perstarkastus = simputusta?

Vihtori

Perstarkastusta aina perustellaan lääketieteellisilllä syillä, ja ehkä semmoisia onkin, mutta minun mielestäni se tapa jolla asia on järjestetty on tarpeettoman nöyryyttävä ja eräänlaista simputusta. Varmasti parempi yksilöllisyyden varjelu ja tiedottaminen tekisi koko asiasta vähemmän nöyryyttävän, kuin se nykyään monien mielestä on.

9

2771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salkullamurhaaja

      Ompas sitten näköjään tämä perseentarkastaminen levinnyt sitten taas tännekkin.

      • repse

        Raidin henkilöhahmoihin sisältyi komissario Janssonin "vasikka" Perse-Arska".
        Arskahan näytteli persettään jokaiselle joka halusi katsoa sinne!.

        Näiden peräsuolentarkastus juttujen levittelijät ovat edellämainittuja Perse-Arskoja.


    • miten meneteltiin

      kerro meille, mitä ja miten tapahtui! Mitä, missä, milloin, miten siis....

      • puhua omista unistaan

        mutta eikö niille ole oma oastonsa, joku gay taisi olla


    • paskaa

      Joko taas?! Joko täälläki?? Eiks mikään palsta enää välty tältä sonnan kylvämiseltä?!
      Eli jos jollekki kovaonniselle vielä on epäselvää niin kaikki jutut rektoskopiasta sun muusta perseen tonkimisesta on TÄYTTÄ PUPPUA!

      Eiköhän joku kohta taas kirjota tähänki vastaukseks jotain paskaa tyyliin "kyllä mulle ainaki tehtiin rektoskopia" ja "hyödyllinen ja kivuton toimenpide joka suoritetaan rutiininomasesti kaikille varusmiehille ym. ym." ja "välttämätöntä leirihygienian ylläpitämiseks, kondyloomatartunnat, kansanterveydellinen hyöty blaablaablaa..." ja "kaikki varusmiespalveluksen käyneet tietävät että rektoskopia suoritetaan" jne...

    • Esimerkkeja Kanadasta

      www.eternitycomputer.com/pictars/sh38.jpg

      www.eternitycomputer.com/pictars/sh40.jpg

      kellyanncollins.com/jeff_gannon_military_escort_ site.jpg

    • maskuliinisti

      En ole ikinä kuullutkaan. Mutta terveyden tarkastus on tietysti järjestetty sillä tavalla, että tulee selväksi. Ettet sä ole muuta kuin paskaa, mitä intti liikuttaa.

      • Niilo

        On se totta. Naapurin Henkalta kuulin. Se tietää. Sen sisko on käyny armeijan.


    • Skotlannissa

      Ison-Britannian armeijan skottijoukoissa on ollut tapana suorittaa pitkävartisilla peilillä tarkastus villakilttien alle, jottei olisi aluspöksyjä. Aluspöksyt ovat olleet nääs kiellettyjä skottijoukoissa. Kielto on kumottu vasta, kun on alettu käyttää housuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe