Mistä löytyy sen Rakettikeiun kilpailun toinen koodi? Helppiä kiitos :)
Rakettikeiun kilpailu
34
6647
Vastaukset
- toinen2
Sitä tässä itsekin etsitään, ei tunnu löytyvän.. :(
- EVO
Huomasin tuolla myymälälistassa tällaisen:
TAMPERE Reiskan purku- ja konevuokraamo Kelmikuja ark.00-01
la. 00-01
su. 00-01
Aatto 00-01
Eikä tuota paikkaa ole olemassa, eikä aukio-oloajoissa ole järkeä. Liittyy varmaan jotenkin kilpailuun. - jk360
EVO kirjoitti:
Huomasin tuolla myymälälistassa tällaisen:
TAMPERE Reiskan purku- ja konevuokraamo Kelmikuja ark.00-01
la. 00-01
su. 00-01
Aatto 00-01
Eikä tuota paikkaa ole olemassa, eikä aukio-oloajoissa ole järkeä. Liittyy varmaan jotenkin kilpailuun.1)J980
2)B999
3)O342
4)N203 - jussi karinen
jk360 kirjoitti:
1)J980
2)B999
3)O342
4)N203JOKU VIITONEN TAI JOKU SKÄBÄ.........
- jeppppppppp
Saisko vähän vinkkiä mistä löytyy 5 koodi?
- jussi karinen
SAMAT SANAT. BLÖRK!
- j-anne
www.rakettikeiu.com/kelmikuja
- ...
Onko kellään tietoa näistä koodeista?
- jussi karinen
... kirjoitti:
Onko kellään tietoa näistä koodeista?
NO IDEA
- jude
jussi karinen kirjoitti:
NO IDEA
kertokaa ny toi 5 ja 6 koodi pleas ku en oo löytäny
? tai vinkkiä kumpaaki plaaaaaaaaaaaaaas - apua
jude kirjoitti:
kertokaa ny toi 5 ja 6 koodi pleas ku en oo löytäny
? tai vinkkiä kumpaaki plaaaaaaaaaaaaaasjoo kertokaa viitonen en pääse kuuntelee... Apua please
- Ebu
apua kirjoitti:
joo kertokaa viitonen en pääse kuuntelee... Apua please
Jos edes suuntaa antavaa vihjettä saisi mistä noita 5-6 koodeja kannattaa hakea? Varmaan jos vitosen löytää saa myös tarpeeksi vinkkiä kutoseen.
- ebelir
mitä siinä 5 sanotaa/mitä 6pitää tehdä
- jarno..
Ebu kirjoitti:
Voit katsoa/kuunnella vihjeet:
http://www.rakettikeiu.com/2005-sivusto/peli/index.phpantakaa ne linkit mis ne ko0odit on plaesse!!!! ette siinä menetä mitää! ja olkaa ny kilttejä!
-----kiitooos---- - Ebu
jarno.. kirjoitti:
antakaa ne linkit mis ne ko0odit on plaesse!!!! ette siinä menetä mitää! ja olkaa ny kilttejä!
-----kiitooos----Ainakin minulle riittää vihjeet jotka voisivat auttaa noiden koodien löytämisessä.
- Ljust
Ebu kirjoitti:
Ainakin minulle riittää vihjeet jotka voisivat auttaa noiden koodien löytämisessä.
se sanoo vitosessa: names bond, james bond....ja sitten kuuluu kauheeta pauketta.
- vihje
Ljust kirjoitti:
se sanoo vitosessa: names bond, james bond....ja sitten kuuluu kauheeta pauketta.
Kun niitä neljää ensimmäistä lähettää, niin siinähän sanotaan, että vitosen vihje on nelosen koodissa. Ilmeisesti siis liittyy siihen kultamunaan, mutta miten... Vitosen vihjeen mukaan kyse olisi paikasta, mutta Kultamuna taas viittaisi Austin Powersseihin.
Noh, voin olla kyllä pahasti pihalla tässä kohtaa. - Tietämätön5.6.
vihje kirjoitti:
Kun niitä neljää ensimmäistä lähettää, niin siinähän sanotaan, että vitosen vihje on nelosen koodissa. Ilmeisesti siis liittyy siihen kultamunaan, mutta miten... Vitosen vihjeen mukaan kyse olisi paikasta, mutta Kultamuna taas viittaisi Austin Powersseihin.
Noh, voin olla kyllä pahasti pihalla tässä kohtaa.Voisko joku ees kertoo löytyykö 5 keiun sivuilta vai jostain muualta, sekä mitä 6. tarkoitetaan...
