Voi luoja nyt tämäkin on mennyt tekemään joululevyn..en osta..
paska joululevy
20
1580
Vastaukset
- ole ny
itte oot
- edes
tiedä miltä levy kuulostaa,jos et levyä edes omista.
- _näin_
levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.
- TÄTÄ PASKAA!!!
_näin_ kirjoitti:
levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.
Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!
VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!
PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!
ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! - haisa
TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:
Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!
VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!
PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!
ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa
- lingguli
TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:
Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!
VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!
PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!
ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!siis nyt sitä ihmiset vajoo toosi toosi syvälle, säki tänne tuut kovistelee et osaat kiroilla, hui vitsi sä oot kyl niin kova tyyppi!!!
muuten oiskohan sun sanavarastossa muitaki sanoi, taidat olla vaan niin kade ku joku osaa laulaa ja on saanu fanei...... tais vetää ihan sanattomakski.....
et hyvää mennyttä jouluu sullekki!!! - lingguli
haisa kirjoitti:
oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa
ei mulle ainakaan tullu paha mieli, toihan vaan kerjää huomiota.. siinä se.... ku ei sitä muualta ku netistä saan, niin se on jo aika syvältä...
- minsukka
Ei osaa ees laulaa ja joululaulut on muutenki jo niin kamalaa kuunneltavaa! En taatusti osta minäkään, oon kuulluki pari biisiä siltä.
- sä et
tykkää siitä niin ei se tarkota sitä että se ois huono laulaja.
- RedCat
antin joululevy on aivan mahtava!!!
- nuijasodan
jälkeen!! Kyllä, olet oikeassa!
- Antti_Fani_4_ever :P <3
Aika tyhmää tulla tollasta tänne kirjottelemaan, mielipiteensä kullakin. Minä taas olen sitä mieltä että joululevy EHDOTTOMASTI kannattaa ostaa, se on todella hyvä!!!! :P
- laulaa!!!!
Sehän on tytön laulama levy. Eikös Antti ole pojan nimi? Antti-tyttö? Hmmm......
- Antti.T Fani
Musta joululevy on ihan Best ja Antti on
- ANTTI vani
sd on paras mulla on jokainen antin levy ja tulee aina olemaanse levy on aivan huippu
- on kyllä
parempia kuin SD.
- antti_a_94
En osta/ole ostanut.
- Lussukka
Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!
"Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!"
Miksen saisi haukkua levyä kerran jos tässä maassa valitsee sananvapaus?hanna on parempi kuin antti!
- Tuikuttaja ja ylpeä siitä -79
Lol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602