Miten on mahdollista että kun panee googleen "revenge of the shit", tulee ainoastaan 710 osumaa! Netti, joka on täynnä pullollaan infantiilien scifi-friikkien listoja milloin mistäkin aiheesta, ei anna sen enempää. Uskottava on, scifi-väellä ei ole huumorintajua. Pyhää asiaa, kuten star warsia ei sovi pilkata.
Vastaukset 5
- DarthVader
on 710 liikaa...
Vaikka minulle usein huomautellaankin ettei huumorintajua löydy, niin tuskin jollekkin tuollaiselle nauraa muut kuin 5 vuotiaat eskaripojat, vai voiko se jonkun mielestä olla hauskaa, oikeasti? Jos on niin aika surullista.
Sitäpaitsi Pyhää Star Warsia ei saa solvata. - on jo helvetin
30 vuotta vanha vitsi. nauratti ehkä 70 luvulla mutta ei enää.
- vähän enemmän
Uskottava on myös, että et osaa googlettaa. Itse sain tuloksen 1 890 000. Enkä myöskään tiedä kuinka hauskaa se sitten on vääntää sanasta sith sana shit. Se on jo kaikessa yksinkertaisuudessaan NIIN yksinkertaista, ettei ainakaa älykkäästä huumorista juurikaan käy.
- Ceirinrönninki
Kun panee "revenge of the shit" lainausmerkeissä, tämä ketju on numero uno! Huraaaaaaaaaaaa!
- Turkka
Miten käy oman "hike and seed"-väännökseni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646