Millainen kaupunki on? Ei vissiin ihan pieni kylä kuiteskaan? Kertokaa joku, millaista on, esim. shoppailumahdollisuuksista ja yökerhoista.
Banska Bystrica
4
1302
Vastaukset
- Henkka
Banska B. on Slovakiassa pienehkö hallintokaupunki. Siellä sijaitsee muutamia keskusvirastoja ja teollisuutta. Vanha keskusta on viehättävä ja siellä on kohtuullisesti kauppoja. Keskustan ulkopuolella sijaitsee 24h auki oleva ostoskeskus. keskustan baarit ovat kohtuullisen kansoitettuja.
Keskustan läheisyydessä sijaitsee slobo -ajan betonikolossihotelli. Keskustassa on viihtyisämpiä hotelleja vanhoissa taloissa. Itse yövyin 1600 -luvulla rakennetussa talossa, jossa oli ruhtinaalliset kaksikerroksiset hotellihuoneet.- mahtaa
olla ko. hotellin nimi? Jos vaikka etsiskelis netistä.
- Enkku
Moron, olemme menossa Slovakiaan moottoripyörällä, tulevana kesänä. Onko sinulla Yhteystietoja ko. yöpymispaikkaan?
Terveisin Aarno&Merja - Vuosi sitten käynyt
mahtaa kirjoitti:
olla ko. hotellin nimi? Jos vaikka etsiskelis netistä.
Tarkoitat varmaan hotel luxia!? Ulkoa ei mitenkään luxus mutta sisältä ihan siedettävä.. on remontoitu pari vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244