Sinkkujen b-puolet

SisterOfNight

Mitä mieltä ootte Playing The Angel -levyn sinkkujen b-puolista? Preciousin b-puolena on Free ja A Pain That I'm Used To -singlellä on raita nimeltä Newborn. Freestä pidän tosi paljon, Newborn jää jotenkin heikoksi esitykseksi.

Moden parhaisiin b-puoliin näissä kyllä on matkaa. En vieläkään tajua, miksi My Joy ei päässyt Sofad-levylle esimerkiksi Get Right With Me:n sijasta. Se olisi aivan mahtava kuulla livenä. Mikäköhän siinä muka oli vikana?

6

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihkis

      free on kyllä ihan hyvä kappale, newbornia en ole vielä kuullut, mutta eikös se ole daven tekemä kappale?

      kaippa aina kun bändi jättää joitain kappaleita pois levyltä, syynä on varmaan lähinnä se, kuinka levy toimii kokonaisuutena ja ehkä esimerkiksi my joy ei olisi sopinut kokonaisuuteen yhtä hyvin kuin get right with me... mikähän siinä on että kyseistä kappaletta pidetään yleisesti huonona? mielestäni ihan hyvä kipale..

      onhan depeche modella monia hyviä b-kappaleita: dangerous, now this is fun, fools, in your memory, happiest girl, sea of sin... siinä muutama.

      • SisterOfNight

        Sen verran kuin onnistuin tihrustamaan sinkun kannesta, krediitit koko lätystä olisi pelkästään Grabbing Hands Overseas eli Martinille. Daven yhtiö on käsittääkseni JJSR Productions ja Davehan on kirjoittanut biisinsä Christian Eignerin ja Andrew Philpottin kanssa eli pitäis olla paljon pitempi jono krediittejä. Voin olla pahasti väärässäkin. Kyllä se minusta ainakin sanoituksensa puolesta on Martinia. Hmmm.

        Mahtavimmista b-puolista unohdin mainita Surrenderin Only When I Lose Myself -sinkulta. Se on siis aivan käsittämättömän järjettömän mielettömän hyvä biisi.

        Get Right With Mestä en oo koskaan tykännyt. Sen suhteen liittynen sitten yleiseen mielipiteeseen. Kaikkihan on vain omia mielipiteitä (jollei siis ole kuullutkaan kipaletta).


      • pihkis
        SisterOfNight kirjoitti:

        Sen verran kuin onnistuin tihrustamaan sinkun kannesta, krediitit koko lätystä olisi pelkästään Grabbing Hands Overseas eli Martinille. Daven yhtiö on käsittääkseni JJSR Productions ja Davehan on kirjoittanut biisinsä Christian Eignerin ja Andrew Philpottin kanssa eli pitäis olla paljon pitempi jono krediittejä. Voin olla pahasti väärässäkin. Kyllä se minusta ainakin sanoituksensa puolesta on Martinia. Hmmm.

        Mahtavimmista b-puolista unohdin mainita Surrenderin Only When I Lose Myself -sinkulta. Se on siis aivan käsittämättömän järjettömän mielettömän hyvä biisi.

        Get Right With Mestä en oo koskaan tykännyt. Sen suhteen liittynen sitten yleiseen mielipiteeseen. Kaikkihan on vain omia mielipiteitä (jollei siis ole kuullutkaan kipaletta).

        kyllä se newborn on todella martinin kirjoittama kappale, oli tiedot bändin kotisivulla. ja kyllä minä olen get right with men kuullut ihan tarpeeksi monta kertaa, että on mielipide ko. kappaleesta kehittynyt. eli mielestäni ihan ok kappale. ja kans omasta listasta unohtui se surrender, se on kyllä ihan hyvä kappale kans.


      • SisterOfNight
        pihkis kirjoitti:

        kyllä se newborn on todella martinin kirjoittama kappale, oli tiedot bändin kotisivulla. ja kyllä minä olen get right with men kuullut ihan tarpeeksi monta kertaa, että on mielipide ko. kappaleesta kehittynyt. eli mielestäni ihan ok kappale. ja kans omasta listasta unohtui se surrender, se on kyllä ihan hyvä kappale kans.

        Get Right With Me ei ole sellainen raita, jonka hyppään yli Sofadilta, mutta ehkä se josta diggaan "vähiten" ja joka ainoana saa toivomaan, että olispa minuutin lyhempi. ;)

        En tarkoittanut henk.koht, vaan yleisesti, sillä kommentilla, että jos kaikki siitä ei-pitävät on edes sitä kuulleet. Mode-maailmassa on melko usein sitä ilmiötä näkyvissä, että ollaan jotain mieltä koska kaikki ovat. Se on yleisesti ottaen kivempaa, siis olla samaa mieltä muiden kanssa. Voisin kirjoittaa aiheesta kirjan perustuen kaikkeen outoon mitä on tullut nähtyä, mutta annan olla ja ryhdyn nauttimaan (Mode-vapaasta) joululomasta. =)

        http://www.de-mode.com/misc/Untitled-1.html
        (hulluja noi Mode-fanit, mutta tämä on itse asiassa hauska - vaatii äänikortin)


      • Lefa
        SisterOfNight kirjoitti:

        Get Right With Me ei ole sellainen raita, jonka hyppään yli Sofadilta, mutta ehkä se josta diggaan "vähiten" ja joka ainoana saa toivomaan, että olispa minuutin lyhempi. ;)

        En tarkoittanut henk.koht, vaan yleisesti, sillä kommentilla, että jos kaikki siitä ei-pitävät on edes sitä kuulleet. Mode-maailmassa on melko usein sitä ilmiötä näkyvissä, että ollaan jotain mieltä koska kaikki ovat. Se on yleisesti ottaen kivempaa, siis olla samaa mieltä muiden kanssa. Voisin kirjoittaa aiheesta kirjan perustuen kaikkeen outoon mitä on tullut nähtyä, mutta annan olla ja ryhdyn nauttimaan (Mode-vapaasta) joululomasta. =)

        http://www.de-mode.com/misc/Untitled-1.html
        (hulluja noi Mode-fanit, mutta tämä on itse asiassa hauska - vaatii äänikortin)

        Sofad Live-albumin versio on mielestäni hemmetin paljon parempi kuin studioalbumilla oleva. Sama pätee muihinkin biiseihin, pl. One Caress. Noissa liveversioissa on jotenkin ihan eri tavalla jylhyyttä ja tunnetta.

        Ja tuo linkki oli loistava! :)


    • *****

      Free on tosi hyvä ja Newbornistakin pidän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe