1 kysymys

holly-marie

Tuli vaan tässä mieleen, että saivatko Leia ja Luke koskaan tietää kuka heidän oikea äitinsä oli? Jos joku tietää voisiko hän vastata minulle tietämättömälle.

10

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhkjh

Ehkäpä siitä ei olla ainakana kerrottu yhtään.

• batman

jossain jedin paluun jälkeisistä tapahtumista kertovissa kirjoissa obi wan ilmestyy lukelle. en oo kyllä lukenut itse näitä kirjoja mutta kaipa obi wan paljasti kuka kaksosten äiti oli...

• Ehkä Lucasin (Luke?)pitäisi tehdä vielä yksi jatko-osa, hehe... :)

• mina vaan

Kieltämättä, vois olla Lucasilta järkevä veto...

• Leia^

Leiahan sen ties koko ajan, mutta luke sai tietää vasta kun vader kerto sille että se on sen isä. Siks se luke kyseli siltä Leialta sen äitistään.

• funkymonkey85

Elokuvissa tätä ei ainakaan kerrota.

Leia vaan sanoo muistavansa oikean äitinsä. Ei hän mitään siitä mainitse muistaako hän kuka hänen äitinsä oli nimeltään yms yms yms.

• funkymonkey85
        funkymonkey85 kirjoitti:

Elokuvissa tätä ei ainakaan kerrota.

Leia vaan sanoo muistavansa oikean äitinsä. Ei hän mitään siitä mainitse muistaako hän kuka hänen äitinsä oli nimeltään yms yms yms.

Ja itse luin sen kirjan,jossa Obi-Wan kertoo tästä Lukelle. En muista tarkkoja yksityiskohtia.

Mutta tuskimpa sellaista kirjaa on vielä edes kirjoitettu,jossa Lukelle ja Leialle paljastuisi heidän äitinsä henkilöllisyys.

• PitkätukkaM26
        funkymonkey85 kirjoitti:

Ja itse luin sen kirjan,jossa Obi-Wan kertoo tästä Lukelle. En muista tarkkoja yksityiskohtia.

Mutta tuskimpa sellaista kirjaa on vielä edes kirjoitettu,jossa Lukelle ja Leialle paljastuisi heidän äitinsä henkilöllisyys.

Leian ja Luken syntymän jälkeen Amidala kuolee melkein heti. Leia kertoo Jedin paluussa muistojaan Alderanin kunigattaresta. Koska ei kukaan vauva joka syntymänsä jälkeen erotettu voi kertoa äidistään. Mutta Leian tilanteessa ratkaisu voi olla siinä että hän sanoo muistavansa ainoastaan kuvamuistoja (images really) Leian kouluttamaton voima voi tuoda niitä esille....

• funkymonkey85
        PitkätukkaM26 kirjoitti:

Leian ja Luken syntymän jälkeen Amidala kuolee melkein heti. Leia kertoo Jedin paluussa muistojaan Alderanin kunigattaresta. Koska ei kukaan vauva joka syntymänsä jälkeen erotettu voi kertoa äidistään. Mutta Leian tilanteessa ratkaisu voi olla siinä että hän sanoo muistavansa ainoastaan kuvamuistoja (images really) Leian kouluttamaton voima voi tuoda niitä esille....

Mitä nyt kerroit, on aika ristiriitaista ekan väittämääsi nähden.

Kyllä Leia Padmesta puhuu.

LUKE
        Leia... do you remember your mother? Your
        real mother?

LEIA
        Just a little bit. She died when I was very
        young.

Voihan olla, että Bail Organan puoliso on kuollut Leian ollessa nuori, mutta jotenkin se vaan tuntuu kuin hän puhuisi oikeasta äitistään,tietäen hyvin että oli adoptoitu Organan perheeseen.

Varsinkin kun Luke kysyy juuri sen tuolla tavalla.

Tiedä häntä. Tästäkin kiistellään niin monella star wars foorumilla ;)

• eye5
        funkymonkey85 kirjoitti:

Mitä nyt kerroit, on aika ristiriitaista ekan väittämääsi nähden.

Kyllä Leia Padmesta puhuu.

LUKE
        Leia... do you remember your mother? Your
        real mother?

LEIA
        Just a little bit. She died when I was very
        young.

Voihan olla, että Bail Organan puoliso on kuollut Leian ollessa nuori, mutta jotenkin se vaan tuntuu kuin hän puhuisi oikeasta äitistään,tietäen hyvin että oli adoptoitu Organan perheeseen.

Varsinkin kun Luke kysyy juuri sen tuolla tavalla.

Tiedä häntä. Tästäkin kiistellään niin monella star wars foorumilla ;)

NO NE ON KOEPUTKI LAPSIA SANON MINÄ SAATANA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9218
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3716
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      70
      2314
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      107
      2130
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      18
      1886
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      13
      1510
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      26
      1337
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1217
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      926
    10. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
      Sinkut
      159
      853
    Aihe