Faneina teinipissiksiä ja pikkutyttöjä, ja ohjelmisto juuri sellaista, jolla mennään ehkä pari vuotta vielä. Sitten täytyy keksiä jotain kokonaan uutta tyylisuuntaa tai seuraa suosion romahtaminen. Se on vissi ja varma.
Antin tulevaisuus
8
484
Vastaukset
- A.T.-fani
Satuitkohan katsomaan tänään Antin konserttia televisiosta? Minun jouluni- kiertueen tapaista ei ole aiemmin Antilta nähty, enkä kenenkään muunkaan ole tässä maassa nähnyt vetävän yhtä hienoa showta. Kyllä tuota kelpaa esittää useampaakin kertaan. Ja jos vertaa ensimmäistä, toista ja kolmatta levyä keskenään niin ovat aika erilaisia ja selvää kehittymistä tapahtunut
- hahahahah
buahahhahahahahahaha
- mä vaan
joo :-D Itse olen lähemmäs kolmekymppinen ja antti-fani, joten ei kaikki ole teinipissiksiä :-)
- Buahahahaha
hahahahahahahaha
- kyllä on
että fanien keskiikä kasvaa kokoaika.Ilokseni olen huomannut että 30-40vuotiaisiin fanittajiin törmää entistä useammin.
- harjoitetaan
kyllä on kirjoitti:
että fanien keskiikä kasvaa kokoaika.Ilokseni olen huomannut että 30-40vuotiaisiin fanittajiin törmää entistä useammin.
nykyään aivan liikaa psykiatrisilla potilailla. Valtion ja kuntien rahapula nääs.......
- ...
Noh,ite oon 21v,enkä koe itteäni teinixix tai pissiksex vaikka Antista tykkäänki. Sillä on monenikäsiä faneja, on nuorempia ja on sitte myöskin vanhempia. Se vetoaa monenikäsiin:)
- se vetää??
Ei kai se vedä lapsia pulkassa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755