paska joululevy

Voi luoja nyt tämäkin on mennyt tekemään joululevyn..en osta..

20

1580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole ny

      itte oot

    • edes

      tiedä miltä levy kuulostaa,jos et levyä edes omista.

      • _näin_

        levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.


      • TÄTÄ PASKAA!!!
        _näin_ kirjoitti:

        levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!


      • haisa
        TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

        oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa


      • lingguli
        TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

        siis nyt sitä ihmiset vajoo toosi toosi syvälle, säki tänne tuut kovistelee et osaat kiroilla, hui vitsi sä oot kyl niin kova tyyppi!!!
        muuten oiskohan sun sanavarastossa muitaki sanoi, taidat olla vaan niin kade ku joku osaa laulaa ja on saanu fanei...... tais vetää ihan sanattomakski.....

        et hyvää mennyttä jouluu sullekki!!!


      • lingguli
        haisa kirjoitti:

        oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa

        ei mulle ainakaan tullu paha mieli, toihan vaan kerjää huomiota.. siinä se.... ku ei sitä muualta ku netistä saan, niin se on jo aika syvältä...


    • minsukka

      Ei osaa ees laulaa ja joululaulut on muutenki jo niin kamalaa kuunneltavaa! En taatusti osta minäkään, oon kuulluki pari biisiä siltä.

      • sä et

        tykkää siitä niin ei se tarkota sitä että se ois huono laulaja.


    • RedCat

      antin joululevy on aivan mahtava!!!

      • nuijasodan

        jälkeen!! Kyllä, olet oikeassa!


    • Antti_Fani_4_ever :P <3

      Aika tyhmää tulla tollasta tänne kirjottelemaan, mielipiteensä kullakin. Minä taas olen sitä mieltä että joululevy EHDOTTOMASTI kannattaa ostaa, se on todella hyvä!!!! :P

      • laulaa!!!!

        Sehän on tytön laulama levy. Eikös Antti ole pojan nimi? Antti-tyttö? Hmmm......


      • Antti.T Fani

        Musta joululevy on ihan Best ja Antti on


    • ANTTI vani

      sd on paras mulla on jokainen antin levy ja tulee aina olemaanse levy on aivan huippu

      • on kyllä

        parempia kuin SD.


    • antti_a_94

      En osta/ole ostanut.

    • Lussukka

      Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!

      • "Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!"

        Miksen saisi haukkua levyä kerran jos tässä maassa valitsee sananvapaus?hanna on parempi kuin antti!


    • Tuikuttaja ja ylpeä siitä -79

      Lol.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe