Jousimies sopii yhteen....

Eräs mielipide

Parhaiten tämän valloittavan sydäntenmurskaajan kanssa pärjäävät tulen ja ilman merkit - Oinaan kanssa suhteesta tulee täydellisyyttä hipova, Vesimiehen kanssa syvä ja lennokas, Leijonan kanssa kuuma ja kiihkeä, toisen Jousimiehen kanssa dramaattinen ja Vaa'an kanssa suloinen, kaunis ja kestävä, mutta maan merkkejä suurpiirteisen Jousimiehen ei kannata edes kokeilla - heiltä hän vain särkisi sydämen. Veden merkkien kanssa Jousimies saattaa hetkellisesti onnistua hyvinkin, mutta kaikkein eniten Jousimies kuitenkin rakastaa elämää itseään ja sen salaisuuksien paljastamista.


Tässä kopiotuna helmen sivuilta.

14

5077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheDragonLord

      pitää aika hyvinpaikkaansa;)) Mikä tämä Helmi on horoskoopiltaan?

    • paikkaansa

      Helmen astrologia on mielestäni ala-arvoista, itse jousimiehenä olen seurustellut pelkästään veden ja maan merkkien kanssa.

      • TheDragonLord

        vähän ainakin perää... Mutta mehän olemme vaan ihisiä ja onneks erillaisia;)) Ei se horoskooppi sentään kaikkea selitä ja se on onni;))


      • kerro
        TheDragonLord kirjoitti:

        vähän ainakin perää... Mutta mehän olemme vaan ihisiä ja onneks erillaisia;)) Ei se horoskooppi sentään kaikkea selitä ja se on onni;))

        Itse tulen harvoin toimeen tulimerkkien kanssa, ehkäpä johtunee tulimerkkien huomionkipeydestä, josta syntyy kilpailutilanne :P Ilmamerkit ovat ehkä vähän liian ilmavia minulle. Sen olen kyllä huomannut, että tulimerkit tukevat toistensa vauhdikuutta vauhdikkaasti :)


      • TheDragonLord
        kerro kirjoitti:

        Itse tulen harvoin toimeen tulimerkkien kanssa, ehkäpä johtunee tulimerkkien huomionkipeydestä, josta syntyy kilpailutilanne :P Ilmamerkit ovat ehkä vähän liian ilmavia minulle. Sen olen kyllä huomannut, että tulimerkit tukevat toistensa vauhdikuutta vauhdikkaasti :)

        oikeassa, tuli ja ilma saattavat olla aika vaarallinen yhdistelmä;)) Tulee aika roihu ja tietenkin tapahtuu, mutta on siinä yks hyvä puoli palomiehelle tulee enemmän töitä;))

        Niin Sorry kaikkille näistä kirjoitus virheistä... Joskus on hieman kiire tai aina. Hehe!


      • kaurisnainen 86

        sano nyt vielä että sulla on takana monta toimivaa parisuhdetta =D heheheh


      • kauriiden
        kaurisnainen 86 kirjoitti:

        sano nyt vielä että sulla on takana monta toimivaa parisuhdetta =D heheheh

        kanssa ;) ja toimivia ovat olleet.


      • TheDragonLord
        kaurisnainen 86 kirjoitti:

        sano nyt vielä että sulla on takana monta toimivaa parisuhdetta =D heheheh

        Oliko tuo joku provo vai? Kyllä keltämättä on monta suhdetta takana ja toivottavasti myös edessä;)) Joskus saatan kyllästyä yhteen ja samaan lässytykseen. (joskus) Että ihan huvinkanssa elän... Joo varmaan!

        Hmm kiva ku kiinosti sentään... Hihi.


      • TheDragonLord
        TheDragonLord kirjoitti:

        Oliko tuo joku provo vai? Kyllä keltämättä on monta suhdetta takana ja toivottavasti myös edessä;)) Joskus saatan kyllästyä yhteen ja samaan lässytykseen. (joskus) Että ihan huvinkanssa elän... Joo varmaan!

        Hmm kiva ku kiinosti sentään... Hihi.

        tässä yks kauriskin saatas asentoon:) Kuuluuhan sekin näihin juokseviin eläimiin.
        Mutta sinä tieten oot vahvasti päättänyt että ei käy, minuako ei kouluteta:) Hihi...


    • naapurin mummo

      luettelit lähes kaikki merkit jotka on olleet elämässäni merkittäviä, oinas oli liian pikkusieluinen ja turhan tarkka, vaaka, ainoa jota jota rakastin ilman järjen hiventäkään, nuoruuden avioliitto, vesimiehet olleet hyviä ystäviä, ei kipunoi,nyt jousimies jousimies, näen kumppanissani omat vikani,mutta kuka muu voisi ymmärtää vapauden,kauneuden ja itsenäisyyden kaipuun, yllättävää kyllä myös härät on elämäni merkittäviä ihmisiä....

    • jouskari85

      toi on täysin totta ainakin mun kohtaalla...oon jouskarinainen ja oon ehtiny kiertää kaikki noi merkit.. seurustelin vaa'an kans..se ny oli iha ok..leijonan kanssa oli kyllä kiihkeetä mutta ei sekään..vesimiehen kanssa ei päästy yhtää mihinkää..se oli semmone vähä epävarmempi tyyppi...jouskari miehen kans oli kans iha mehevää...mutta oon päätyny oinasmieheen..ollaan oltu ny puoltoist vuot yhes...ongelmia on ollu suuriakin mutta kyl tää vaa se paras o..=)

    • jousimies-nainen

      olen jousimies-nainen ja härkämiehen kanssa onnea ja rakkautta piisannut jo iät ja ajat!

    • diipa

      Mihinkäs kaksonen unohtui? Kaksosmies on mitä täydellisin kumppani jouskarinaiselle. Kumpikin on toisilleen uskollisia, rakkautta on ilmassa, sekä suhde on kiihkeä ja romanttinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe