Olen heittänyt hanskat tiskiin 15v sitten vanhoollislestadiolaisuudesta.
Mutta nyt olen lievästi kiinnostunut uuslestadiolaisuudesta.
Haluaisin tietää enemmän.
Asun Oulun seudulla niin että missä täällä voi
uuslestadiolaisuuteen tutustua.
Kiinnostais jutella aivan tavallisten ihmisten kanssa ja mielellään naispuolisen henkilön kanssa.
Uuslestadiolaisuus kiinnostaa
7
2368
Vastaukset
- Juuso
Uuslestadiolaisuus onkin lähinnä X-lestoista koostuva nettiyhteisö, joka hakee vielä ilmenemismuotoaan samanhenkisistä ihmisistä. Mutta kyllä täällä voi kohdata ja sopia tapaamisistakin jos halua riittää.
- Uskossa
Tutustu paikalliseen Helluntaiseurakuntaan niin uskon, että et tule pettymään. Edellyttäen tietysti,että edelleen kiinnostusta on seurata Raamatun viitoittamaa tietä, ei lain alla, vaan armon alla. Jos olet uudestisyntynyt niin rukoile, että saat myös Pyhän Hengen lahjan. Taivaan tie on rakkautta Jeesuksen Kristukseen ja tuo rakkaus tuottaa hedelmää iankaikkiseen elämään.
- Jake'
Ei kannata hankkia itselleen uutta ahdistusta jos on päässyt yhdestä eroon.
- Minna
Jake' kirjoitti:
Ei kannata hankkia itselleen uutta ahdistusta jos on päässyt yhdestä eroon.
Pysy kaukana. Helluntailaisuus ja lestadiolaisuus on periaatteessa aika lähellä toisiaan.
- kysymyksiä
Minna kirjoitti:
Pysy kaukana. Helluntailaisuus ja lestadiolaisuus on periaatteessa aika lähellä toisiaan.
Minna, tiedätkö Sinä miksi uskovaisuutta ja erilaisia ymmärryksiä löytyy ja mitä sanat usko ja uskovaisuus perimmältä merkitykseltään tarkoittavat?
Miten sinä itse jäsennät oman olevaisuutesi, sen merkityksen ja suunnan. - Minna
kysymyksiä kirjoitti:
Minna, tiedätkö Sinä miksi uskovaisuutta ja erilaisia ymmärryksiä löytyy ja mitä sanat usko ja uskovaisuus perimmältä merkitykseltään tarkoittavat?
Miten sinä itse jäsennät oman olevaisuutesi, sen merkityksen ja suunnan.Aika korkeelentosta!
- Minnalle
Minna kirjoitti:
Aika korkeelentosta!
Itse en ole tämän palstan lukijoita, mutta nimesi pisti vaan täältä silmiini, siksi esitin kysymykseni.
Olen välillä ottanut muutamia rehellisiä mutta poikkeavia kannanottoja ja kysymyksiä alemmalla palstalla. Kannanottojani olen kirjoitellut myös raamattupalstalla, ihmeidenoppikurssiväittämisillä ja joskus rajatiedon palstoilla.
Oma lähtöpisteeni on veeällässä, josta tavallaan kasvoin ulos mutta arvostan ja kannustan läheisteni uskoa.
Vai korkealentoista. Vaikuttaa siltä ettet taida tietää elämästä juuri mitään?
nim. novis. tai joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745