Eli tässä läjä kysymyksiä:
sanat menee näin (muistaakseni kertosäe tms)
kuuluit sä aikaan kaikkein kauneimpaan, sun kanssas lensin onnen kultapilviin, ei saavu takaisin, se minkä menetin, sun kanssas hetken olla sain...
mieslaulaja, 80-luku. Kuka?
Sitten toinen: kuka/mikä laulaa "Daarianista"???
(daarian, oi daarian jne... joku onneton rakkauslaulu meren toisella puolella olevasta kaupungista, mikä lie 90-luvun pikkuhitti?).
Kuulut sä aikaan kaikkein parhaimpaan yms
Kysyjä ei tieltä eksy
3
956
Vastaukset
- Ei nimimerkkiä
Ensimmäinen kysymäsi kappale on Matin ja Tepon "Kuulut aikaan parhaimpaan". Daarianista ei ole havaintoa
- AapeliAbsurdi
Ei tule täälläkään mieleen juuri muuta Daarian -sisältävaa kappaletta. Mutta ainoa mitä osaan ehdottaa, on hiukan väärin kuultuna "Doris" by J. Karjalainen:
...
Oi Doris, Doris
Sä veit mun sydämen
Doris, Doris
Tuo se pois, takasin sydäntäni vielä tarvitsen
...
Olisiko se siinä? - ysärikamaa
Gregory ja Vähän Valoo - Daria (v.1991)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628