Mission From 'Arry

Miss M

Siis kenestä tässä pätkässä on kyse? Kenestä Steve, Nicko ja Bruce 'kiistelevät'?

3

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SportFreak

Löytyykö netistä vai mistä, linkki olisi tässä tapauksessa mukava.. Vai mistä löytyy? :O

• Taival

Google auttaa aika usein... Mutta tuossa on ko. tarina englanniksi... En todellakaan ala suomentaa.

"Despite the fact that 'Mission From 'Arry' does not contain any music, it is in my opinion one of the best B-sides that Maiden has ever released. It is a recording of a real and extremely funny argument between Steve and Nicko, and the fact that it is unplanned and completely real makes it even more hilarious. It all happened during a gig on the World Piece Tour, when Nicko was performing his drum solo. During Nicko's solo, Steve was having some trouble with his bass and sent the first bloke he saw to tell Nicko to extend his solo. However, the poor guy wasn't Nicko's drum tech and didn't know how to properly communicate with Nicko. So instead of getting the message, Nicko was only confused and distracted enough to mess up his solo. Naturally, this angered him, and after the show he punched out the poor messenger. That wasn't exactly fair either, since the guy was only trying to follow Steve's orders, and so Steve and Nicko had a major argument about it. After it had died down, Bruce walked in with a tape recorder in his pocket and started the argument again. And and the resulting recording is 'Mission From 'Arry'. It's absolutely hilarious! Buy this single, you won't be sorry."

Tämä keskustelu löytyy siis Two Minutes To Midnight sinkun b-puolelta.

• DarkLucy

:D ´Toi 'Arry on Harriksen lempinimi, joten se selittää aika paljon.. tosiaan ihan niin kuin Taival kirjoitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe