Muutama kysymys Porsche tietäjille!

Boxsteri

Terve vaan kaikille! Olen tässä harkinnut ennen kesää ostavani Porschen. Käytettynä tosin kun ihan uuteen ei vielä ole niin paljon pistää rahaa... muutama asia tässä vaan askarruttaa, että jos autosta joku osa menee rikki niin kuinka kalliiksi varaosat mahtavat tulla? Onko Porsche helppo ajettava kun ensiautosta olisi kyse... vähän kyllä huolettaa, että tulee kallis paukku jos johonkin sen sattuu täräyttämään. Missähän hinnoissa käytetyt Boxsterit liikkuvat? Syökö Porsche paljon bensaa?

Olen erittäin kiitollinen jos joku vastaisi. Tiedän, että nuo kaikki tiedot saisin varmasti ongittua vanhoista keskusteluista, mutta saanen anteeksi...

11

5075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osviittaa..

      Kyse ei ole boxterista,vaan 928:ista.Ehkäpä se voi valaista jotain,mene ja tiedä....
      Kulutus kaupungissa n.16L,maantiellä n.12L.
      Öljynsuodatin 25 egee,ilmanputsari liikkeestä riippuen 65-110 egee.Tulpanjohdot 250 egee sarja.944:seen oli varaosien hinnat taas todella halpoja ja kulutus oli puolet pienempi....

      • Kokemusta

        Kulutus kaupungissa n.13L, maantiellä n.10L.
        Öljynsuodatin 10 egee...


      • Mistä
        Kokemusta kirjoitti:

        Kulutus kaupungissa n.13L, maantiellä n.10L.
        Öljynsuodatin 10 egee...

        Suodattimen ostit.Kelpaa mulle halvempikin.Mistä mallista sulla mahtaa olla kyse?Mul näyttää kulutusmittari melkeest kokoajan jottai 12L tiellä.En mä kyllä ole oikeen tarkkaan sitä mitannu,ku menee mikä menee...Kaikkee hauskaa ei voi nii tarkkaa laskeskella!


    • Samara

      Trolli mikä trolli. Eihän kenenkään, joka pystyy Porschen oikeasti hankkimaan, tarvitse kysellä sen kulutusta!

      Porsche on Porsche, maksoi mitä maksoi.

    • Bertel445cidV8RealPowerNoShit

      Corvettessa on 6 litranen kone ja sen keskikulutus on 12.4 automaattina. Boxterin kulutus automaattina on 12.0 vaikka kone on käytännössä puolet pienempi. Todella alaluokkaista suunnittelua Porschelta,myös tehoja ja vääntöjä on naurettavan vähän verrattuna Corvetten mahtimoottoriin! Boxteri on hyvä juuri talvella, on niin vähän tehoa ettei ole vaaraa joutua yllättäviin luistoihinkaan!

      • taas täällä

        millainen oli amiksen välitodistus näin jouluna?


      • KAATUU!!!!

        Siitä hyvästä otan extra lasin punkkua kyseisen asian kunniaksi.Porsche-harrastelijoille toivotan erittäin hyvää joulua!!


    • TotoK

      ostin ja maksoin 3.1.2005 928 s4 n.15v. "miettimisen" jälkeen ja noin 2 viikkoa ajelua, n.1000km ei vielä sano muuta kuin ... että Mahtava ja ihana !!!

      Ostin auto ihan ympärivuotiseen käyttöön ..ja kun muuta ei nyt ole.

      Suomen malli .. ei uitettu, hyvässä kunnossa vaikkakin seisonut paljon käyttämättä eli on hieman "jäykkänä" paikat "tytöllä".

      Jakoremmin vaihdatan ensiviikolla...

      Olen ajellu vanhemmalla vm-84 928 korimallilla -88 vuonna jo ja silloin rakastuin autoon...ja nyt tein siitä totta kun sattumalta ihan melkein näin tämän yksilön myynnissä.

      Tietoa kaikenlaisista kokemuksista ym. huollosita ym. tietty kaipaa ....

      Kulutuksesta en tiedä,,, enkä tietty välitäkkään koska tätä EI hankita kulutuksen takia vaan ihan muusta syystä .. joten unohda se . Ja mihinkään vetteen tai muuhun ei ole syytä edes verrata...tää on Porsche hei! ja ne on "jenkkipelejä" joka nurkalla... ja kukin ajaa millä, mistä tykkää... niin se on.
      Sata egeä menee kun tankkaa ... ei sen enempää eikä vähempää:)
      Kaasujalka ratkaisee paljon että montako satasta menee kuukaudessa.... jos ei poleta niin vähempi kuluttaa tietty niinkuin muutkin tavalliset!...autot.

      t. Toto Kuntola, Rovaniemi.

      • Hienoa, onnea!

        Onneksi olkoon Porschen huippumallin hankinnasta!
        Siellä Rovaniemellä ei ole tainnut kakskaseja paljoa ollakaan, lähinnä vaan ykstoistasia?

        Tuossa suositeltava urheiluautoilijoiden keskustelufoorumi: http://www.9xxfin.com/
        rekisteröidy sinne.
        Täällä suomi24:ssä ei ole asiaa.


      • TotoK
        Hienoa, onnea! kirjoitti:

        Onneksi olkoon Porschen huippumallin hankinnasta!
        Siellä Rovaniemellä ei ole tainnut kakskaseja paljoa ollakaan, lähinnä vaan ykstoistasia?

        Tuossa suositeltava urheiluautoilijoiden keskustelufoorumi: http://www.9xxfin.com/
        rekisteröidy sinne.
        Täällä suomi24:ssä ei ole asiaa.

        Kiitos, kiitos...

        Ja tässä muutama sivu missä äskettäin vierailin ...

        http://www.mailordercentral.com/928intl/

        ja

        http://www.wolfeden.org/928S4/


        Ja Kiitos osoitteesta!


      • Porsche's Best
        TotoK kirjoitti:

        Kiitos, kiitos...

        Ja tässä muutama sivu missä äskettäin vierailin ...

        http://www.mailordercentral.com/928intl/

        ja

        http://www.wolfeden.org/928S4/


        Ja Kiitos osoitteesta!

        Tuo 928intl on yksi ns. "kolmesta suuresta" USA:laisesta 928-osien postimyyntifirmasta, muitakin toki on.

        Jälkimmäisessä linkissä näkökanta on US-versioiden kannalta, teknisine tietoineen...
        Sun auto ns. suomiautona on eurooppalainen eli ROW-versio.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe