SHAHRUKH KHAN

On seksikkäin! Sen näkee, kun kattoo muutaman sen leffan, vaikkapa:

--> DEVDAS
--> Dil Se
--> Kuch Kuch Hota Hai
--> VEER-ZAARA
--> Dil To Pagal Hai
--> Dilwale Dulhania Le Jayenge
--> Kal Ho Naa Ho
--> Mohabbatein
--> Main Hoon Na
--> Hum Tumhare Hain Sanam

ONKO JOKU NÄHNYT JONKUN SHAHRUKHIN LEFFAN?!?
Mitä pidit? Mistä et pitänyt???

15

2345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GracyS

      jotain pätkiä olen nähnyt tuttavillani mutta en kyllä vielä kokonaista leffaa, mutta hyvältä näyttelijältä vaikuttaa. Sitten pitää tulla kommentoimaan lisää kunhan se Devdas on katsottu :P

      • GracyS

        Kauanko olet ollut kiinnostunut Intiasta ja noista Bollywood-jutuista? Itse oon ulkomaalaisten tuttavien kautta tutustunut kolmisen vuotta sitten Bollywood-tuotantoon ja koko ajan olen pitänyt sitä kiehtovana. Pikkuhiljaa kiinnostus on kasvanut lisää ja lisää ja nyt haluan hankkia niitä leffojakin. Ja musaa. Vasta alkutaipaleella silti olen :)


      • GracyS kirjoitti:

        Kauanko olet ollut kiinnostunut Intiasta ja noista Bollywood-jutuista? Itse oon ulkomaalaisten tuttavien kautta tutustunut kolmisen vuotta sitten Bollywood-tuotantoon ja koko ajan olen pitänyt sitä kiehtovana. Pikkuhiljaa kiinnostus on kasvanut lisää ja lisää ja nyt haluan hankkia niitä leffojakin. Ja musaa. Vasta alkutaipaleella silti olen :)

        ...intiaan. Siitä tuli unelmieni maa...
        Rakastuin musiikkiin, elokuviin, ilmastoon, vaatteisiin ja myös köyhyyteen!

        Eka musiikkikappaleeni oli "CHAIYYA CHAIYYA" en muista, miten kirjoitetaan tarkalleen. Se on elokuvasta "Dil Se". Ihana musiikki! Shahrukh tanssii ja "laulaa" junan katolla!

        Olen ollu Aishwarya Rain kanssa samassa kuvassa vuonna 2003, kun hän oli Cidade de Goa -hotellissa kuvaamassa Kyun! Ho Gaya Na -elokuvaan kohtausta. Se oli aika kiva juttu!

        Shahrukh Khan vaan sattuu olemaan kaikkein hurmaavin huolimatta 40 vuoden iästään! Todella charmikas ja seksikäs!

        Käyppä sivulla www.moviegupshup.net sieltä löydät suurimpien tähtien kuvat ja niitä on tuhansia...:)

        Kommentoi myöhemmin! :)


      • GracyS
        Aishwarya kirjoitti:

        ...intiaan. Siitä tuli unelmieni maa...
        Rakastuin musiikkiin, elokuviin, ilmastoon, vaatteisiin ja myös köyhyyteen!

        Eka musiikkikappaleeni oli "CHAIYYA CHAIYYA" en muista, miten kirjoitetaan tarkalleen. Se on elokuvasta "Dil Se". Ihana musiikki! Shahrukh tanssii ja "laulaa" junan katolla!

        Olen ollu Aishwarya Rain kanssa samassa kuvassa vuonna 2003, kun hän oli Cidade de Goa -hotellissa kuvaamassa Kyun! Ho Gaya Na -elokuvaan kohtausta. Se oli aika kiva juttu!

        Shahrukh Khan vaan sattuu olemaan kaikkein hurmaavin huolimatta 40 vuoden iästään! Todella charmikas ja seksikäs!

        Käyppä sivulla www.moviegupshup.net sieltä löydät suurimpien tähtien kuvat ja niitä on tuhansia...:)

        Kommentoi myöhemmin! :)

        ..jolta voi tarvittaessa kysyä neuvoja :)

        Katsoin Devdasin ja se oli kyl hyvä. Aishwarya oli siinä erityisen kaunis ja Shahrukh myös hyvä. Kuten meinasit paljastaa niin loppu oli vähän surullinen.. ja hienoja tanssikohtauksia kuten
        yleensäkin.

        Hrithik Roshan on muistaakseni kans ihan komia näyttelijä, muttei se Shahrukkia päihitä ;)


      • GracyS kirjoitti:

        ..jolta voi tarvittaessa kysyä neuvoja :)

        Katsoin Devdasin ja se oli kyl hyvä. Aishwarya oli siinä erityisen kaunis ja Shahrukh myös hyvä. Kuten meinasit paljastaa niin loppu oli vähän surullinen.. ja hienoja tanssikohtauksia kuten
        yleensäkin.

        Hrithik Roshan on muistaakseni kans ihan komia näyttelijä, muttei se Shahrukkia päihitä ;)

        ...mutta komea joo!

        Aishwaryan äiti on englantilainen ja isä intialainen.
        Aishwarya oli ehdolla Bond-tytöksi, mutten tiedä enää, onko. Vuoden vaihteen jälkeen saan filmi-
        lehtiä intiasta ja katson, olisiko niissä jotain uutta ja kiehtovaa...:)


      • GracyS
        Aishwarya kirjoitti:

        ...mutta komea joo!

        Aishwaryan äiti on englantilainen ja isä intialainen.
        Aishwarya oli ehdolla Bond-tytöksi, mutten tiedä enää, onko. Vuoden vaihteen jälkeen saan filmi-
        lehtiä intiasta ja katson, olisiko niissä jotain uutta ja kiehtovaa...:)

        mutta tiedätkö onko netissä jotain hyvää hindi-english-hindi sanakirjaa? Oon ettinyt mutta löytänyt vaan jotain outoja joista ei ota selvää. Kun olis kiva vähä tietää mitä noi kaikki laulujen ja elokuvien nimet meinaa :) Jotain itseopiskelumateriaalia jo netistä tulostelinkin :)


      • GracyS kirjoitti:

        mutta tiedätkö onko netissä jotain hyvää hindi-english-hindi sanakirjaa? Oon ettinyt mutta löytänyt vaan jotain outoja joista ei ota selvää. Kun olis kiva vähä tietää mitä noi kaikki laulujen ja elokuvien nimet meinaa :) Jotain itseopiskelumateriaalia jo netistä tulostelinkin :)

        Täällä sivulla on useiden laulujen sanat hindistä englanniksi!

        Ihana sivusto! Kerro, piditkö?


      • GracyS
        Aishwarya kirjoitti:

        Täällä sivulla on useiden laulujen sanat hindistä englanniksi!

        Ihana sivusto! Kerro, piditkö?

        olenkin etsinyt tuollaista sivua.. innostuin googlettamaan lisää, ja tajusin että www.bollywoodlyrics.comista saa myös englanninkieliset käännökset esiin! :)


      • GracyS kirjoitti:

        olenkin etsinyt tuollaista sivua.. innostuin googlettamaan lisää, ja tajusin että www.bollywoodlyrics.comista saa myös englanninkieliset käännökset esiin! :)

        Käyn siellä heti! :)


      • Paro
        Aishwarya kirjoitti:

        Käyn siellä heti! :)

        Ihanaa, että löytyy lisää Bollywood-faneja!!!! Itse olen "kummajainen" lukiossani, kun olen ihastunut bollywoodin maailmaan... Ja Shah Rukh Khan on ihana! Niin, ja nelikymppinenkin vielä... =) Mä luulin häntä paljon nuoremmaksi.


      • Preity
        Paro kirjoitti:

        Ihanaa, että löytyy lisää Bollywood-faneja!!!! Itse olen "kummajainen" lukiossani, kun olen ihastunut bollywoodin maailmaan... Ja Shah Rukh Khan on ihana! Niin, ja nelikymppinenkin vielä... =) Mä luulin häntä paljon nuoremmaksi.

        Meikäläisen mutsi on SRK-fani. Se ei pysty katsomaan leffoja, joihin ei sovi. Mä katson, mutta en tykkää, jos se kuolee kurjasti tai ei-sankaristi. No, kommentoin alkuperäistä, Aishwaryan viestiä:



        Olen nähnyt ja pidän loistavina:

        Kabhie Khushi Kabhie Gham - ihan hillitön, olen nähnyt kolme kertaa, aina naurattaa, Kajol SRK on loistava pari.

        Kuch Kuch Hota Hai - sama perustelu. Suosittelen lämpimästi.

        Veer-Zaara - IHANAA!!!!! MUN LEMPPARI! Kaikki, jolle olen näyttänyt, ovat rakastuneet siihen ja Bollywoodiin.

        Main Hoon Na - no, pidin, mutten niin paljon kuin 3KG:stä.

        Dilwale Dulhania Le Jayenge - karsee kampaus ja ärsyttävä rooli SRK:lla ja Kajolilla ihan törkeet kulmakarvat (olisitte nyppineet!!!!). Kipale Tujhe Dekha To on aivan sairaan ihana! Visuaalisesti kaunis ja loistava, toimiva juoni. SUOSITTELEN!

        Kal Ho Naa Ho - Preity ja SRK ihan loistava pari. Ihan hysteerinen.



        En pitänyt yhtään:

        Devdas - mielettömän upea visuaalisesti, mutta ihan hirveä juoni. Tanssikohtaukset todella upeita, Aishwarya käsittämättömän kaunis - ja SRK inhottavassa roolissa.

        Dil Se - miksi SRK posahti lopussa? Chaiyya Chaiyya ihan mieletön kpl, ollaan tehty koreografia BW-tanssitunneilla.


        Tänään piti katsoa Hum Tumhere Main Sanam, mutta ei ollut tekstityksiä, oma moka. Onneksi saan sen kumminkin tekstitettyinä.


      • Afsun
        Preity kirjoitti:

        Meikäläisen mutsi on SRK-fani. Se ei pysty katsomaan leffoja, joihin ei sovi. Mä katson, mutta en tykkää, jos se kuolee kurjasti tai ei-sankaristi. No, kommentoin alkuperäistä, Aishwaryan viestiä:



        Olen nähnyt ja pidän loistavina:

        Kabhie Khushi Kabhie Gham - ihan hillitön, olen nähnyt kolme kertaa, aina naurattaa, Kajol SRK on loistava pari.

        Kuch Kuch Hota Hai - sama perustelu. Suosittelen lämpimästi.

        Veer-Zaara - IHANAA!!!!! MUN LEMPPARI! Kaikki, jolle olen näyttänyt, ovat rakastuneet siihen ja Bollywoodiin.

        Main Hoon Na - no, pidin, mutten niin paljon kuin 3KG:stä.

        Dilwale Dulhania Le Jayenge - karsee kampaus ja ärsyttävä rooli SRK:lla ja Kajolilla ihan törkeet kulmakarvat (olisitte nyppineet!!!!). Kipale Tujhe Dekha To on aivan sairaan ihana! Visuaalisesti kaunis ja loistava, toimiva juoni. SUOSITTELEN!

        Kal Ho Naa Ho - Preity ja SRK ihan loistava pari. Ihan hysteerinen.



        En pitänyt yhtään:

        Devdas - mielettömän upea visuaalisesti, mutta ihan hirveä juoni. Tanssikohtaukset todella upeita, Aishwarya käsittämättömän kaunis - ja SRK inhottavassa roolissa.

        Dil Se - miksi SRK posahti lopussa? Chaiyya Chaiyya ihan mieletön kpl, ollaan tehty koreografia BW-tanssitunneilla.


        Tänään piti katsoa Hum Tumhere Main Sanam, mutta ei ollut tekstityksiä, oma moka. Onneksi saan sen kumminkin tekstitettyinä.

        ...mutta on tähän silti pakko vastata.

        Kiinnostuin intialaisesta kulttuurista eksän kautta, nykyään löytyy laillisia Bollywood-CD:itä hyllyltä länsimaalaista musiikkia enemmän. Elokuvia olen tähän mennessä nähnyt vasta kolme kokonaista ja kaksi kolmasosaa. Harmittaa niiden hintataso Suomessa, kun täällä takapajuisessa Itä-Suomessa on turha haaveilla pystyvänsä vuokraamaan DVD:itä. Nettiwaretustahan kun ei suosita! ~_^

        SRK on ja tulee varmasti olemaan intialainen lempimiesnäyttelijäni nyt ja aina. Kabni Alvida Naa Kehnan olen vasta nähnyt, mutta olen jo täysin rakastunut hänen karismaansa ja ulkomuotoonsa. Kaverit jaksaa tosin edelleen naljailla miesmakuani SRK:n takia ja ovat nimenneet hänet Shere Kaniksi.


    • Ohgjljg

      Enää 100 päivää niin julkaistaan uusi leffa Zero!

    • Anniiii

      Oon ollut fani kauan, ehdottomasti paras näyttelijä ever! Ja muutenkin Intia kiinnostaa ja Bollywood tanssiakin harrastan. Kiva että Suomessa muitakin SRK faneja!

    • Anonyymi

      Itse fanitan Aamir Khania, mutta SRK on kyl yksi parhamista paras elokuva on Kal Ho Na Ho ❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe