Millainen kaupunki on? Ei vissiin ihan pieni kylä kuiteskaan? Kertokaa joku, millaista on, esim. shoppailumahdollisuuksista ja yökerhoista.
Vastaukset 4
- Henkka
Banska B. on Slovakiassa pienehkö hallintokaupunki. Siellä sijaitsee muutamia keskusvirastoja ja teollisuutta. Vanha keskusta on viehättävä ja siellä on kohtuullisesti kauppoja. Keskustan ulkopuolella sijaitsee 24h auki oleva ostoskeskus. keskustan baarit ovat kohtuullisen kansoitettuja.
Keskustan läheisyydessä sijaitsee slobo -ajan betonikolossihotelli. Keskustassa on viihtyisämpiä hotelleja vanhoissa taloissa. Itse yövyin 1600 -luvulla rakennetussa talossa, jossa oli ruhtinaalliset kaksikerroksiset hotellihuoneet.- mahtaa
olla ko. hotellin nimi? Jos vaikka etsiskelis netistä.
- Enkku
Moron, olemme menossa Slovakiaan moottoripyörällä, tulevana kesänä. Onko sinulla Yhteystietoja ko. yöpymispaikkaan?
Terveisin Aarno&Merja - Vuosi sitten käynyt
mahtaa kirjoitti:
olla ko. hotellin nimi? Jos vaikka etsiskelis netistä.
Tarkoitat varmaan hotel luxia!? Ulkoa ei mitenkään luxus mutta sisältä ihan siedettävä.. on remontoitu pari vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.732328Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361912- 1001201
- 47965
- 91892
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,146692- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598