paska joululevy

Voi luoja nyt tämäkin on mennyt tekemään joululevyn..en osta..

20

1580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole ny

      itte oot

    • edes

      tiedä miltä levy kuulostaa,jos et levyä edes omista.

      • _näin_

        levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.


      • TÄTÄ PASKAA!!!
        _näin_ kirjoitti:

        levy on hyvä ja siitä ei pääse mihinkään. sinuna en lähtisi sitä arvostelemaan jos et ole kuullu kyseiseltä levyltä yhtään kappaletta.

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!


      • haisa
        TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

        oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa


      • lingguli
        TÄTÄ PASKAA!!! kirjoitti:

        Kuultu on antin paskaa joulupaskaa!!
        paskattaa aina kun kuulen antin paskaa!!!

        VOI PASKA MITÄ PASKAA!!!!
        VAIN PASKA KUUNTELEE PASKAA!!!!
        PASKAT OSTAA TÄMMÖISEN PASKAN PASKALEVYN!!!!!
        KAIKISTA PASKIMMAT PASKAJUONTAJAT SOITTAA PASKARADIOSSA TÄTÄ PASKAA PASKALEVYÄ!!!!!!!
        ITKE ITSESI PASKAKUVITELMIIN PASKA-ANTIN PASKALEVYÄ KUUNNELLESSA!!!!!!!


        PASKAISTA JOULUA PASKOILLE ANTTI-FANEILLE!!!!!!!!!

        ETTÄ TE PASKA-ANTTIA IKINÄ SAA KUN TEILLÄ EI OLE MIEHEN ETUNIMEÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        HOHHOHHOOOOOOOOOOOOHOHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

        siis nyt sitä ihmiset vajoo toosi toosi syvälle, säki tänne tuut kovistelee et osaat kiroilla, hui vitsi sä oot kyl niin kova tyyppi!!!
        muuten oiskohan sun sanavarastossa muitaki sanoi, taidat olla vaan niin kade ku joku osaa laulaa ja on saanu fanei...... tais vetää ihan sanattomakski.....

        et hyvää mennyttä jouluu sullekki!!!


      • lingguli
        haisa kirjoitti:

        oikeen ISO p*aska! ootko ajatellu miten surkee olo nuille fanielle tulee ku ne lukee tämmöstä ootko humalassa

        ei mulle ainakaan tullu paha mieli, toihan vaan kerjää huomiota.. siinä se.... ku ei sitä muualta ku netistä saan, niin se on jo aika syvältä...


    • minsukka

      Ei osaa ees laulaa ja joululaulut on muutenki jo niin kamalaa kuunneltavaa! En taatusti osta minäkään, oon kuulluki pari biisiä siltä.

      • sä et

        tykkää siitä niin ei se tarkota sitä että se ois huono laulaja.


    • RedCat

      antin joululevy on aivan mahtava!!!

      • nuijasodan

        jälkeen!! Kyllä, olet oikeassa!


    • Antti_Fani_4_ever :P <3

      Aika tyhmää tulla tollasta tänne kirjottelemaan, mielipiteensä kullakin. Minä taas olen sitä mieltä että joululevy EHDOTTOMASTI kannattaa ostaa, se on todella hyvä!!!! :P

      • laulaa!!!!

        Sehän on tytön laulama levy. Eikös Antti ole pojan nimi? Antti-tyttö? Hmmm......


      • Antti.T Fani

        Musta joululevy on ihan Best ja Antti on


    • ANTTI vani

      sd on paras mulla on jokainen antin levy ja tulee aina olemaanse levy on aivan huippu

      • on kyllä

        parempia kuin SD.


    • antti_a_94

      En osta/ole ostanut.

    • Lussukka

      Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!

      • "Heippa vaan! Mä en oo mikään antti-fani mutta mun mielestä kellään ei ole milloinkaan oikeutta mennä haukkumaan toisen tekemää levyä!! Ehkä sinä olet yksi niistä joka suoraan sanottuna vihaa anttia mutta ei se oikeuta sinua haukkumaan toisen levyä!! Eikä sinun ole mikään pakko sitä levyä ostaa!"

        Miksen saisi haukkua levyä kerran jos tässä maassa valitsee sananvapaus?hanna on parempi kuin antti!


    • Tuikuttaja ja ylpeä siitä -79

      Lol.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe