Aika moni teistä täällä esiintyvistä Stallareista onkin "siviilipuolella" paljon,paljon maltillisimpia vasemmistoliiton kannattajia.
Olette siis ns. "kaappikommunisteja"
Mistähän tämä havainto johtuu ?
Miksi te ette uskalla olla myös muuallakin uskaliaita "edistyksellisiä" Stallareita ?
Vastaväitteenä taas joku esittää,mikse oikeistolaiset uskall....jne.
Jos vaan yrittäisitte ainakin vastata tähän kysymykseen järkevästi.
Hei Komukat
43
1429
Vastaukset
- ...
Ensinnäkin en ole stallari,eikä kyllä ole muutkaan täällä kirjoittelevat kommunistit..
Kommunismi ja stalinismi ei ole yhtälöpari
"Stallareista onkin "siviilipuolella" paljon,paljon maltillisimpia vasemmistoliiton kannattajia.
Olette siis ns. "kaappikommunisteja""
Ei vain johtuisi näistä suomalaisten ennakkoluuloista,jos sanot olevasi kommunisti niin kyllä väki kaikkoaa typerien ennakkoluulojen takia..
Sitäpaitsi on paljon helpompi vaikuttaa esim. Vasemmistoliiton kautta- Liberaali
"sanot olevasi kommunisti niin kyllä väki kaikkoaa typerien ennakkoluulojen takia.."
Aha, vai että ennakoluuloja... Kaikkea sitä kuulee. Itse olette sen aiheuttaneet.
"Sitäpaitsi on paljon helpompi vaikuttaa esim. Vasemmistoliiton kautta"
Niin, ja taas kommunistit esittävät muuta kuin ovat. Perkele olkaa edes rehellisesti sitä mitä olette. Minä ainakin olen. Eikö teissä ole edes munaa olla avoimia aatteenne suhteen? - Veräjänvartija ..
Mullan alla myyräkin myyräntyön tekee.Maanpäällinen toiminta onkin jo asia erikseen.
- ...
Liberaali kirjoitti:
"sanot olevasi kommunisti niin kyllä väki kaikkoaa typerien ennakkoluulojen takia.."
Aha, vai että ennakoluuloja... Kaikkea sitä kuulee. Itse olette sen aiheuttaneet.
Niin, ja taas kommunistit esittävät muuta kuin ovat. Perkele olkaa edes rehellisesti sitä mitä olette. Minä ainakin olen. Eikö teissä ole edes munaa olla avoimia aatteenne suhteen?"Aha, vai että ennakoluuloja... Kaikkea sitä kuulee."
Kohteletko muka itse kommunistia samanlailla kun liberaalia?Eikö sinulla ole muka ennakkoluuloja?
"Itse olette sen aiheuttaneet."
No kerroppa miten
"Niin, ja taas kommunistit esittävät muuta kuin ovat."
?
"Perkele olkaa edes rehellisesti sitä mitä olette."
No kokoajan!
"Minä ainakin olen"
HAHAHAHHAHAHAHHAAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHH!!!!!!!!!
"Eikö teissä ole edes munaa olla avoimia aatteenne suhteen? "
? - Kalle
Vai että ennakkoluuloja. Meillä täällä Suomessa on niin paljon kokemusta kommunisteista, että kysymyksessä ei ole ennakkoluulo vaan historian tuntemus ja viisaus.
Sanooko siellä punikkilassa punakapina, taistolaiset, o. w. kuusinen, talvisota, inkeriläisten luovutukset, terijoen hallitus mitään? Jos yhtään lamppua ei syty niin ymmärrän teidän puhuvan ennakkoluuloista mutta jos edes 2 näistä mainituista kuudesta kohdasta tuntuu tutulta niin ymmärrät kysymyksessä olevan kansan viisaus eikä ennakkoluulo.
"Sitäpaitsi on paljon helpompi vaikuttaa esim. Vasemmistoliiton kautta "
Näin se on. Kommunistit eivät ole koskaan tulleet valituiksi eduskuntaan SKP:n edustajina vaan he ovat aina pukeutuneet valepukuihin salatakseen todellisen minänsä. Ja eikös he hakanen päässyt Helsingin valtuustoon jonkun asukaslistan avulla - tai ehkä Kalle on väärässä tässä kohtaan.
Kommunistit ovat siis epäluotettavia ja petollisia ihmisiä, jotka valepuvussa pyrkivät vaikuttamaan yhteiskunnan kehitykseen. Joko he itse häpeävät kommunistiyttään tai sitten ymmärtävät, ettei kansa halua äänestää SKP:tä ja siksi täytyy vaaleissa esiintyä muiden tunnusten alla. Ja tämä ei siis johdu kansan ennakkoluuloista vaan kansan viisaudesta ja historian tuntemuksesta.
/Kalle, joka uskoo suomalaisen viisauden ja historian tuntemuksen pystyvän pitämään kommunistit matossa myös tulevaisuudessa - Japi
Kalle kirjoitti:
Vai että ennakkoluuloja. Meillä täällä Suomessa on niin paljon kokemusta kommunisteista, että kysymyksessä ei ole ennakkoluulo vaan historian tuntemus ja viisaus.
Sanooko siellä punikkilassa punakapina, taistolaiset, o. w. kuusinen, talvisota, inkeriläisten luovutukset, terijoen hallitus mitään? Jos yhtään lamppua ei syty niin ymmärrän teidän puhuvan ennakkoluuloista mutta jos edes 2 näistä mainituista kuudesta kohdasta tuntuu tutulta niin ymmärrät kysymyksessä olevan kansan viisaus eikä ennakkoluulo.
Näin se on. Kommunistit eivät ole koskaan tulleet valituiksi eduskuntaan SKP:n edustajina vaan he ovat aina pukeutuneet valepukuihin salatakseen todellisen minänsä. Ja eikös he hakanen päässyt Helsingin valtuustoon jonkun asukaslistan avulla - tai ehkä Kalle on väärässä tässä kohtaan.
Kommunistit ovat siis epäluotettavia ja petollisia ihmisiä, jotka valepuvussa pyrkivät vaikuttamaan yhteiskunnan kehitykseen. Joko he itse häpeävät kommunistiyttään tai sitten ymmärtävät, ettei kansa halua äänestää SKP:tä ja siksi täytyy vaaleissa esiintyä muiden tunnusten alla. Ja tämä ei siis johdu kansan ennakkoluuloista vaan kansan viisaudesta ja historian tuntemuksesta.
/Kalle, joka uskoo suomalaisen viisauden ja historian tuntemuksen pystyvän pitämään kommunistit matossa myös tulevaisuudessaYrjö Hakanen on SKP.n edustajana Helsingin kaupungin valtuustossa,SKP oli vain vaaliliitossa Asukaslistan kanssa.Yrjö Hakanen oli tämän vuoden aikana pitänyt eniten puheenvuoroja Helsingin kaupungin valtuustossa.Seuraavissa eduskuntavaaleissa SKP ei peitä kommunistista vakaumusta vaan esintyy SKP.nä.
Kalle kirjoitti:
/Kalle, joka uskoo suomalaisen viisauden ja historian tuntemuksen pystyvän pitämään kommunistit matossa myös tulevaisuudessaTiedoksi vaan sinne Lahtarilaan, että kommunistit esiintyivät mm. eduskuntavaaleissa 1922-30
omana ryhmänään. Vuonna 1923, koko kommunistien 27:n hengen eduskuntaryhmä, vangittiin!!!
nämä tiedot löytyvät Lahtarivallan aikaisita tietolähteistä!
vom- Liberaali
... kirjoitti:
"Aha, vai että ennakoluuloja... Kaikkea sitä kuulee."
Kohteletko muka itse kommunistia samanlailla kun liberaalia?Eikö sinulla ole muka ennakkoluuloja?
No kerroppa miten
"Niin, ja taas kommunistit esittävät muuta kuin ovat."
?
"Perkele olkaa edes rehellisesti sitä mitä olette."
No kokoajan!
"Minä ainakin olen"
HAHAHAHHAHAHAHHAAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHH!!!!!!!!!
?"Sitäpaitsi on paljon helpompi vaikuttaa esim. Vasemmistoliiton kautta"
Tässähän puhuttiin nimenomaan näistä kaappikommareista, jotka eivät myönnä olevansa kommunisteja. Silloin he esittävät jotain muuta kuin ovat.
Esimerkiksi armottomalla Stalinin perseen nuolennalla. Laitetaanko otteita 60-luvun kommarikirjoista?
Ei mielestäni ole, jos esitätte jotain muuta. Kts. viestin alku. - Kalle
vom kirjoitti:
Tiedoksi vaan sinne Lahtarilaan, että kommunistit esiintyivät mm. eduskuntavaaleissa 1922-30
omana ryhmänään. Vuonna 1923, koko kommunistien 27:n hengen eduskuntaryhmä, vangittiin!!!
nämä tiedot löytyvät Lahtarivallan aikaisita tietolähteistä!
vomStalinistille ja suomalaisten punikkien lahtaajalle tiedoksi:
Kommunistit eivät ole koskaan saaneet yhtään kansanedustajaa läpi kommunismin nimen alla - ei koskaan eikä yhtään. Ne kommunistit, jotka ovat olleet - ja ovat tänään - kansanedustajia, ovat tulleet valituiksi muilta kuin kommunistilistoilta.
Älä kuitenkaan Kallea usko vaan tarkista tieto eduskunnan fakta-osastolta:
http://www.eduskunta.fi/fakta/esite/tilastot2003.pdf
Vuonna 1923 näyttää olleen 27 hengen kansanedustajaryhmä, jotka edustivat Sosialistista Työväenpuoluetta. Siis nimensä mukaan sosialisteja eikä kommunisteja. Siis susia pääsi taas eduskuntaan lampaiden vaatteissa - aikamoisia käärmeitä olivat kommunistit silloinkin.
/Kalle, joka ei tiedä kenenkään tulleeksi valituksi eduskuntaan kommunistien listoilta - monta valepukuista kommunistia on ollut - ja on tänäänkin - kansanedustajana - ...
Liberaali kirjoitti:
Tässähän puhuttiin nimenomaan näistä kaappikommareista, jotka eivät myönnä olevansa kommunisteja. Silloin he esittävät jotain muuta kuin ovat.
Esimerkiksi armottomalla Stalinin perseen nuolennalla. Laitetaanko otteita 60-luvun kommarikirjoista?
Ei mielestäni ole, jos esitätte jotain muuta. Kts. viestin alku."Tässähän puhuttiin nimenomaan näistä kaappikommareista, jotka eivät myönnä olevansa kommunisteja."'
Hmm,kuulun SKP:hen..Teen aktiivista yhteistyötä Vasemmistoliiton kanssa,esittäydyn aina SKP:n jäsenenä..
Eli en siis esitä
"Esimerkiksi armottomalla Stalinin perseen nuolennalla. Laitetaanko otteita 60-luvun kommarikirjoista?"
Onko Suomi vielä Natsi-Saksan liittolainen?Onko vuoden 1918 Puna-armeija sama armeija kun vuonna 1989?Onko Kalle sama taistolainen kuin silloin nuorena?
"Ei mielestäni ole, jos esitätte jotain muuta. Kts. viestin alku."
Kts. viestini alku - ...
Kalle kirjoitti:
/Kalle, joka uskoo suomalaisen viisauden ja historian tuntemuksen pystyvän pitämään kommunistit matossa myös tulevaisuudessa"Vai että ennakkoluuloja. Meillä täällä Suomessa on niin paljon kokemusta kommunisteista, että kysymyksessä ei ole ennakkoluulo vaan historian tuntemus ja viisaus."
Sanooko vuoden 1905 Punainenjulistus sinulle mitään?Merkitseekö se sinulle mitään?
"Sanooko siellä punikkilassa punakapina, taistolaiset, o. w. kuusinen, talvisota, inkeriläisten luovutukset, terijoen hallitus mitään?"
Punakapina?Eikös virallinen nimi nykyään ole sisällissota..Taistolaiset,Kalleeeeeeeeeee..Ai Otto Wilhelm,no tietenkin!Ainoa suomalainen joka haudattiin Kremlin muuriin..105 kunnian päivää?
Sanooko sinulle juutalaisluovutusket,V.Kosola,tappoleirit,punaisten telitusket sisällissodassa(entäs leirikuolemat)?Musituuko mieleen Suomen liittolainen?
"Näin se on. Kommunistit eivät ole koskaan tulleet valituiksi eduskuntaan SKP:n edustajina vaan he ovat aina pukeutuneet valepukuihin salatakseen todellisen minänsä."
Toimin SKP.n ja Vasemmistoliiton "sillanrakentajana"..Esittäydyn aina SKP.n jäsenenä
"Kommunistit ovat siis epäluotettavia ja petollisia ihmisiä, jotka valepuvussa pyrkivät vaikuttamaan yhteiskunnan kehitykseen"
Yleistystä
"Ja tämä ei siis johdu kansan ennakkoluuloista vaan kansan viisaudesta ja historian tuntemuksesta."
HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Minä kun luulin että ainoa johon tämä kansa uskoo on VIINA! - Kalle
... kirjoitti:
"Vai että ennakkoluuloja. Meillä täällä Suomessa on niin paljon kokemusta kommunisteista, että kysymyksessä ei ole ennakkoluulo vaan historian tuntemus ja viisaus."
Sanooko vuoden 1905 Punainenjulistus sinulle mitään?Merkitseekö se sinulle mitään?
"Sanooko siellä punikkilassa punakapina, taistolaiset, o. w. kuusinen, talvisota, inkeriläisten luovutukset, terijoen hallitus mitään?"
Punakapina?Eikös virallinen nimi nykyään ole sisällissota..Taistolaiset,Kalleeeeeeeeeee..Ai Otto Wilhelm,no tietenkin!Ainoa suomalainen joka haudattiin Kremlin muuriin..105 kunnian päivää?
Sanooko sinulle juutalaisluovutusket,V.Kosola,tappoleirit,punaisten telitusket sisällissodassa(entäs leirikuolemat)?Musituuko mieleen Suomen liittolainen?
"Näin se on. Kommunistit eivät ole koskaan tulleet valituiksi eduskuntaan SKP:n edustajina vaan he ovat aina pukeutuneet valepukuihin salatakseen todellisen minänsä."
Toimin SKP.n ja Vasemmistoliiton "sillanrakentajana"..Esittäydyn aina SKP.n jäsenenä
"Kommunistit ovat siis epäluotettavia ja petollisia ihmisiä, jotka valepuvussa pyrkivät vaikuttamaan yhteiskunnan kehitykseen"
Yleistystä
"Ja tämä ei siis johdu kansan ennakkoluuloista vaan kansan viisaudesta ja historian tuntemuksesta."
HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Minä kun luulin että ainoa johon tämä kansa uskoo on VIINA!"HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Minä kun luulin että ainoa johon tämä kansa uskoo on VIINA!"
/Kalle, joka voi kertoa punikille etteivät läheskään kaikki suomalaiset ole kommunisteja - ...
Kalle kirjoitti:
"HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Minä kun luulin että ainoa johon tämä kansa uskoo on VIINA!"
/Kalle, joka voi kertoa punikille etteivät läheskään kaikki suomalaiset ole kommunisteja"/Kalle, joka voi kertoa punikille etteivät läheskään kaikki suomalaiset ole kommunisteja"
Väittäkö Kalle siis että vain kommunistit ovat juppoja?Siinä tapauskessa kommunisteja on paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon Kalle kirjoitti:
Stalinistille ja suomalaisten punikkien lahtaajalle tiedoksi:
Kommunistit eivät ole koskaan saaneet yhtään kansanedustajaa läpi kommunismin nimen alla - ei koskaan eikä yhtään. Ne kommunistit, jotka ovat olleet - ja ovat tänään - kansanedustajia, ovat tulleet valituiksi muilta kuin kommunistilistoilta.
Älä kuitenkaan Kallea usko vaan tarkista tieto eduskunnan fakta-osastolta:
http://www.eduskunta.fi/fakta/esite/tilastot2003.pdf
Vuonna 1923 näyttää olleen 27 hengen kansanedustajaryhmä, jotka edustivat Sosialistista Työväenpuoluetta. Siis nimensä mukaan sosialisteja eikä kommunisteja. Siis susia pääsi taas eduskuntaan lampaiden vaatteissa - aikamoisia käärmeitä olivat kommunistit silloinkin.
/Kalle, joka ei tiedä kenenkään tulleeksi valituksi eduskuntaan kommunistien listoilta - monta valepukuista kommunistia on ollut - ja on tänäänkin - kansanedustajanaPäätä nyt jo hyvä mies ketä tarkoitat kommunisteilla! Sinä haukut esimerkiksi minua kommunistiksi kaiken aikaa, vaikka en ole ollut minkään kommunistisen puolueen jäsen. Saman,
SINUN logiikkasi mukaan edellinen viestini on FAKTA!!! Tästä eteenpäin"/Kalle, joka.... ",
sovitaanko niin, että aina kommentoidessasi selvitä kumpaa tarkoitat komukalla, puolueen jäsentä, vai MAAILMANKATSOMUKSELLISTA kommunistia?
vomKalle kirjoitti:
/Kalle, joka uskoo suomalaisen viisauden ja historian tuntemuksen pystyvän pitämään kommunistit matossa myös tulevaisuudessaEnsinnäkin ihmisillä on kommunismista turhia ja typeriä ennakkoluuloja. Jos myönnät rehellisesti olevasi kommunisti, niin voit olla varma että ihmiset suhtautuvat sinuun varsin vihamielisesti.
Meillä on suomessa niin paljon kokemusta myös oikeistolaisista ja heidän tekemistään rikoksista, joten kyse ei ole suinkaan ennakkoluuloista vaan historian tuntemuksesta ja viisaudesta.
Voisinkin luetella tässä heti 6 vakavaa rikosta joista suomen oikeistolaiset ovat vastuussa. Näistä rikoksista oikeistolaiset haluavat aina vaieta ja salata nämä ikävät tapahtumat kaikin mahdollisin keinoin.
1. Kansalaissodan aikana tapahtuneet teloitukset ja muut ihmisoikeusrikokset punaisia kohtaan.
2. Suomalaisten kommunistien tappaminen kansalaissodan jälkeen ja toisen maailmansodan aikana.
3. Yhteistyö natsi-saksan kanssa toisen maailmansodan aikana.
4. Juutalaisluovutukset natsi-Saksalle.
5. Karjalan alueella pidetyt tappoleirit sota-aikana, näissä tappoleireillä suomalaiset sotilaat tappoivat tuhansia viattomia venäläisiä.
6. Suomalaisten aseistakieltäytyjien ja rintamakarkureiden teloitukset toisen maailmansodan aikana, sekä näistä tapahtumista vaikeneminen ja niiden salailu.
Tässä olikin muutamia oikeistolaisten rikoksia jotka ovat olleet suomessa varsin tabuja. Näistä kyseisistä rikoksista suomalaisilla ei ole kovinkaan paljon tietoa, kun kaikista näistä tapahtumista on pyritty aina vaikenemaan ettei suomen oikeistolaisten maine vaan pääsisi siinä kärsimään.- Niin kukahan voittaa
DarkFear kirjoitti:
Ensinnäkin ihmisillä on kommunismista turhia ja typeriä ennakkoluuloja. Jos myönnät rehellisesti olevasi kommunisti, niin voit olla varma että ihmiset suhtautuvat sinuun varsin vihamielisesti.
Meillä on suomessa niin paljon kokemusta myös oikeistolaisista ja heidän tekemistään rikoksista, joten kyse ei ole suinkaan ennakkoluuloista vaan historian tuntemuksesta ja viisaudesta.
Voisinkin luetella tässä heti 6 vakavaa rikosta joista suomen oikeistolaiset ovat vastuussa. Näistä rikoksista oikeistolaiset haluavat aina vaieta ja salata nämä ikävät tapahtumat kaikin mahdollisin keinoin.
1. Kansalaissodan aikana tapahtuneet teloitukset ja muut ihmisoikeusrikokset punaisia kohtaan.
2. Suomalaisten kommunistien tappaminen kansalaissodan jälkeen ja toisen maailmansodan aikana.
5. Karjalan alueella pidetyt tappoleirit sota-aikana, näissä tappoleireillä suomalaiset sotilaat tappoivat tuhansia viattomia venäläisiä.
6. Suomalaisten aseistakieltäytyjien ja rintamakarkureiden teloitukset toisen maailmansodan aikana, sekä näistä tapahtumista vaikeneminen ja niiden salailu.
Tässä olikin muutamia oikeistolaisten rikoksia jotka ovat olleet suomessa varsin tabuja. Näistä kyseisistä rikoksista suomalaisilla ei ole kovinkaan paljon tietoa, kun kaikista näistä tapahtumista on pyritty aina vaikenemaan ettei suomen oikeistolaisten maine vaan pääsisi siinä kärsimään.maaottelun,Suomi vai Neuvostoliitto.
- Kalle
DarkFear kirjoitti:
Ensinnäkin ihmisillä on kommunismista turhia ja typeriä ennakkoluuloja. Jos myönnät rehellisesti olevasi kommunisti, niin voit olla varma että ihmiset suhtautuvat sinuun varsin vihamielisesti.
Tässä olikin muutamia oikeistolaisten rikoksia jotka ovat olleet suomessa varsin tabuja. Näistä kyseisistä rikoksista suomalaisilla ei ole kovinkaan paljon tietoa, kun kaikista näistä tapahtumista on pyritty aina vaikenemaan ettei suomen oikeistolaisten maine vaan pääsisi siinä kärsimään. - Kalle
vom kirjoitti:
Päätä nyt jo hyvä mies ketä tarkoitat kommunisteilla! Sinä haukut esimerkiksi minua kommunistiksi kaiken aikaa, vaikka en ole ollut minkään kommunistisen puolueen jäsen. Saman,
SINUN logiikkasi mukaan edellinen viestini on FAKTA!!! Tästä eteenpäin"/Kalle, joka.... ",
sovitaanko niin, että aina kommentoidessasi selvitä kumpaa tarkoitat komukalla, puolueen jäsentä, vai MAAILMANKATSOMUKSELLISTA kommunistia?
vomKommunisti on tietenkin aatteen kannattaja ja tukija eikä tarvitse olla minkään puolueen jäsen.
Yksi kommunistien alalahko on stalinistit ja toinen yhtä sairas alalahko on maolaiset. Maolaisia ei taida enään paljon ollakkaan mutta, kuten hyvin tiedät, stalinisteja on vielä jäljellä. No, aikanaan nekin kuolevat sukupuuttoon.
Missään kohtaan Kalle ei väittänyt etteikö kommunisteja olisi ollut - ja on edelleenkin - eduskunnassa. Mutta Kalle väitti ja oikeaksi todisti, ettei yksikään kommunisti ole tullut valituksi kommunistien listoilta. He ovat aina naamioituneet sosialisteiksi, vasemmistolaisiksi, kansan demokraateiksi jne. - susia lampiden vaatteissa.
Todista tämä väitä vääräksi esim. mainitsemalla se kommunisti, joka on tullut valituksi kommunistilistalta ja Kalle myöntää olleensa väärässä.
/Kalle, joka on tunnustanut usein tälläkin palstalla olleensa väärässä ja tekee sen taas jos erehdyksiä sattuu Kalle kirjoitti:
Mitä tämä vanha keskustelu enää liittyy tähän uuteen aiheeseen?
Kuten varmaan huomasit sen että otin nämä oikeistolaisten rikokset esille jo tuolla aikaisemman keskustelun yhteydessä.- ...
DarkFear kirjoitti:
Tässä olikin muutamia oikeistolaisten rikoksia jotka ovat olleet suomessa varsin tabuja. Näistä kyseisistä rikoksista suomalaisilla ei ole kovinkaan paljon tietoa, kun kaikista näistä tapahtumista on pyritty aina vaikenemaan ettei suomen oikeistolaisten maine vaan pääsisi siinä kärsimään.7.Lappeenrannan salainen kenttäoikeus toisen maailmansodan aikana
8.Saksan raukkamainen pettäminen ja hyväksi käyttö
9.IKL ja muilutus
10.Hyökkäys Neuvostoliittoon 1941
11.Vankien kohtelu - ...
Niin kukahan voittaa kirjoitti:
maaottelun,Suomi vai Neuvostoliitto.
Kummassahan maassa on enemmän ihmisiä?
- ...
DarkFear kirjoitti:
Kuten varmaan huomasit sen että otin nämä oikeistolaisten rikokset esille jo tuolla aikaisemman keskustelun yhteydessä.Kalle teki sen mistä hän meitä aina syyttää,asioiden kiertely
Nuo rikokset ovat oikeistolaisille arka aihe,ei viitsitä kiusata heitä näin joulun alla
Hyvää joulua!
Ps.Toivottavasti Kallellekkin tulee punaiseen pukeutunut toveri jakamaan omaisuuttaan ... kirjoitti:
7.Lappeenrannan salainen kenttäoikeus toisen maailmansodan aikana
8.Saksan raukkamainen pettäminen ja hyväksi käyttö
9.IKL ja muilutus
10.Hyökkäys Neuvostoliittoon 1941
11.Vankien kohteluHyvä kun otit asian esille, tässä on taas oikeistolaisille hieman lisää mietittävää.
Eilen tuli eräs dokumenttiohjelma jossa kaivettiin Huhtiniemen metsästä näitä hautoja joista selvästi löytyi ihmisluita, on sanomattakin selvää että tuolla Huhtiniemessä on toiminut sota-aikana salainen kenttäoikeus jossa suomen armeija on teloittanut aseistakieltäytyjiä ja rintamakarkureita.
Monien virallisten tietolähteiden mukaan sotavankeja kuoli suomalaisten leireillä toiseksi eniten Japanin jälkeen, joten ei ole vaikea kuvitella miten suomalaiset lahtarit ovat käsitelleet venäläisiä sotavankeja.
Kaikki nämä ikävät asiat ovat juuri niitä joista suomen oikeistolaiset haluavat vaieta koska heidän maineensa ei kestäisi näiden asioiden paljastamista.- bonaqua
... kirjoitti:
Kalle teki sen mistä hän meitä aina syyttää,asioiden kiertely
Nuo rikokset ovat oikeistolaisille arka aihe,ei viitsitä kiusata heitä näin joulun alla
Hyvää joulua!
Ps.Toivottavasti Kallellekkin tulee punaiseen pukeutunut toveri jakamaan omaisuuttaan1. Kansalaissodan aikana tapahtuneet teloitukset ja muut ihmisoikeusrikokset punaisia kohtaan.
Teloituksia sun muuta kakkaa oli molemmin puolin. Huono tuosta alkaa toista osoittaa jos oma puukko on jo vastapuolen rinnassa.
asiasta en ole täysin varma koska en ole alan asiantuntia mutta kuka ja miten nuo kommunistit tappo? Onko siittä jotain todistetta vai pelkkää viidakkorumpua?
Ilman yhteistyötä olisimme nyt venäläisiä. Olisiko se parempi vaihtoehto? Silloinhan me olisimme suurimman pedon osa. Se vasta rikollista olisikin. Ei se että olimme liitossa heidän kanssa meistä pahoja tee.
4. Juutalaisluovutukset natsi-Saksalle. Juutalaisia ei olis saatu luovuttaa. Tuo on totta.
5. Karjalan alueella pidetyt tappoleirit sota-aikana, näissä tappoleireillä suomalaiset sotilaat tappoivat tuhansia viattomia venäläisiä..viattomia ja viattomia..meinaatko että rajan takana kommarit silitteli suomalaisten päätä vankileirillä?
6. Suomalaisten aseistakieltäytyjien ja rintamakarkureiden teloitukset toisen maailmansodan aikana, sekä näistä tapahtumista vaikeneminen ja niiden salailu. Salailu on hölmöä mutta joka maassa rintama karkuruudesta rangaistaan.
Voi jeesus kun oli tyhmiä juttuja taas.
Voisit lukasta kommareiden ihmisoikeus rikkomukset ja luonnon tuhoomiset...
hyvää joulua takas..ei jouluna saa tapella. Ja Mikäs siinä pukilla on toisten taloon kävellä ja jakaa toisten ennalta ostamat lahjat? Voisin minäkin niin tehdä ja saada kaikki kehut..ei tyhmä pukki ei bonaqua kirjoitti:
Teloituksia sun muuta kakkaa oli molemmin puolin. Huono tuosta alkaa toista osoittaa jos oma puukko on jo vastapuolen rinnassa.
asiasta en ole täysin varma koska en ole alan asiantuntia mutta kuka ja miten nuo kommunistit tappo? Onko siittä jotain todistetta vai pelkkää viidakkorumpua?
Ilman yhteistyötä olisimme nyt venäläisiä. Olisiko se parempi vaihtoehto? Silloinhan me olisimme suurimman pedon osa. Se vasta rikollista olisikin. Ei se että olimme liitossa heidän kanssa meistä pahoja tee.
4. Juutalaisluovutukset natsi-Saksalle. Juutalaisia ei olis saatu luovuttaa. Tuo on totta.
5. Karjalan alueella pidetyt tappoleirit sota-aikana, näissä tappoleireillä suomalaiset sotilaat tappoivat tuhansia viattomia venäläisiä..viattomia ja viattomia..meinaatko että rajan takana kommarit silitteli suomalaisten päätä vankileirillä?
6. Suomalaisten aseistakieltäytyjien ja rintamakarkureiden teloitukset toisen maailmansodan aikana, sekä näistä tapahtumista vaikeneminen ja niiden salailu. Salailu on hölmöä mutta joka maassa rintama karkuruudesta rangaistaan.
hyvää joulua takas..ei jouluna saa tapella. Ja Mikäs siinä pukilla on toisten taloon kävellä ja jakaa toisten ennalta ostamat lahjat? Voisin minäkin niin tehdä ja saada kaikki kehut..ei tyhmä pukki ei1. Teloituksia on varmasti tehty molemmin puolin, mutta jopa virallisten faktojen mukaan valkoisten leireillä vankeja kuoli moninkertainen määrä punaisten leireihin verrattuna. Lisäksi valkoiset selvisivät sodan voittajaksi, näin ollen on selvä että he ovat tappaneet punaisia enemmän kun vastaavasti punaiset valkoisia.
2. Etkö muka tiedä sitä kuinka suojeluskuntalaiset vainosivat kansalaissodasta lähtien kaikkia niitä suomalaisia joiden tiedettiin suhtautuven myönteisemmin venäläisiä ja kommunismia kohtaan?
Tämä vainoaminen loppui vasta toisen maailman sodan jälkeen kun Neuvostoliitto vaati rauhansopimuksessa näiden suojeluskuntajärjestöjen lakkauttamista.
3. Minä olen aina suhtautunut erittäin myönteisesti rakasta itänaapuriamme kohtaan, oli kyse sitten entisestä Neuvostoliitosta tai nykyisestä Venäjästä. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan että olisin venäläinen.
Yhteistyö pahimman kansanmurhaajavaltion eli natsi-Saksan kanssa oli suuri rikos ja sen yksityiskohdat olisi otettava rohkeasti esille ja rikolliset olisi pitänyt tuomita rangaistuksiin tekosistaan.
4. Juutalaisluovutukset natsi-Saksalle oli suomalaisten pahimpia sotarikoksia ja ne pitäisi myös selvittää perusteellisesti.
5. Siviiliväestö ei ole syyllinen sotaan, eikä heidän tappaminen ole millään tavalla sallittua. Aseettomista sotilaistakaan ei ole mitään haittaa, joten heidän tappaminen on myös ihan yhtä tuomittavaa.
Jos vastapuoli syyllistyy sotarikoksiin, niin se ei ole silti mikään puolustus kohdella heidän siviiliväestöä ja sotavankejaan samalla tavalla. Tämä vankileirien pitäminen antaakin oikein parhaan mahdollisen kuvan siitä että suomalaiset sotilaat olivat fasistisia natsilahtareita.
6. Jos kerran joka maassa rangaistaan aseistakieltäytymisestä, niin miksi oikeistolaiset eivät sitten voi ottaa tätä asiaa rohkeasti esille ja lopettaa tämän typerän salailun?
Oikeistolaiset aina luulevat sitä että heillä on jokin erityinen oikeus syyllistyä ihmisoikeusrikkomuksiin, kansanmurhiin ja laittomiin hyökkäys-sotiin.
Varsinkin suomessa oikeistolaiset ovat aina vaatimassa näitä STASI-listoja esille, mutta samalla he haluavat aina salata kaikki nämä asiat jotka olivat nyt puheenaiheena.- Kalle
DarkFear kirjoitti:
Kuten varmaan huomasit sen että otin nämä oikeistolaisten rikokset esille jo tuolla aikaisemman keskustelun yhteydessä.Tuota samaa asia sinä jauhat täällä jatkuvasti joten aihe ei ole sinulle uusi.
Ja tulipahan vain mieleeni tämä vanha viesti, jota et edes kommentoinut tavoistasi poiketen, ja ajattelin sinun taas ruumita laskiessasi voivan kommentoida tätä samaan aihealueeseen liittyvää vanhaa viestiä.
Itse aloitit aiheen sivusta kirjoittamisen vastaamalla ruumiskasoilla tähän viestiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000012703325
Olisit mieluummin ruumiiden laskemisen sijaan osoittanut päteviksi katsomillasi vasta-argumenteillä Kallen väitteet kommunistien esiintymisestä valepukuisina vaaleissa vääriksi.
Mutta ei - siihen punikki ei pystynyt ja silloin täytyi vaihtaa puheenaihetta kommunistien vilpillisestä vaaliesiintymisestä kapitalistien tekemien ruumiiden laskemiseen.
Onkohan sinun lääkityksesi paikallaan?
/Kalle, joka toivottaa punikkilaan hyvää ja rauhallista joulua - bonaqua
DarkFear kirjoitti:
1. Teloituksia on varmasti tehty molemmin puolin, mutta jopa virallisten faktojen mukaan valkoisten leireillä vankeja kuoli moninkertainen määrä punaisten leireihin verrattuna. Lisäksi valkoiset selvisivät sodan voittajaksi, näin ollen on selvä että he ovat tappaneet punaisia enemmän kun vastaavasti punaiset valkoisia.
2. Etkö muka tiedä sitä kuinka suojeluskuntalaiset vainosivat kansalaissodasta lähtien kaikkia niitä suomalaisia joiden tiedettiin suhtautuven myönteisemmin venäläisiä ja kommunismia kohtaan?
Tämä vainoaminen loppui vasta toisen maailman sodan jälkeen kun Neuvostoliitto vaati rauhansopimuksessa näiden suojeluskuntajärjestöjen lakkauttamista.
3. Minä olen aina suhtautunut erittäin myönteisesti rakasta itänaapuriamme kohtaan, oli kyse sitten entisestä Neuvostoliitosta tai nykyisestä Venäjästä. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan että olisin venäläinen.
Yhteistyö pahimman kansanmurhaajavaltion eli natsi-Saksan kanssa oli suuri rikos ja sen yksityiskohdat olisi otettava rohkeasti esille ja rikolliset olisi pitänyt tuomita rangaistuksiin tekosistaan.
4. Juutalaisluovutukset natsi-Saksalle oli suomalaisten pahimpia sotarikoksia ja ne pitäisi myös selvittää perusteellisesti.
5. Siviiliväestö ei ole syyllinen sotaan, eikä heidän tappaminen ole millään tavalla sallittua. Aseettomista sotilaistakaan ei ole mitään haittaa, joten heidän tappaminen on myös ihan yhtä tuomittavaa.
Jos vastapuoli syyllistyy sotarikoksiin, niin se ei ole silti mikään puolustus kohdella heidän siviiliväestöä ja sotavankejaan samalla tavalla. Tämä vankileirien pitäminen antaakin oikein parhaan mahdollisen kuvan siitä että suomalaiset sotilaat olivat fasistisia natsilahtareita.
6. Jos kerran joka maassa rangaistaan aseistakieltäytymisestä, niin miksi oikeistolaiset eivät sitten voi ottaa tätä asiaa rohkeasti esille ja lopettaa tämän typerän salailun?
Oikeistolaiset aina luulevat sitä että heillä on jokin erityinen oikeus syyllistyä ihmisoikeusrikkomuksiin, kansanmurhiin ja laittomiin hyökkäys-sotiin.
Varsinkin suomessa oikeistolaiset ovat aina vaatimassa näitä STASI-listoja esille, mutta samalla he haluavat aina salata kaikki nämä asiat jotka olivat nyt puheenaiheena.11 Viralliset faktat on kenen tekemiä.
Varmasti punaset ja valkoset jätti merkkaamatta vankeja ja telotuksissa kuolleita. Ja jos punasia luovutti tai vaihtoi puolta niin mistä sen varmuudella tiedät kuinka paljon kukakin tappo.
2. Niinpä mutta mikä siittäkin on oikea totuus eikä vain propagandaa? Vainoaminen ja järjestäytynyt lynkkaus on eri asia. totta kai vastapelureita aina voittajat vainoaa. mikäli punaset olis voittaneet homma olisi ollut täysin sama valkoisia kohtaan.
3. Meneppäs käymään siellä naapurissa tai olisitpa asunut silloin siellä. voisi ääni olla eri.
No tuosta en jaksa väitellä.
4. Minun puolestani voit omalla ajallasi alkaa noita luovutuksia tutkimaan..sillä minua ne ei kiinnosta. Vääryys tapahtunut ja tekijät ovat kaiketikkin jo kuolleet. Samassa voisi vaikka laskea kaikki neukkujen sodassa raiskaamat suomalaiset naiset ja vaatia siittä jo kuolleita tilille.
5. No entä ne neukkulan vankileirit...niitäkö et tuomitse ja hauku natseiksi...
6.Aseista kieltäytyminen rauhanaikana mielestäni pitäisi sallia ja sota-aikana heidät pitäisi sijoittaa siten miten heitä olisi eniten hyötyä. En kannata pakollista armeijaa.
Se että sotilaat teloitetaan rintamakarkuruudesta on aivan siksi että ne sotilaat saadaan pidettyä siellä asemissa. Ei kai siittä mitään tulis kun kaverit juoksis karkuun heti kun vihollinen näkyis.
"Oikeistolaiset aina luulevat sitä että heillä on jokin erityinen oikeus syyllistyä ihmisoikeusrikkomuksiin, kansanmurhiin ja laittomiin hyökkäys-sotiin.
Varsinkin suomessa oikeistolaiset ovat aina vaatimassa näitä STASI-listoja esille, mutta samalla he haluavat aina salata kaikki nämä asiat jotka olivat nyt puheenaiheena."
Tämä nyt on ihan sama molemmin puolin. Kommarit noita rikoksia samallailla tekee. Miksi syytät toista jos omat tekee ihan samaa? Järki kaveri käyttöön. - Maxim
Kalle kirjoitti:
Kommunisti on tietenkin aatteen kannattaja ja tukija eikä tarvitse olla minkään puolueen jäsen.
Yksi kommunistien alalahko on stalinistit ja toinen yhtä sairas alalahko on maolaiset. Maolaisia ei taida enään paljon ollakkaan mutta, kuten hyvin tiedät, stalinisteja on vielä jäljellä. No, aikanaan nekin kuolevat sukupuuttoon.
Missään kohtaan Kalle ei väittänyt etteikö kommunisteja olisi ollut - ja on edelleenkin - eduskunnassa. Mutta Kalle väitti ja oikeaksi todisti, ettei yksikään kommunisti ole tullut valituksi kommunistien listoilta. He ovat aina naamioituneet sosialisteiksi, vasemmistolaisiksi, kansan demokraateiksi jne. - susia lampiden vaatteissa.
Todista tämä väitä vääräksi esim. mainitsemalla se kommunisti, joka on tullut valituksi kommunistilistalta ja Kalle myöntää olleensa väärässä.
/Kalle, joka on tunnustanut usein tälläkin palstalla olleensa väärässä ja tekee sen taas jos erehdyksiä sattuuLasketaanko Tennilän läpimeno Lapista omalla listallaan?Vaiko eikö Tennilää lasketa kommunistiksi
bonaqua kirjoitti:
11 Viralliset faktat on kenen tekemiä.
Varmasti punaset ja valkoset jätti merkkaamatta vankeja ja telotuksissa kuolleita. Ja jos punasia luovutti tai vaihtoi puolta niin mistä sen varmuudella tiedät kuinka paljon kukakin tappo.
2. Niinpä mutta mikä siittäkin on oikea totuus eikä vain propagandaa? Vainoaminen ja järjestäytynyt lynkkaus on eri asia. totta kai vastapelureita aina voittajat vainoaa. mikäli punaset olis voittaneet homma olisi ollut täysin sama valkoisia kohtaan.
3. Meneppäs käymään siellä naapurissa tai olisitpa asunut silloin siellä. voisi ääni olla eri.
No tuosta en jaksa väitellä.
4. Minun puolestani voit omalla ajallasi alkaa noita luovutuksia tutkimaan..sillä minua ne ei kiinnosta. Vääryys tapahtunut ja tekijät ovat kaiketikkin jo kuolleet. Samassa voisi vaikka laskea kaikki neukkujen sodassa raiskaamat suomalaiset naiset ja vaatia siittä jo kuolleita tilille.
5. No entä ne neukkulan vankileirit...niitäkö et tuomitse ja hauku natseiksi...
6.Aseista kieltäytyminen rauhanaikana mielestäni pitäisi sallia ja sota-aikana heidät pitäisi sijoittaa siten miten heitä olisi eniten hyötyä. En kannata pakollista armeijaa.
Se että sotilaat teloitetaan rintamakarkuruudesta on aivan siksi että ne sotilaat saadaan pidettyä siellä asemissa. Ei kai siittä mitään tulis kun kaverit juoksis karkuun heti kun vihollinen näkyis.
"Oikeistolaiset aina luulevat sitä että heillä on jokin erityinen oikeus syyllistyä ihmisoikeusrikkomuksiin, kansanmurhiin ja laittomiin hyökkäys-sotiin.
Varsinkin suomessa oikeistolaiset ovat aina vaatimassa näitä STASI-listoja esille, mutta samalla he haluavat aina salata kaikki nämä asiat jotka olivat nyt puheenaiheena."
Tämä nyt on ihan sama molemmin puolin. Kommarit noita rikoksia samallailla tekee. Miksi syytät toista jos omat tekee ihan samaa? Järki kaveri käyttöön.1. Totta kai on selvä asia ettei kaikkia teloitettuja ole merkitty tilastoihin, mutta on kuitenkin selvä että valkoiset ovat tappaneet ja kohdelleet punaisia paljon huonommin kun vastapuoli heitä omilla leireillään.
2. Suomalaisia kommunisteja vainottiin myös kansalaissodan jälkeen, joten tämä kansalaissodan aika ei todellakaan ollut ainoa aikakausi kun kommunistit olivat suomessa vainon kohteena.
Varsinkin 1930-luku ja sota-aika oli suomessa oikein pahinta fasistiaikaa, silloin suojeluskuntalaiset tappoivat ja vainosivat kaikkia niitä henkilöitä jotka suhtautuivat vähänkin myönteisemmin venäläisiä ja kommunisteja kohtaan.
3. Olen käynyt venäjällä ja mielestäni suomessa ei ole mitään puolustamisen arvoista asiaa. Onko tämä aihe sinulle jotenkin epämiellyttävä kun et halua siitä puhua?
4. Totta kai venäläisten sotarikokset olisi voinut myös ihan hyvin tutkia, mutta kun suomalaiset ovat aina halunneet vaieta kaikista niistä asioista joihin he ovat itse syyllisiä.
5. En ole puolustellut Neuvostoliiton vankileirejä, mutta kun monet suomalaiset vaan tuntuvat pitävän näitä Karjalan tappoleirejä oikeutettuina lähinnä sen takia koska sen uhrit olivat niitä "pahoja ryssiä". Suoraan sanottuna nämä suomalaiset lahtarit olisivat ansainneet saada kuulan kalloonsa näistä tekemistään ihmisoikeusrikoksista.
6. Mielestäni aseistakieltäytyminen pitäisi sallia niin rauhan kun sodankin aikana, mitä enemmän sota-aikana löytyy aseistakieltäytyjiä niin sitä parempi asia se on aina rauhan kannalta ajateltuna.
En ole puolustellut täällä kenenkään tekemiä ihmisoikeusrikkomuksia, mutta kun suomen oikeistolaiset vaan tuntuvat usein pitävän kaikkia niitä rikoksia oikeutettuina joihin he ovat itse syyllistyneet.
Ettei tästä samasta asiasta tarvisi aina väitellä, niin tehdään se ratkaisu että julkaistaan sitten ne STASI-listat ja suomalaisten poliitikkojen KGB/Tehtaankadun yhteydet. Mutta samalla otettaisiin esille myös nämä sota-aikana tapahtuneet juutalaisluovutukset, aseistakieltäytyjien teloitukset, sekä kaikki ne rikokset joihin suojeluskuntalaiset syyllistyivät täällä kansalaissodan ja toisen maailmansodan välisenä aikana.
Olisi kiva nähdä kuinka moni oikeistolainen olisi valmis suostumaan näin tasapuoliseen ja reiluun ratkaisuun, olen täysin varma ettei suomen oikeistolaiset ikinä suostuisi tähän koska heidän maineensa ei kestäisi kaikkien näiden asioiden paljastamista.- ...
bonaqua kirjoitti:
hyvää joulua takas..ei jouluna saa tapella. Ja Mikäs siinä pukilla on toisten taloon kävellä ja jakaa toisten ennalta ostamat lahjat? Voisin minäkin niin tehdä ja saada kaikki kehut..ei tyhmä pukki ei"Teloituksia sun muuta kakkaa oli molemmin puolin. Huono tuosta alkaa toista osoittaa jos oma puukko on jo vastapuolen rinnassa."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_sisällissota#Sodan_uhrit
"asiasta en ole täysin varma koska en ole alan asiantuntia mutta kuka ja miten nuo kommunistit tappo? Onko siittä jotain todistetta vai pelkkää viidakkorumpua?"
Googlettamalla löytyy
"Ilman yhteistyötä olisimme nyt venäläisiä. Olisiko se parempi vaihtoehto? Silloinhan me olisimme suurimman pedon osa. Se vasta rikollista olisikin. Ei se että olimme liitossa heidän kanssa meistä pahoja tee."
Se miten Saksaa käytettiin hyväksi ja lopulta petettiin on TODELLA RAUKKAMAISTA!
"Juutalaisia ei olis saatu luovuttaa. Tuo on totta."
Tässä vielä vähän todisteita:Hannu Rautkallio, Elina Sanan kirjan "Luovutetut. Suomen ihmisluovutukset Gestapolle" johdosta. Käsikirjoitus 20.12.2003.
"viattomia ja viattomia..meinaatko että rajan takana kommarit silitteli suomalaisten päätä vankileirillä?"
Viattomalla tarkoitetaan siviiliä,naisia,lapsia vanhuksia!Onko sellainen kunniakasta?!Todisteita:(Weilin Göös: Suomi 85 itsenäisyyden puolustajat, osa Rintamalla, s.211)
"Voisit lukasta kommareiden ihmisoikeus rikkomukset ja luonnon tuhoomiset... "
En hyväksy niitä mitenkään ja uskallan myöntää sen
Ps.Asioiden myöntäminen on ensinmäinen askel parantumiseen - ...
DarkFear kirjoitti:
Hyvä kun otit asian esille, tässä on taas oikeistolaisille hieman lisää mietittävää.
Eilen tuli eräs dokumenttiohjelma jossa kaivettiin Huhtiniemen metsästä näitä hautoja joista selvästi löytyi ihmisluita, on sanomattakin selvää että tuolla Huhtiniemessä on toiminut sota-aikana salainen kenttäoikeus jossa suomen armeija on teloittanut aseistakieltäytyjiä ja rintamakarkureita.
Monien virallisten tietolähteiden mukaan sotavankeja kuoli suomalaisten leireillä toiseksi eniten Japanin jälkeen, joten ei ole vaikea kuvitella miten suomalaiset lahtarit ovat käsitelleet venäläisiä sotavankeja.
Kaikki nämä ikävät asiat ovat juuri niitä joista suomen oikeistolaiset haluavat vaieta koska heidän maineensa ei kestäisi näiden asioiden paljastamista."Hyvä kun otit asian esille, tässä on taas oikeistolaisille hieman lisää mietittävää."
Asioita löytyy vielä paaaaaaaaaaaaaaljon enemmänkin..
"Eilen tuli eräs dokumenttiohjelma jossa kaivettiin Huhtiniemen metsästä näitä hautoja joista selvästi löytyi ihmisluita, on sanomattakin selvää että tuolla Huhtiniemessä on toiminut sota-aikana salainen kenttäoikeus jossa suomen armeija on teloittanut aseistakieltäytyjiä ja rintamakarkureita."
Aivan,sieltähän löytyi mm tunnistuslevyjä..Ensi keväänä kaivuita jatketaan,saa nähdä mitä kaikkea paljastuu
"Monien virallisten tietolähteiden mukaan sotavankeja kuoli suomalaisten leireillä toiseksi eniten Japanin jälkeen, joten ei ole vaikea kuvitella miten suomalaiset lahtarit ovat käsitelleet venäläisiä sotavankeja."
Monella suomalaisella upseerilla oli ns. Gestapo menetelmä vankien suhteen.Vankeja kohdeltiin kuin eläimiä
"Kaikki nämä ikävät asiat ovat juuri niitä joista suomen oikeistolaiset haluavat vaieta koska heidän maineensa ei kestäisi näiden asioiden paljastamista."
Oikeistolaisten ylpeys ja se kuuluisa "isäinmaallisuus" voisi vaikka saada kolauksen - ...
Kalle kirjoitti:
Kalasnikoveista sen verran että suurin osa kehitysmaihin viedyistä Kalasnikoveista ovat Israelilaisia kopioita,myös Pakistaninssa aseita kopioidaan paljon..
Tiedät varmaan mihin Fat man pystyi..
Usan kehittämistä lääkkeistä pitää tietenkin kiittää,kyllä jenkit ovat hyvääkin tehneet ... kirjoitti:
"Hyvä kun otit asian esille, tässä on taas oikeistolaisille hieman lisää mietittävää."
Asioita löytyy vielä paaaaaaaaaaaaaaljon enemmänkin..
"Eilen tuli eräs dokumenttiohjelma jossa kaivettiin Huhtiniemen metsästä näitä hautoja joista selvästi löytyi ihmisluita, on sanomattakin selvää että tuolla Huhtiniemessä on toiminut sota-aikana salainen kenttäoikeus jossa suomen armeija on teloittanut aseistakieltäytyjiä ja rintamakarkureita."
Aivan,sieltähän löytyi mm tunnistuslevyjä..Ensi keväänä kaivuita jatketaan,saa nähdä mitä kaikkea paljastuu
"Monien virallisten tietolähteiden mukaan sotavankeja kuoli suomalaisten leireillä toiseksi eniten Japanin jälkeen, joten ei ole vaikea kuvitella miten suomalaiset lahtarit ovat käsitelleet venäläisiä sotavankeja."
Monella suomalaisella upseerilla oli ns. Gestapo menetelmä vankien suhteen.Vankeja kohdeltiin kuin eläimiä
"Kaikki nämä ikävät asiat ovat juuri niitä joista suomen oikeistolaiset haluavat vaieta koska heidän maineensa ei kestäisi näiden asioiden paljastamista."
Oikeistolaisten ylpeys ja se kuuluisa "isäinmaallisuus" voisi vaikka saada kolauksenSuomen oikeistolaisten maine olisi erittäin helppo saada pilalla, ei tarvisi kun ottaa vähän esille muutamia sota-aikana tapahtuneita julmuuksia niin heidän maineensa saataisiin tahrattua oikein kunnolla.
Tässä Huhtiniemen kaivuujutussa oli taas jonkinlaisia rajoituksia mistä saa kaivaa ja mistä ei saa kaivaa, tämä antaa entistäkin paremman kuvan siitä että oikeistolaiset haluavat selvästi salailla jotain ikävää.
En yllättynyt ollenkaan kun luin siitä että suomalaisten vankileireillä sotavankeja kuoli toiseksi eniten Japanin jälkeen, sillä suomen armeijasta löytyikin sota-aikana paljon näitä Gestapo-tyyppisiä natsilahtareita jotka oikein nauttivat sotavankien tappamisesta ja kiduttamisesta. Varsinkin suojeluskuntalaiset olivat näitä kaikkein pahimpia lahtareita ja sotarikollisia.
Valitettavasti näitä sotarikoksiin syyllistyneitä lahtareita on vielä hengissä tänäkin päivänä, eikä heitä ole edes yritetty saada rangaistaviksi kaikista niistä rikoksista joihin he sota-aikana syyllistyivät.- utelias
DarkFear kirjoitti:
Tässä olikin muutamia oikeistolaisten rikoksia jotka ovat olleet suomessa varsin tabuja. Näistä kyseisistä rikoksista suomalaisilla ei ole kovinkaan paljon tietoa, kun kaikista näistä tapahtumista on pyritty aina vaikenemaan ettei suomen oikeistolaisten maine vaan pääsisi siinä kärsimään.Että missä maailmankaikkeuden kolkassa kommunismi on saanut jotain hyvää aikaan?Kaikki muka yhtä iloista perhettä,mutta silti hännystellään jotain yhtä johtohenkilöä.Ja jos ei miellytä muuttuu epätoivotuksi henkilöksi..Mutta kertokaas, kun näyttää historian valossa että natsi-saksakin sai lyhyenä valtakautenaan parempaa aikaan,kuin kommunismi ennen tai jälkeen...
utelias kirjoitti:
Että missä maailmankaikkeuden kolkassa kommunismi on saanut jotain hyvää aikaan?Kaikki muka yhtä iloista perhettä,mutta silti hännystellään jotain yhtä johtohenkilöä.Ja jos ei miellytä muuttuu epätoivotuksi henkilöksi..Mutta kertokaas, kun näyttää historian valossa että natsi-saksakin sai lyhyenä valtakautenaan parempaa aikaan,kuin kommunismi ennen tai jälkeen...
Wirklich, Du hast rehct, Die Autobahn!!
vom- Kalle
Maxim kirjoitti:
Lasketaanko Tennilän läpimeno Lapista omalla listallaan?Vaiko eikö Tennilää lasketa kommunistiksi
Näinhän taisi tosiaan kerran käydä - mutta milloin se oli? Ei ainakaan 2003 eikä 1999 - mutta siis aikaisemmin:
http://www.tilastokeskus.fi/til/evaa/2003/evaa_2003_2004-05-31_tau_031.html
Mihinkähän ryhmään hän mahtoi silloin kuulua, ei ilmeisesti perustanut kuitenkaan omaa yhden miehen ryhmää eduskuntaan:
http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/hx5000.scr?${APPL}=hetekaue&${BASE}=hetekaue&${THWIDS}=3.29/368899&${oohtml}=hx3510&${html}=hx3510&${snhtml}=hxnosyn
/Kalle, joka ei kuollakseenkaan muista koska Tennilä oli omalla listallaan mutta hämärästi näin muistaa joskus näin käyneet - ...
utelias kirjoitti:
Että missä maailmankaikkeuden kolkassa kommunismi on saanut jotain hyvää aikaan?Kaikki muka yhtä iloista perhettä,mutta silti hännystellään jotain yhtä johtohenkilöä.Ja jos ei miellytä muuttuu epätoivotuksi henkilöksi..Mutta kertokaas, kun näyttää historian valossa että natsi-saksakin sai lyhyenä valtakautenaan parempaa aikaan,kuin kommunismi ennen tai jälkeen...
"Auferstanden aus Ruinen,
Und der Zunkunft zugewandt
Laß uns dir zum Guten dienen,...."
"Soy'ooz neroosh'imi resp'ooblik svob'odnikh
Splot'ila nav'eki vel'ikaia Rus
Da zdr'avstvooyet sozdanni voley nar'odov
Yed'ini mog'oochi Sov'etski Soy'ooz ..."
Tuolla mm
No se havainto johtuu siitä, että Sinulla on toinen silmä kiinni! Oletko nyt ihan varma, ett´ei yksikään kommari livahtanut veräjästä?
vom- Veräjänvartija perähikiältä
Vastasivat aivan asiallisesti.
Siis kiitos heille.
- pikkupiru
Osuit aika oikeaan. Olen demari tai vas.liiton kannattaja, mutta porvarien kanssa kiistellessä menen välillä pari askelta vasemmalle ihan vitutuksen vuoksi. Tavallaan provosoidun radikaalimmaksi, kuin oikeasti olenkaan. Yksinkertaisesti aate maailmani on niin kaukana oikeistosta ja kun joku porvari luettelee tosissaan, että työväen aate ei ole muuta kuin valetta jne. niin siirryn vaikka änskälläni kommunistiksi.
- mikä erottaa
vasemmistopuolueista kommunistin ja sosialidemokratian ja miksi se on näin syntynyt?
Vastausta toivova demari. - pikkupiru
mikä erottaa kirjoitti:
vasemmistopuolueista kommunistin ja sosialidemokratian ja miksi se on näin syntynyt?
Vastausta toivova demari.No joo yhteinen taival alkoi Turusta, jossa 1899 perustettiin työväenpuolue. 1903 SDP perustettiin ja silloin se teki eron kommunismiin. Sosiaalidemokratiassa korostetaan parlamentarismin keinoja ja kansanvaltaa. SDP puolustaa henkistä ja aineellista tasa-arvoa ja vastustaa yltiöliberalismia. Työntekijöillä on oltava oikeus työnsä tuloksiin ja yhteiskunta tuottaa palveluja. Ähh vittuako tänne mitään esseetä rupean kirjoittamaan, jos olet porvari voit kuitata tämän kirjoittamalla: paskaa.
- Maxim
pikkupiru kirjoitti:
No joo yhteinen taival alkoi Turusta, jossa 1899 perustettiin työväenpuolue. 1903 SDP perustettiin ja silloin se teki eron kommunismiin. Sosiaalidemokratiassa korostetaan parlamentarismin keinoja ja kansanvaltaa. SDP puolustaa henkistä ja aineellista tasa-arvoa ja vastustaa yltiöliberalismia. Työntekijöillä on oltava oikeus työnsä tuloksiin ja yhteiskunta tuottaa palveluja. Ähh vittuako tänne mitään esseetä rupean kirjoittamaan, jos olet porvari voit kuitata tämän kirjoittamalla: paskaa.
Järkevän ihmisen puhetta.Miksi hakea eroja,miksei haeta yhtäläisyyksiä? Minulle kommunistina Halosen äänestäminen on itsestäänselvyys,muita vaihtoehtoja ei ole.
Työmiehen leipä maksaa saman demarille kuin komukallekin,jos urakka on vittumainen ei se puoluekannasta paremmaksi muutu.
Kuuntele porvareita,yhtenäisyyshän niitä pelottaa.Ajatellaan toimintayhtenäisyyttä ay-liikkeessa,Kallet puhuvat menneestä punapääomasta,ei se nyt saatana kaikki mennyt.Mehän maksetaan sitä joka päivä lisää etujärjestöömme.Loimaan kassalla koitettiin kepillä jäätä,lyön vetoa,että paluuliikenne alkaa pian.Pidetään yhtä yhteisissä asioissa,jos ollaan eri mieltä,ollaan reilusti.
Näinhän se toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584