Monet tutut nauravat ja haukkuvat neidiksi kun kuuntelen Sonataa! Mutta olen itse sitä mieltä että minä uskallan kuunnella sellaista musiikkia mistä tykkään. Mitä mieltä toiset on asiasta?
neiti?
7
994
Vastaukset
- lolmies
no eivätpä kovin väärässä olleet, sen verran munaton
bändi kyseessä.- fdrcvwed
Erittäin hyvin sanottu...
- telefax
mitä bändejä itse suosit? Sonatan diggailussa ei anyway mun mielestä ole mitään neitimäistä :-/
- Mageling
No, itse olen ihan oikea neiti, joten ei taida kauheasti koskea minua siinä mielessä... Mutta sanotaan nyt näin, että Sonatan konserttiyleisöstä vähintään 75% on miehiä. Miettiköön itse kukin sitä tahollaan.
- duvie-westcott
että mitä munatonta tässä Sonatassa on?
Kaikki jäsenethän ovat miehiä?
eheheheheh
- Sonata
Ja Sonatan fanit mitään munattomia ole.. tosiaankaan.. Sonata yks parhaista bändeistä mitä on ja erittäin hyvää musaa onkin!!!
- Suomimetal
Olet aivan oikeessa Suomimetallin kärkinimiä ja maailmalla yhtä suosittu bändi.. ja kuuntelijat ei olla mitään neitejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4943426Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1642426- 1452304
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71755Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel431742Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131466Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811464Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171327- 91272
- 571156