Man of mystery

yksitypy

alas tulla esiin. Sinut on nimitetty pukiks ja minut muoriks :=))))
Sun olis parein tulla hoitamaan nyt pukin virkaa heti. Kohta on jo joulu. Otetaan ensin muutamat kenraaliharjoitukset :=))))))

12

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan en viivy kauaa - niin, ja täytynee kait kiittää nimityksestä (???!!!)

      Ole nyt ylpeä omasta nimityksestäsi, mutta että minä joulupukkina *pyörittelee silmiään ihmeissään*

      >Kohta on jo joulu. Otetaan ensin muutamat kenraaliharjoitukset :=))))))<

      - niin on niin, viikko vielä

      - siis mitkä kenraaliharjoitukset? Joulua sinänsä ei harjoitella - se tulee kuule yht`äkkiä *taas tätä Typy-huumoria, jota yritän ymmärtää parhaani mukaan*


      Terveisin, MM.

      • yksitypy

        aikaa :=(((
        No... ymmärrän et pukilla kiire näin joulun alla,
        mutta kyllä sitä muoriakin täytyy väliin muistaa.
        Tai muori etsii pukille sijaisen :=))))
        Ai mitä typyn huumoria? Minähän olen ihan tosissani.
        Voitais testata vaikka sitä jousipatjan kestävyyttä, jonka aioit viedä joululahjask sille yhdelle Brunetille sinne etelään :=)))))


      • yksitypy kirjoitti:

        aikaa :=(((
        No... ymmärrän et pukilla kiire näin joulun alla,
        mutta kyllä sitä muoriakin täytyy väliin muistaa.
        Tai muori etsii pukille sijaisen :=))))
        Ai mitä typyn huumoria? Minähän olen ihan tosissani.
        Voitais testata vaikka sitä jousipatjan kestävyyttä, jonka aioit viedä joululahjask sille yhdelle Brunetille sinne etelään :=)))))

        tekemistä on.........



        >Tai muori etsii pukille sijaisen :=))))<

        - ei joulupukilla ole sijaista! *ei oo, ei tuu*


        Huumorisi puree aina minuun, mutta en tietääkseni ole viemässä mitään jousipatjaa lahjaksi kellekään mihinkään *Sinä tosissasi, minä tosissani, eheehe*


        Tässä tällainen selvitys, t. MM.


      • yksitypy
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        tekemistä on.........



        >Tai muori etsii pukille sijaisen :=))))<

        - ei joulupukilla ole sijaista! *ei oo, ei tuu*


        Huumorisi puree aina minuun, mutta en tietääkseni ole viemässä mitään jousipatjaa lahjaksi kellekään mihinkään *Sinä tosissasi, minä tosissani, eheehe*


        Tässä tällainen selvitys, t. MM.

        pukilla siis... joulupukilla sijaista. Oot oikeessa.
        Aito korvatunturin pukki on aina aito :=))))
        Enkä mä tosissaan sulle sijaista eti. Kunhan vähän kiusasin vaan :=)))
        Mutta se patja pitäis viedä Brunelle, kun sen entisessä patjasta on jouset ponksahtaneet ulos.
        Sillä tuntuu tuo patja olevan niin kovassa käytössä kun sen juttuja tuolla huuhaachatissa oon lukenut.
        Ihan saa hävetä sen puolesta. Minä kun olen kuitekin kunniallinen nainen :=))))))


      • yksitypy kirjoitti:

        pukilla siis... joulupukilla sijaista. Oot oikeessa.
        Aito korvatunturin pukki on aina aito :=))))
        Enkä mä tosissaan sulle sijaista eti. Kunhan vähän kiusasin vaan :=)))
        Mutta se patja pitäis viedä Brunelle, kun sen entisessä patjasta on jouset ponksahtaneet ulos.
        Sillä tuntuu tuo patja olevan niin kovassa käytössä kun sen juttuja tuolla huuhaachatissa oon lukenut.
        Ihan saa hävetä sen puolesta. Minä kun olen kuitekin kunniallinen nainen :=))))))

        huumori puree sieltäkin puolelta *I think so*

        Hävettäähän tuollainen, kyllä kyllä.........


        >Minä kun olen kuitekin kunniallinen nainen :=))))))<

        - minähän sen olen aina tiennyt!


        Muorille, t. MM.


      • yksitypy
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        huumori puree sieltäkin puolelta *I think so*

        Hävettäähän tuollainen, kyllä kyllä.........


        >Minä kun olen kuitekin kunniallinen nainen :=))))))<

        - minähän sen olen aina tiennyt!


        Muorille, t. MM.

        olenkin susta kiinnostunut, kun tiedät et typy on kunniallinen nainen :=))) Muut huuhaan miehet pitää mua jonain ilolintuna :=(((((
        Olet sinä MM niin mysteerinen mies jotta saat kohta minut kiinnostumaan itsestäsi ihan tosissaan :=))))))
        Hups... mitä tulikaan sanottua. Huuhaa,huuhaa :=))))


      • yksitypy kirjoitti:

        aikaa :=(((
        No... ymmärrän et pukilla kiire näin joulun alla,
        mutta kyllä sitä muoriakin täytyy väliin muistaa.
        Tai muori etsii pukille sijaisen :=))))
        Ai mitä typyn huumoria? Minähän olen ihan tosissani.
        Voitais testata vaikka sitä jousipatjan kestävyyttä, jonka aioit viedä joululahjask sille yhdelle Brunetille sinne etelään :=)))))

        käytettyä patjaa yrität tuoda......Hmmmmm...
        luulen etten halua sitä.....Ja todennäköisesti patja on niin huonoa laatua että sieltä jouset selkään tuntuu,,,,
        Mukavia testaushetkiäääääää...heh....=;0)))))))))))


      • yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

        käytettyä patjaa yrität tuoda......Hmmmmm...
        luulen etten halua sitä.....Ja todennäköisesti patja on niin huonoa laatua että sieltä jouset selkään tuntuu,,,,
        Mukavia testaushetkiäääääää...heh....=;0)))))))))))

        myyjät pyytävät koemakaamaan patjat. Olen se monesti tehnyt. Eihän muuten tiedä onko patja hyvä. Kerran pyysin komeaa miesmyyjää viereen, mutta oli sen verran nuori ja kokematon ettei uskaltanut mun viereen tulla. Punastui vaan :=)))
        Patjan laatu Brune on parasta luokkaa. Pukki ei huonoja patjoja tuo :=))))
        Mutta nyt tää muori jatkaa pirtin pesua :=)))))


    • Melko raitis

      suurjuomari tuo mysteeriomies eli eli nykyinen alkomahjolisti tahi onkos se sitten kokoikäinen heikkopäinen, mutta agressiivinen raittiushenkilö, kun se ei siedä yhtään kaljaakaan?

      • yksitypy

        mies. Älä sinä yritäkään muuta väittää :=(((
        Etkä tiedä mitä MM sietää ja mitä ei.
        Ja se on jo paljon, jos typyä sietää :=)))))


      • yksitypy kirjoitti:

        mies. Älä sinä yritäkään muuta väittää :=(((
        Etkä tiedä mitä MM sietää ja mitä ei.
        Ja se on jo paljon, jos typyä sietää :=)))))

        >Etkä tiedä mitä MM sietää ja mitä ei.<


        - sen tiedät vain Sinä - muillepa se ei kuulukaan.......*mitäpä he sellaisilla tiedoilla tekisivätkään*


        Terveisin, MM.



        P.S. Siis tuo otsikkosi *posket punaisena olen juuri nyt*


      • Niin se on
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        >Etkä tiedä mitä MM sietää ja mitä ei.<


        - sen tiedät vain Sinä - muillepa se ei kuulukaan.......*mitäpä he sellaisilla tiedoilla tekisivätkään*


        Terveisin, MM.



        P.S. Siis tuo otsikkosi *posket punaisena olen juuri nyt*

        Kun oikein silmin katsotaan ;)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe