Voi luoja nyt tämäkin on mennyt tekemään joululevyn..en osta..
paska joululevy
20
1477
Vastaukset
- ole ny
itte oot
- edes
tiedä miltä levy kuulostaa,jos et levyä edes omista.
- _näin_
levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.
- TÄTÄ PASKAA!!!
_näin_ kirjoitti:
levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.
Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!
VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!
PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!
ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! - haisa
TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:
KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa
- lingguli
TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:
HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!siis nyt sitä ihmiset vajoo toosi toosi syvälle, säki tänne tuut kovistelee et osaat kiroilla, hui vitsi sä oot kyl niin kova tyyppi!!!
muuten oiskohan sun sanavarastossa muitaki sanoi, taidat olla vaan niin kade ku joku osaa laulaa ja on saanu fanei...... tais vetää ihan sanattomakski.....
et hyvää mennyttä jouluu sullekki!!! - lingguli
haisa kirjoitti:
oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa
ei mulle ainakaan tullu paha mieli, toihan vaan kerjää huomiota.. siinä se.... ku ei sitä muualta ku netistä saan, niin se on jo aika syvältä...
- minsukka
Ei osaa ees laulaa ja joululaulut on muutenki jo niin kamalaa kuunneltavaa! En taatusti osta minäkään, oon kuulluki pari biisiä siltä.
- sä et
tykkää siitä niin ei se tarkota sitä että se ois huono laulaja.
- RedCat
antin joululevy on aivan mahtava!!!
- nuijasodan
jälkeen!! Kyllä, olet oikeassa!
- Antti_Fani_4_ever :P <3
Aika tyhmää tulla tollasta tänne kirjottelemaan, mielipiteensä kullakin. Minä taas olen sitä mieltä että joululevy EHDOTTOMASTI kannattaa ostaa, se on todella hyvä!!!! :P
- laulaa!!!!
Sehän on tytön laulama levy. Eikös Antti ole pojan nimi? Antti-tyttö? Hmmm......
- Antti.T Fani
Musta joululevy on ihan Best ja Antti on
- ANTTI vani
sd on paras mulla on jokainen antin levy ja tulee aina olemaanse levy on aivan huippu
- on kyllä
parempia kuin SD.
- antti_a_94
En osta/ole ostanut.
- Lussukka
Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!
"Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!"
Miksen saisi haukkua levyä kerran jos tässä maassa valitsee sananvapaus?hanna on parempi kuin antti!
- Tuikuttaja ja ylpeä siitä -79
Lol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009