Olin jo pitkään himoinnut mielessäni kaveriani Jarkkoa. Jarkolla oli pitkät seksikkäät tunteelliset hiukset ja varmasti iso kyrpä.
Tunteeni olivat sekavat, sillä en ollut saanut 20 elinvuoteni aikana naista saatika miestä, mutta nykyään ajattelin Jarkon jättikyrpää ja himon reikäänsä alituisesti koulutunneilla.
Homon ajatukseni olivat saaneet alkunsa, kun Jarkko pyllisti kerran koulun-penkillä kurottaessaan kynää lattialta.
Eräänä maanantaina sovin Jarkon kanssa treffit puistoon. Pakkasin matkaan kondomeita. En tiennyt vielä kuinka Jarkko reagoisi homoehdotukseeni, mutta ajattelin toiveekkaasti saavani illan päätteeksi kovaa homokyrpää.
Kun Jarkko tuli puistoon, olin odotellut jo viisi minuuttia (tuntia) penkillä istuen kalu kovana tätä rakkaustreffiämme. Jarkko sanoi moi moi, ja minä annoin luuvitosellani tärskyn hänen kurkkuunsa. Jarkko pökertyi pusikkoon ja poistin häneltä mustat farkut himoiten pinkkiä anusta. Sitten kyrpäni ei enää seisonutkaan. Olin impotentti homo.
21v Kaverini Jarkko
Kossi Nuvasti
0
15420
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375798
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962609- 1342537
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121473
- 621168
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101062- 51932
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101845- 76835