantu liikkeelle
- iltapäivälehdessä
mainintaa kirjoitti:
Onko vain joku ilkeämielinen huhu pantu liikkeelle
PERJANTAINA.oLIKO NYT ILTALEHTI VAI -SANOMAT.
- sopii Soinille
Sehän sopii Soinille kuin nakutettu, sillä hän on lausunut kannattavansa monikulttuurista Suomea. Lausunut oikein kulttuurien olevan maallemme rikkaus.
- tiernapoika
Tuohan meni ihan väärin päin. Eihän siinä ole monikulttuuria että kielletään jonkun kulttuurin harjottaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592