Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

paska joululevy

Voi luoja nyt tämäkin on mennyt tekemään joululevyn..en osta..

20

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole ny

      itte oot

    • edes

      tiedä miltä levy kuulostaa,jos et levyä edes omista.

      • _näin_

        levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.


      • TÄTÄ PASKAA!!!
        _näin_ kirjoitti:

        levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!


      • haisa
        TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

        oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa


      • lingguli
        TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

        siis nyt sitä ihmiset vajoo toosi toosi syvälle, säki tänne tuut kovistelee et osaat kiroilla, hui vitsi sä oot kyl niin kova tyyppi!!!
        muuten oiskohan sun sanavarastossa muitaki sanoi, taidat olla vaan niin kade ku joku osaa laulaa ja on saanu fanei...... tais vetää ihan sanattomakski.....

        et hyvää mennyttä jouluu sullekki!!!


      • lingguli
        haisa kirjoitti:

        oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa

        ei mulle ainakaan tullu paha mieli, toihan vaan kerjää huomiota.. siinä se.... ku ei sitä muualta ku netistä saan, niin se on jo aika syvältä...


    • minsukka

      Ei osaa ees laulaa ja joululaulut on muutenki jo niin kamalaa kuunneltavaa! En taatusti osta minäkään, oon kuulluki pari biisiä siltä.

      • sä et

        tykkää siitä niin ei se tarkota sitä että se ois huono laulaja.


    • RedCat

      antin joululevy on aivan mahtava!!!

      • nuijasodan

        jälkeen!! Kyllä, olet oikeassa!


    • Antti_Fani_4_ever :P <3

      Aika tyhmää tulla tollasta tänne kirjottelemaan, mielipiteensä kullakin. Minä taas olen sitä mieltä että joululevy EHDOTTOMASTI kannattaa ostaa, se on todella hyvä!!!! :P

      • laulaa!!!!

        Sehän on tytön laulama levy. Eikös Antti ole pojan nimi? Antti-tyttö? Hmmm......


      • Antti.T Fani

        Musta joululevy on ihan Best ja Antti on


    • ANTTI vani

      sd on paras mulla on jokainen antin levy ja tulee aina olemaanse levy on aivan huippu

      • on kyllä

        parempia kuin SD.


    • antti_a_94

      En osta/ole ostanut.

    • Lussukka

      Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!

      • "Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!"

        Miksen saisi haukkua levyä kerran jos tässä maassa valitsee sananvapaus?hanna on parempi kuin antti!


    • Tuikuttaja ja ylpeä siitä -79

      Lol.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe