Mitä olette mieltä ko. miehestä?
Minua vähän harmitti tai siis harmitti suunnattomasti kun näin eiliset uutiset,
olisi ollut mukava jos hän olisi päässyt huumeista ja kaikista lopullisesti irti
ja saanut jatkaa uraansa ongelmitta.
Mutta minkäs teet.
Surullista.
Lempipelaajani...
Jere Karalahti
15
1094
Vastaukset
- believe in him
Kyllähänn se mielen veti matalaksi. Tosin ehdin jo toivoa josko tulisi vielä pelaamaan ifk:n rinkiin mutta ei kai sellainen ole mahdollista..Yksi asia mietityttää oliko kyseessä kärähtäminen huumeista vai niinkuin itse epäilen alkoholista?Alkoholin kanssa hänellä silloin aikaisemminkin oli "ongelma". Niillä kun on melko tiukat säädökset alkoholin suhteen varsinkin jeren taustasta johtuen..olisi mukava tietää lisää asiasta varsinkin jeren suusta.
Toivottavasti jaksaa vielä yrittää, sillä jäällä se tyyppi on itse seinä ja loppuun asti yrittäjä.
Edelleen lempipelaajani....- Leijona tyttö
...se pääsee viel ihan varmasti noitten "ongelmiensa" ohi, ainaki mä uskon siihen ja toivon et teki uskoisitte! Sitä vaan en Jerestä ymmärrä, et ku sil on pieni tyttö, nii se ei silti pysty olla erossa esim. alkoholista... mix?!?!?!
- Karalahti fani
Mitä on tapahtunu????? Kertokaa pliis!!!!!!
- Mä
Karalahti on saanu puolen vuoden pelikiellon ja joutuu 6kk:ksi palkattomaan päihdehoitoon.. Kärähtäny kai juopottelusta, toivottavasti ei oo ainakaa sortunu huumeisiin..
- Kurtxvh
Jere on paras, siks että se ottaa vähä viinaa.
- maddin
Joo,kyllähän se vähän harmitti kun kuuli tosta Jeren tapauksesta,mutta Jerehän on itekin todennu,että tulee luultavasti aina kulkemaan käsi kädessä kuningas alkoholin kanssa.Mutta kaikesta huolimatta Jere on loistava tyyppi.Taistelija,oman tiensä kulkija ja sellasia ihmisiä ei oo koskaan liikaa.Ja tietenkin aivan loistava pelaaja.Voimia Jerelle!!
- Jussi
Vai että tulee luultavasti aina kulkemaan käsi kädessä kuningas alkoholin kanssa. Ja ihan itse sanonut? Tajutkaa jo nuijat, että Jere ei kulje käsi kädessä kuningas alkoholin kanssa vaan että alkoholi vie Jereä liekanarussa. Jeppe on tiensä aikoinaan valinnut luullen hallitsevansa tilanteen mutta on jäänyt häviölle kuten monet muutkin. Apua ja mahdollisuuksia on tarjottu jo vuosikausia mutta vastus (=vetovoima) on liian suuri. Hän luulee itsestään liikaa kuten hänen säälijänsäkin. Valitettavasti.
- chrismindo
Jussi kirjoitti:
Vai että tulee luultavasti aina kulkemaan käsi kädessä kuningas alkoholin kanssa. Ja ihan itse sanonut? Tajutkaa jo nuijat, että Jere ei kulje käsi kädessä kuningas alkoholin kanssa vaan että alkoholi vie Jereä liekanarussa. Jeppe on tiensä aikoinaan valinnut luullen hallitsevansa tilanteen mutta on jäänyt häviölle kuten monet muutkin. Apua ja mahdollisuuksia on tarjottu jo vuosikausia mutta vastus (=vetovoima) on liian suuri. Hän luulee itsestään liikaa kuten hänen säälijänsäkin. Valitettavasti.
Juoppo mikä juoppo. Kun kuulin Jeren seikoista ensi kertaa niin näki ns. miehen kasvoista että tuo ei pääse pullosta pois. Turha se on lööpeissä itkeä että jenkkiläiset vieroitus laitokset ovat ku vankiloita, vankilassa on juoppoille helpompi olla kuin jenkkiläisessä vieroituslaitoksessa, koska vankilaan saa kama salakuljettetua helpommin. Jeren omaa tyhmyyttä tämä touhu, mitä hän oikeen teke jäällä, ku ei hallitse pulloa. Jerelle ei muu auta kuin liittyä rantaremmiin! A-ryhmään. Pääsepä siten lööpeihin niinku Matti "Mäkikotka"
- kaiga
....omankin mielipiteeni. mun mielestä jere on huippupelaaja, ja on ikävää että noin hyvä pelipää ja huono viinapää on sattunu yhtee, niinku joku onki jo sanonu. joillaki se asia vaan on niin, ja sitäpaitsi jere on erityistarkkailussa menneisyytensä takia. muutki pelaajat voi juoda ihan samalla tavalla, mutta niille ei siitä tuu mitää pelikieltoi ku niit ei testata niin usein. hieno tyyppi mun mielestä toi karalahti ja toivon että se pääsee tästä yli ja tulee suomeen pelaamaa.
- Auli
Tai minä ainakin toivon.
Kyllä varmaan muutkin, ainakin ne jotka Karalahdesta tykkää.
Tulee ikävä ko ei nää enää kentällä aikoihin,
toivottavasti joskus. - HIFK
Harkimon ja Kummolan päätöksellä Jere ei myöskään saa pelata HIFK:ssa. Mikähän päätös olisi ollut jos Jere olisi tulossa Jokereihin...
- butterfly
säälittävää,ettei Jere saa pelata edes SM-liigassa.Sama kun kieltäis laulajalta laulamisen!
- oho
..että päihteet saa niin ison vallan heikoista ihmisistä. Toivottavasti Jeren lapsi ei joudu enempää kärsimään.
- Raipe
Jere pääsee pelaamaan tällä kaudella sm-liigassa, jos Nashville purkaa sopimuksen.(ei tarvi noudattaa NHL-sääntöjä jos ei pelaa siellä.)
JERE IFK:hon!!!!!!
- JOONAS
HYVÄ TYYPPI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1393346Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk822940Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva472411Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro412310Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1152225Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?322178Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1452106Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,161771Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121506Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville291393