Star Wreck - in the Pirkinning

Nacta

Olin aika yllättynyt, kun ko. parodiaa ei ole täällä vielä noteerattu...(ainakaan minä mtn. nähnyt)
Ralli oli suomalaiseksi amatööri leffaksi ihan..OK. Näyttelijä suorituksista ei sanota mitään, sen sijaan tietokoneilla tehdyt tehosteet oli kyllä komeita. Juonta ei jaksanut aina seurata, mutta muutamat hyvät oivallukset ja vitsit herätti taas katsomaan.

Kyseessä on siis suomalaisten tekemä parodia versio Star Trekistä. Oletko nähnyt ja mitä mielipiteitä?

Käy lataamassa elokuva ilmaiseksi koneelle:
http://www-fi3.starwreck.com/

13

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta muutokset

      Muutokset taisivat syödä kaikki star wreck-threadit. Scifiketjua on karsittu järjettömän kovalla kädellä ilman tunnettua syytä. Star Wreckistä on kuitenkin ollut jo julkaisupäivänä isot jutut ja arvostelut täälläkin eli ei me tynnyrissä eletä.

      Hauska leffa ja budjettiin nähden todella laadukas. Ja hinta-laatusuhde on erinomainen :) melkeimpä tekisi mieli ostaa ihan rahalla se dvd, on poijjaat sen ansainneet.

      • Nacta

        On puhuttu? Ahaa. Selvä.
        no eipä sitten ihme, ettei silmiin osunut yhtäkään ketjua tästä aiheesta. *naur*
        Kiitos kuitenkin oikaisusta.


    • muuallakin ilmoitettu
    • Italialainen Rakastaja

      Voi hyvä Jumala.
      Muukalaiset ovat muuttaneet Kehvelin suolakiteeksi...

      Toi oli leffan paras kohtaus. Naurattaa vieläkin vaikka ton kohan oon jo vähintään sata kertaa kattonu.

      Kyseisessä kohtauksessa se pälikkö vetää sen kans jotenkii niin hyvin... lisää tommosta älytöntä huumoria kiitos :)

    • yleltä keväällä

      Tässä keväällä tulee telkkarista koko leffa (yle 1 tai 2) ja teemalta lisämatskuja erikseen. Huva juttu.

      • saatana

        Että miten paska leffa! Huumoria alle kymmen vuotiaille. Ketä paskaa tuo naurattaa saatana vetäkää käteen. Vituttaa moinen paska jota elokuvaksi kutsutaan.


    • -juggernaut-

      Pitääkö teidän tekijöiden/fanien mainostaa joka paikassa tota ala-arvoista elokuvaa? Tuollainen trollailu/spämmäily tuskin parantaa elokuvaa. Huono elokuva piste!

      • minä

        Sulla taitaa olla useempikin ruuvi löysällä ja pipo kiristää päätä, eikö niin?

        Kaikki ei voi pitää kaikesta, mutta se etää SINÄ et pidä StarWreck:stä ei tarkota, että me muut ei pidettäs.

        Sä olet selvästi vaan joku teini-friikki joka riehuu keskustelualueilla eli loppujenlopuksi sun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä tai arvoa.


      • Rauhoitu
        minä kirjoitti:

        Sulla taitaa olla useempikin ruuvi löysällä ja pipo kiristää päätä, eikö niin?

        Kaikki ei voi pitää kaikesta, mutta se etää SINÄ et pidä StarWreck:stä ei tarkota, että me muut ei pidettäs.

        Sä olet selvästi vaan joku teini-friikki joka riehuu keskustelualueilla eli loppujenlopuksi sun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä tai arvoa.

        Mikä kumma siinä on kun joku vähän kritisoi star wreckkiä niin joku fani polttaa hermonsa. Rauhoitu poika nyt vähän ja ota lääkkeesi


    • minä

      Paras suomalainen leffa ikinä :)

      • Malmilainen

        Eipä ole vuosiin naurattanut niin että putoaa penkiltä, mutta nyt sekin tapahtui. Aivan loistava parodia. Kuinkahan pian tähän kyllästyy (vai kyllästyykö ollenkaan)?


    • Qadesha

      Räppäsin nauhotuksen koneeseen sillä mielellä että mitähän paskaa sitä nyt sitten on tuutista tulossa, mutta tämä pätkähän oli vallan edukseen!

      Erityisesti nauratti kohta missä Pirk keuhkoaa klingonille (Barf?) että "suihkuun siitä haisemasta".

      Jos nyt jotain miinuksia haluaa etsiä, niin se taistelu mielestäni venyi vähän turhan pitkäksi. Ehkä miehet diggaa semmoista, itse en niinkään.

      Lataan tämän taatusti lätylle joskus kun on kunnon pelit vehkeet semmoista varten.

      • tästä...

        vain jotta saan toistaa määritelmän "rusinapullisti", jok' hieno on!

        Elokuvasta. Itse asiassa on kiinnostavaa, että tuo on ylipäätään saatu kasaan, teknisestihän se on varsin hieno. Innostavaa! Tietysti hieman ihmetyttää, että muuhun ei ole saatu ihan riittävästi laatua (kapteenin joriseva selostus jne. tuhoaa valitettavan paljon yleistunnusta). Mutta kuten jo totesin: innostavaa! erittäin arvostettavaa!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe