Kertokaa, kuinka vanhoja lemmikki-iguaaneja teillä on! Tai miten vanhaksi ne yleensä elävät?
Minulla on kaksi iguaania, uros 3 v ja naaras 5 v. Onko totta, että liskot kasvavat koko elämänsä ajan? Meillä ainakin kasvu tuntuu jatkuvan koko ajan, nahkaa on joka puolella! :)
Iguaanin ikä?
5
1772
Vastaukset
- -laura-
....ovat seuraavan ikäisiä; Albert on n.kaksivuotias, eli vauva vielä. Rauli on 6-vuotias jättiläinen, joka ilmeisesti kasvattaa yhä leveyttään =) nahkaa on syksyllä eli nyt joka paikassa, koska nahanluonti ainakin Raulilla menee kausittain ja uusi iho tulee syksyllä. Albert luo nahkaansa koko ajan vähän kerrallaan, mutta se on nyt vasta niin pieni, puolimetrinen. Rauli on suhteessa lyhyt, 1,5m mutta se on aika leveä ja sellainen juron näköinen körmy. painoa on n.5kg.
Niin iästä, olen kuullut että jopa 20-vuotiaiksi voisivat iguaanit elää. Että Albert on vielä vauva ja Rauli teini-iässä =D - Sandra%
Mulla on 2 iquaanii Aamu ja Ilta ne on kaksoset ne on elänyt jo12 vuotiaiksi T:Sandra
- iqquja ja aaseja
Meillä on iqqu se on jo 22vuotta sen nimi on Aamukaste oon ite33 mulla on 1 aasi niin Aamukaste on sen kaveri aasin nimi on Tomi ne tuntuu pitävän toisistaan kun Aamukaste on aina lepäilemässä kesäisin sen selän päällä
- Eipä mitn
Mitä helvettiä
- Eipä
Mitä vittua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa523430Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202292Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1341930Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131438Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631187- 551072
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501042- 59863
- 72797
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33793