- jarkko
Tietämätön5.6. kirjoitti:
Voisko joku ees kertoo löytyykö 5 keiun sivuilta vai jostain muualta, sekä mitä 6. tarkoitetaan...
ketokaa 3-4 koodit? ja voisitte olla niin ysvällisiä että antaisitte 5-6 koodit? minä pyyrän? kiiiiiitoooosssss!!
- ....voih
jarkko kirjoitti:
ketokaa 3-4 koodit? ja voisitte olla niin ysvällisiä että antaisitte 5-6 koodit? minä pyyrän? kiiiiiitoooosssss!!
ne nyt jo kuule on kerrottu tossa vähän ylempänä
- 5. 6.
....voih kirjoitti:
ne nyt jo kuule on kerrottu tossa vähän ylempänä
5. ja 6. ei oo kerrottu
- jarno..
5. 6. kirjoitti:
5. ja 6. ei oo kerrottu
eine toimi kokeelkaa itte mut 1-2 kyllä oikein! mutta olkaa kiltai laittakaa ny 4-5-6 kiitti!!!!! =)))
- kaikki oikein
jarno.. kirjoitti:
eine toimi kokeelkaa itte mut 1-2 kyllä oikein! mutta olkaa kiltai laittakaa ny 4-5-6 kiitti!!!!! =)))
Onkohan keiu ollut ovela, ja ei hyväksy koodeja ellei oikeita sivuja ole myös katsottu koneella? Kaikki koodit 1-4 ovat kyllä tuossa ylhäällä oikein.
Vitoseen maja78 antoikin niin hyvän vinkin, että viittaan vain siihen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4000000000000018&posting=22000000012873578
Kutonen onkin suorastaan helppo. - jarno..
kaikki oikein kirjoitti:
Onkohan keiu ollut ovela, ja ei hyväksy koodeja ellei oikeita sivuja ole myös katsottu koneella? Kaikki koodit 1-4 ovat kyllä tuossa ylhäällä oikein.
Vitoseen maja78 antoikin niin hyvän vinkin, että viittaan vain siihen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4000000000000018&posting=22000000012873578
Kutonen onkin suorastaan helppo.mitäku mä syötän ne koodit niin onko siinä joku tietty tapa vai mikä ku siihen tulee että saatanan tauno syötit koodit väärin
- jarno.,..,
jarno.. kirjoitti:
mitäku mä syötän ne koodit niin onko siinä joku tietty tapa vai mikä ku siihen tulee että saatanan tauno syötit koodit väärin
ja jos niin on niin anna ne 3-4 linkit että mä oon kattonu ne..
kkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiittttttttooooooooosssss!!! - jarno,.,
jarno.,.., kirjoitti:
ja jos niin on niin anna ne 3-4 linkit että mä oon kattonu ne..
kkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiittttttttooooooooosssss!!!ei vittu antakaa ny 3-4 ku emmä löytäny vaikka kovaa yritin mut ei mistää löytyny! entarvi muitaku 3-4 ne saa piisata sitte! =(
- no olkoon
jarno,., kirjoitti:
ei vittu antakaa ny 3-4 ku emmä löytäny vaikka kovaa yritin mut ei mistää löytyny! entarvi muitaku 3-4 ne saa piisata sitte! =(
Se kolmonen: Kuten vihje sanoo, että peli on mennyt raa'aksi. Etsi se rakettikeiun e-kaupasta.
Ja nelonen: Kun olet kuitenkin katsonut agenttileffoja, niin laita siihen tekstiboksiin se kellonaika, johon kaikki agentit kellonsa synkronoivat. - siis
no olkoon kirjoitti:
Se kolmonen: Kuten vihje sanoo, että peli on mennyt raa'aksi. Etsi se rakettikeiun e-kaupasta.
Ja nelonen: Kun olet kuitenkin katsonut agenttileffoja, niin laita siihen tekstiboksiin se kellonaika, johon kaikki agentit kellonsa synkronoivat.mihin aikaan ne synkronoi sitten
- jaarno
siis kirjoitti:
mihin aikaan ne synkronoi sitten
12:00 ja anteeks mut jos viä viittitte antaa sitte ne 5-6 vinkit!
- ...
siis kirjoitti:
No ei sentään... Tietenkin siihen asentoon, jossa molemmat viisarit ovat päällekkäin.
- lue ylhäältä
siis kirjoitti:
Kutosen vinkki tulee vitosen ratkaisusta.
Yritä nyt hieman edes itse sitä vitosta. Googleta vaikka. Toinen hakusana voisi olla 'rakettikeiu' ja toisen otat siitä aiemmasta vinkistä. '99.
- terveisin jarno
kiiiiitoooos kaikille jotka mua neuvoi tos keijun kilpailus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- moeoeoeoeoe
6 on 1209
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346