saksasta haen cayenne turbon helmikuussa itse en ole ajanut kuin cayenne S, jossa huomattavasti vähemmän tehoja, turbossa niitä 450. ennen ostopäätöstäni seurasin nettiä ahkerasti, mutta esim. autotalli.comissa ei turboja ollut myytävänä niin oli pakko ostaa saksasta.valitettavasti saksan matkani aikana ei turboa minulla ollut aikaa testata mahdollista olisi kyllä ollut...onko kenelläkään kokemusta turbosta? maltan toki odottaa helmikuuhun...mutta olisi kiva tietää.
onko tietoa cayennestä?
6
877
Vastaukset
- 5th gearissa
5th gear vertaili juuri X5 vs. Cayenne.
Tuloksen nyt saattoi arvata, kromivolkkari jäi kuin enovenemummolumeentikkupaskaan.
BMW X5 otti suvereenisti sellaiset erot ettei taaskaan tarvi miettiä kuka kehittää ja kuka kopioi.- jakso...
tullut ulos toukokuu -05.
- Turkkulainen
ja kehuu maasta taivaaseen. Itse sitä ajaneena olen kyllä samaa mieltä siinä että maastureista selkeästi parhaat ajo-ominaisuudet.
Kiihtyy kuin raketti suoralla, mutta mutkaan on parempi mennä kuin millä tahansa perheautolla. Mitään vikoja ei tietääkseni nyt puolen vuoden aikana ole ollut...- nuo citymaasturit
X5 on ainakin todella hyvä, sellaisen kyydissä olen ollut. Ei säväytä itseäni. Urheiluautot urheiluautona ja maasturit maastureina...
- nielet
nuo citymaasturit kirjoitti:
X5 on ainakin todella hyvä, sellaisen kyydissä olen ollut. Ei säväytä itseäni. Urheiluautot urheiluautona ja maasturit maastureina...
viherpipertäjien propagandan sellaisenaan.
Voi Suomi minne menet,kun kaikki ovat niitä
yes-miehiä...
Presidenttiehdokkaiden haastattelussa suurin osa
ehdokkaista piti 120km/h ajoa 80km/h alueella
moraalisesti pahempana,kuin lapsen pahoinpitelyä tai
avioliitossa pettämistä...
Voi Suomi minne menet...
- 996 C2
Ainakin nettiautossa on Turbo myytävänä? Täällä Hesassa oli myös yksi. Huom. oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673559Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332694Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12691Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem562651Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k162457Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232303Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien871986Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91928Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1641881Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693