Iguaanin ikä?

Iggy

Kertokaa, kuinka vanhoja lemmikki-iguaaneja teillä on! Tai miten vanhaksi ne yleensä elävät?

Minulla on kaksi iguaania, uros 3 v ja naaras 5 v. Onko totta, että liskot kasvavat koko elämänsä ajan? Meillä ainakin kasvu tuntuu jatkuvan koko ajan, nahkaa on joka puolella! :)

5

1772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -laura-

....ovat seuraavan ikäisiä; Albert on n.kaksivuotias, eli vauva vielä. Rauli on 6-vuotias jättiläinen, joka ilmeisesti kasvattaa yhä leveyttään =) nahkaa on syksyllä eli nyt joka paikassa, koska nahanluonti ainakin Raulilla menee kausittain ja uusi iho tulee syksyllä. Albert luo nahkaansa koko ajan vähän kerrallaan, mutta se on nyt vasta niin pieni, puolimetrinen. Rauli on suhteessa lyhyt, 1,5m mutta se on aika leveä ja sellainen juron näköinen körmy. painoa on n.5kg.
      Niin iästä, olen kuullut että jopa 20-vuotiaiksi voisivat iguaanit elää. Että Albert on vielä vauva ja Rauli teini-iässä =D

• Sandra%

Mulla on 2 iquaanii Aamu ja Ilta ne on kaksoset ne on elänyt jo12 vuotiaiksi T:Sandra

• iqquja ja aaseja

Meillä on iqqu se on jo 22vuotta sen nimi on Aamukaste oon ite33 mulla on 1 aasi niin Aamukaste on sen kaveri aasin nimi on Tomi ne tuntuu pitävän toisistaan kun Aamukaste on aina lepäilemässä kesäisin sen selän päällä

• Eipä mitn

Mitä helvettiä

• Eipä

Mitä vittua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      52
      3430
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2292
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      134
      1930
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1438
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1187
    6. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      55
      1072
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1042
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      863
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      72
      797
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      793
    Aihe