Täytyy kyllä sanoa että on tämä salo aika perseestä... Itse olen reilun vuoden täällä asunut ja tullut pikkuhiljaa siihen päätökseen. Ihmiset ovat tylyjä ja sisäänpäinkääntyneitä kusipäitä, jotka vielä TODELLA luulevat että salo on mukamas hieno paikka. Ketään todella mukavaa heppua en ole tavannut. No mitäpä he sille voivat, että ovat syntyneet tämmöiseen mutakuoppaan... Kaupunkina salo on ruma, jonka lävitse kulkee pelkkä kurainen joki jossa kesäisin on pari kuppaista jokilaivaa, jossa porukat käyvät kaljoittelemassa.. Mitään hienoa tai omaperäistä salossa ei ole. Meikäläinen ainakin lähtee samantien täältä vetämään kunhan löytyy muualta töitä...
salo on perseestä...
104
11283
Vastaukset
- tSalo
Mitäs halusit nokialle duuniin?
- Salon asukas
Olet vain törmännyt tietynlaisiin ihmisiin. Kyllä Salostakin mukavia ihmisiä löytyy.
Hyvää joulun odotusta sulle ja kaikille muille myös! :) - Paikallistonttu
Kyllä parhaat kaverit löytää Salon ulkopuolelta..
Jos kaupungille tekee mieli lähteä eipä siellä kummempaa ole...Ihmiset on just tuollaisia Varsinais-Suomalaista kermaa, jotka saattaa pelästyä, jos päivää menee naapurille vaikka sanomaan ohimennen.
Salo ja Osuuskauppa siinäpä tärkeimmät.. mikä ihmeen Nokia?
Onko Nokia vielä Salossa? Intiaan ne pojjaat lähtee siellä on kaikki toisin..- .........
Salolaiset ja salonseudulla asuvat kaverin ovat mun kokemuksella selkäänpuukottajia. Joten ne kaverit jotka on jäljellä asuu uudellamaalla
- kake24
No hyvä, että Salo on edes perseestä. Se olisi jo kamalempaa on kun salo olisi se kakka mikä tippuu sieltä alas.
- muualta muuttanut....
juu totta...ja se vielä et salolaiset ovat kyyliä.heillä ei o omaa elämää vaan täytyy kytätä muita ja puhua paskaa!!!luulevat olevansa muita parempia...tääl ei voi tehdä mitää ettei joku näkis ja alkais levittää paskaa....jos käy kaverin kaa kahvilla tai shoppailee niin luulevat heti et seurustellaan!!!!..no huh huh sanon minä!!!!
- jmj
Terrrrvemenoa! Emme jää kaipaamaan!
- ........
Ja salolaiset muijat varsinkin ovat tyhmimpiä koko maassa. Niille ei enää viitti edes sanoo mitään ku heti ollaan monttu auki.
Ja sitten tiet täällä on paskoja ja asiakaspalvelu on surkeeta.- Kadotuskaupunki
Ilman sukupuoleen katsomista, se pätee JOKAISEEN siihen tuppukylään kuuluvan tumpun käyttäytymiseen.. Terveisin nuori, joka tietää paremmasta, mutta joutunut jopa kiusatuksi täällä. Siinä samalla se itsetuntokin kadonnut salolaisten tussujen alle..
- just
Suurin osa Salossa asuvista on muualta tänne muuttaneita..Täällä näyttää olevan paljon katkeroituneita ihmisiä..
- Irma
Salolaiset muijat... jakomielitautisia
- kyllä
Eipäs yleistetä, joka kaupungista löytyy ne kamalat ämmät mutta myös mukavia löytyy.
- annaaaaaaaa
Eiks se ole hyvä että on jakomieli
- Terv.Perseestä
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan." Katsopa peiliin. Tekstistäsi päätellen et ole itsekään mikään päivänsäde.
- Salolainen...
Ehkä se on vain siitä kiinni kummoinen ihminen itse on koska mä tunnen salosta paljon porukkaa ja niin erillaisista ryhmistä ja tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen... Joten mistä voi johtua että joillakin on niin paljon puhuttava paskaa salolaisita kun itellä ei ole paljon... Johtuisikohan siitä että errät ihmiset eivät osaa katsoa kuin niitä huonoja puolia ihmisissä ja jotkut taas antavat niiden huonojen juttujen olla omassa arvossaan... Hmm...
- ..niin muuta pois!
Niin yksinkertaista se on. Eikä tarvi turhasta valittaa, jo on jollain huolet.. huh.
- Haisthomeurpo
V***u ja vielä isolla V:llä! Opiskelutkin päin p-rakoa, kun ympärillä vellova ilmapiiri musertaa! "NIIN MUUTA POIS!"
...JA NIIN MUUTANKIN, KUN TULEE MAHDOLLISUUS!
- ettäjotta
Toivottavasti löytyy pian muualta töitä.
Haittapuolena niissä voi olla että joutuu jotain oikein tekemäänkin.
Helpointa on kun pysyt vaan siellä solussa ja kuuntelet niitä pahoja kieliä joista suurin osa on muuten Turusta.- Haistnysinäkin..
Se mistään Turusta johdu...
- pois
Ei täällä tarvita tuollaisia isoperseisiä ämmiä!!
- Haistpitkäpaska
S A A T A N A N - T U P P U K Y L Ä L Ä I N E N - K U L L I N K A I V E L I J A - T A P A - I T S E S I ! - M U N A T O N - U R P O !
- Yhdyn threadin
Miksi ^^^^^te
Salolaiset ette kestä totuutta, kritiikkiä mitä kaupungistanne annetaan.
Se on ihan sataprosenttinen fakta että Salossa melkeen noin lipasta heitettynä puolet asukkaista on deekuja/spurguja nuoret on huonokäytöksisiä nulikoita jotka vetää sp***iä jossain lähiöyksiöisään ja menee vetämään jotain daijuun ilman syytä. Sekin on totta että kaikki no ei ihan kaikki mutta suurin osa Salolaisista on sisäänpäin kääntyneitä Ku** päitä jotka eivät tuu millään toimeen muutakun samanlaisten ihmisten kanssa kuin itse ovat..mikä teitä vaivaa ylistätte kaupungianne niin että just joo....asun Salon lähellä ja pitää kyllä sanoa että kouluttakaa ne nulikat siellä salossa kunnioittamaan muita ja varttuneemmat voisivat mennä itseensä ja alkaa katsomaan miksi olette tuollaisia kuin olette niin helvetin itse rakkaitta hei haloo SALO Maailmassa on muitakin kuin te.- mutta
ketä kiinostaa?
- Kki
mutta kirjoitti:
ketä kiinostaa?
Luulettepas olevanne tärkeitä!
Mä en ainakaan ole kuullut mitään teistä enkä teidän tekemisistänne. En ole kiinnostunut eikä tuttavapiirini myöskään. - eikä halua
Kki kirjoitti:
Luulettepas olevanne tärkeitä!
Mä en ainakaan ole kuullut mitään teistä enkä teidän tekemisistänne. En ole kiinnostunut eikä tuttavapiirini myöskään.Joo, ei mullakaan ole aikaa ja halua vatvoa kaikenmaailman poronnussijoiden asioita. Eikä kukaan tuttavistanikaan ole kiinnostunut heidän asioistaan.
- OlenElossa
Juu ja pelastakaa meidät "vielä" selväjärkiset ja sorretut nuoret täältä zombien joukosta.. Miksi synnyinkään helvettiin ja sain paholaisen ystäväkseni..
- niin tee näin
Jos noin pahasti ahdistaa, niin mene takaisn jänkhälle poron munia puremaan!
- Khyl kelphais..
Vittu joo.. Löysin just uuden talvitakin, niin en ainakaan palellu.. Porotkin parempaa seuraa kuin paholaiset!
- sinullekin
Että suksi vittuun jos luulet että jossain muualla saat mokailla ilman että perästä kuuluu.
- todistaja
kylläpäs on porukka tänne paljon kirjoitellut, osa samaa mieltä, osa eri mieltä, eipä ole vaikea päätellä, kuka on alkuasukassalolaisia ja kuka ei... sanoinpahan vain mielipiteeni paikasta ja niille jotka ovat huolissaan poismuutostani, don't worry, lähtö on nopeammin kuin arvaattekaan ja enpäs enää sen jälkeen paljon saloon päin katselekaan.. ihan rauhassa saatte äijät jatkaa liimanhaisteluanne ja kebabin ahmimista, meikäläistä ei paljon kiinnosta! ja mieluummin asustelisin vaikka enontekiöllä, siellä ei ainakaan porukka ole tuollaista pikkusieluista kun vähän nyt iso paha mörkö haukku teidän pikku kuralaanne...
- vaan
jaksat nähdä vaivaa todistaaksesi millainen idiootti olet. Tervemenoa sinne tuntureille!
- Samppa
Aina kun joku kirjottaa jotain niin nää "Salolaiset" hyökkää ja varmasti kattoo tekstiä sillä silmällä että jospa tosta voisi vähän valittaa ja vänkätä / haukkua. Mä oon asunu kohta 7 vuotta Salossa ja mun mielestä tää on ankee paikka. Etsin kyllä muualta töitä koko ajan, mut en niin aktiivisesti. Ihmiset on just semmosia mitä kuvailit. Tampereelle kun menee niin sen huomaa et ihmiset hymyilee paljon ja juttelee ventovieraille mukavia. Täällä porukat käpertyy johonkin ja puhuu paskaa muista seläntakana.
- Salon ohi ajanut
Samppa kirjoitti:
Aina kun joku kirjottaa jotain niin nää "Salolaiset" hyökkää ja varmasti kattoo tekstiä sillä silmällä että jospa tosta voisi vähän valittaa ja vänkätä / haukkua. Mä oon asunu kohta 7 vuotta Salossa ja mun mielestä tää on ankee paikka. Etsin kyllä muualta töitä koko ajan, mut en niin aktiivisesti. Ihmiset on just semmosia mitä kuvailit. Tampereelle kun menee niin sen huomaa et ihmiset hymyilee paljon ja juttelee ventovieraille mukavia. Täällä porukat käpertyy johonkin ja puhuu paskaa muista seläntakana.
Vähäjärkistä porukkaa täällä? Jossain täytyy olla kyllä vikaa kun täällä on jutuissa vain tunturit ja poron nussimiset mielessä (puhe siitä mistä puute ;) ). Lieneekö pikkusieluisuun syynä kun ei mitään rakentavaa palautetta mielipiteenantajan tuotokseen löydy vai onko vastaajina pelkkiä moukkia?
- suuresti
Samppa kirjoitti:
Eiköhän se, että joku tai jotkut puhuu selän takana paskaa ja karttaa seuraa, johdu pelkästään itsestä.
Tamperelaiset tekee ihan samaa, samoin turkulaiset ja helsinkiläiset..Sorry, mutta sitä saa useimmiten, mitä tilaa! - Samuel
suuresti kirjoitti:
Eiköhän se, että joku tai jotkut puhuu selän takana paskaa ja karttaa seuraa, johdu pelkästään itsestä.
Tamperelaiset tekee ihan samaa, samoin turkulaiset ja helsinkiläiset..Sorry, mutta sitä saa useimmiten, mitä tilaa!Voisiko tästä siis vetää johtopäätöksen että Salo houkuttelee sisäänpäinvetäytyneitä ja seuraa karttavia henkilöitä jotka eivät ole tekemisissä kenenkään kanssa mutta siltikin heistä selän takana puhutaan pahaa. Kerrassaan merkillistä.
- muuta
Samuel kirjoitti:
Voisiko tästä siis vetää johtopäätöksen että Salo houkuttelee sisäänpäinvetäytyneitä ja seuraa karttavia henkilöitä jotka eivät ole tekemisissä kenenkään kanssa mutta siltikin heistä selän takana puhutaan pahaa. Kerrassaan merkillistä.
Kaikkein ilkeintä on tietysti se, että he ovat puhumatta mitään kenellekään, varsinkin selän takana, vaikka kuinka yrittäisi...
Siinä vasta ilkeyttä kerrakseen. - Tampereelle
muuta kirjoitti:
Kaikkein ilkeintä on tietysti se, että he ovat puhumatta mitään kenellekään, varsinkin selän takana, vaikka kuinka yrittäisi...
Siinä vasta ilkeyttä kerrakseen.Niinpä, vaikka kuinka yrittää urputtaa niille ja haukkua niitä, niin eivätpä perkeleet puhu edessä tai takanapäin pahaa. Kyllä tuollainen harmittaa - taidan muuttaa Tampereelle, siellä sentään meinasin kerran saada nokkaani kun juovuspäissäni uhosin.
- FTS
Tampereelle kirjoitti:
Niinpä, vaikka kuinka yrittää urputtaa niille ja haukkua niitä, niin eivätpä perkeleet puhu edessä tai takanapäin pahaa. Kyllä tuollainen harmittaa - taidan muuttaa Tampereelle, siellä sentään meinasin kerran saada nokkaani kun juovuspäissäni uhosin.
Sellaisia ne Tämperelaiset hömöt on. Panee vaikka vajaat pari metristä ulkopaikkakuntalaista tuntemattoman lintulajin edustajaa nokkaan jos voivat.
- ecaep
Tampereelle kirjoitti:
Niinpä, vaikka kuinka yrittää urputtaa niille ja haukkua niitä, niin eivätpä perkeleet puhu edessä tai takanapäin pahaa. Kyllä tuollainen harmittaa - taidan muuttaa Tampereelle, siellä sentään meinasin kerran saada nokkaani kun juovuspäissäni uhosin.
Salossa ei tarvi edes uhota kun tulee pataan. Riittää että näytät hieman erilaiselta.
- Salon seudulta
Ilmeisesti sun kannattaa suksia täältä sitten sinne mihin ei päivä paista. Ite olen asunu tällä seudulla nyt kans vuoden ja olen tykänny olla täällä enkä aio enää muuttaa mihinkään. Samanlaisia ne ihmiset on ihan joka paikassa. Ei ole se ruoho yhtään vihreempää vaikka menet minne päin suomee hyvänsä. Kato peiliin ja muokkaa omia asenteitas, eiköhän se siitä.
- Onnellinen
Asuin Salossa niin kauan, että meni pitkään muuton jälkeen tajutessa miten oikeasti asiat voivat olla näin paljon paremmin muualla. Vaikka hyppäsin tyhjän päälle taloudellinen tilanteeni on kohentunut. Kyllä jos Salossa jaksaa töissä käydä on sellaiselle asenteelle muuallakin käyttöä.
Tämän ketjun inisijöille annan kyllä tosiaan sen neuvon, että häipykää ennen kuin totutte siihen p**kaan. Itse ehdin jo tottua ja henkiset voimavarat lähtöön ehtivät huveta. Melkein itku kurkussa piti tavaroita muuttoautoon lastata.
Lupaan tulla Saloon tunnelmia kyselemään kun sillä eräällä tehtaalla lyödään lappu luukulle. Ei pitäisi mennä enää kauaa... :)
- Banaani
Salo on kaupunkina mukava mutta asukkaat suurilta osin ärsyttäviä, muuten mitään mutta tuo paskan puhuminen ja selkään puukottaminen vaan rasittaa, kaksi hyvää kaveria ovat takkinsa kääntäneet ja alkaneet puhua paskaa... Tämä ei johtunut minusta kun kysyin muilta tutuilta koska ovat likimäärin kaikille tutuilleen kettuilleet jotain.
Miksi ei voi olla puhumatta paskaa ja mustamaalaamatta muita? Pari tämän hetkistä kaveria ovat tunnustaneet että heillä oli täysin väärä kuva minusta sen perusteella mitä ovat kuulleet. Enkä usko että olen ainoa, itse yritän katkaista siivet paskapuheilta jos tiedän että puhe ei ole paikkaansa pitävää oli kohteena kuka tahansa.
Ystävällisyys ja Ystävät kunniaan - Tervemenoa
pitikö tänne sitten tulla susirajan takaa töihin. Se on aivan sama hymyilevätkö ihmiset sulle jossain muualla. Kyllä ne paskaa puhuvat silti sun selän takanasi. Ehkä on tyypissä itsessään vikaa jos ei täältä ole kavereita löytänyt. Itse olen syntyperäinen Salolainen ja kavereina minulla on monia paikkakunnalle muuttaneita tyyppejä. Ehkä et vain kestä paikallisten tapaa vittuilla toisilleen...
- ...
Voi ihmiset. Eiköhän näitä typeriä "kusipää" ihmisiä ole ihan jokaisessa Suomen kaupungissa ja kunnassa... naurettavaa väittelyä. :'D Tottakai jokaisella saa olla oma mielipiteensä, mutta se että KAIKKI salolaiset ovat mukamas täysiä páskapäitä on kyllä jo aika lapsellista liioittelua. :)
Hyvää päivänjatkoa teille. :D- Suuri pinta-alaltaan
Kyllä se niin on, että joka paikasta löytyy ihmisiä joka lähtöön. Ja hyvä niin.
Itse olen asunut monessa eri kaupungissa ja nyt muutamia vuosia Salossa.
Salosta on tullut minulle rakas kotikaupunki.
Ihmiset mukavia, riittävästi palveluja joskin julkisen liikenteen palvelut vähän hiertää. Salo on juuri sopivan kokoinen kaupunki ainakin minulle.
kaiken kaikkiaan hyvä paikka asua.
- Ei Salolainen.
Kun luin näitä kirjoituksia,joissa joku haukkui ja nimitteli Salolaisia,ihmettelen,että jotkut viitsii vastata sellaiseen!! Paras "kiusanteko" sellaiseen viestiin on kun ei reagoi mitenkään !! Se vasta olisi ärsyttänyt kirjoittajaa !!!
- mää ole
Kyllä näitä typeriä kusipäitä on tietenkin joka kunnassa ja kaupungissa, sehän on selvää.
Mutta, mutta jokaisessa kaupungissa ei olekaan suurin kusipää kaupungin johdossa. - - kt -
Viestiketjun aloittaja kirjoitti kommenttinsa loppuvuodesta 2005... Mahtaako olla vielä paikkakunnalla?
- Salolainen olen yhä.
Totta, samaa minäkin hieman ihmettelin.
Mutta ihmeen paljon herätti vanhakin keskustelu kirjoitusintoa tälläkin palstalla. Muuten onkin yleensä kohtuu hiljaista. Olisiko niin että näin VAALIEN ALLA täytyy takoa ehdokkaille että TÄÄLLÄ ON KAIKKI PÄIN HEVON VI**UA ja täällä halutaan PARANNUKSIA. Me ei äänestetä Numppaa (Sori Numppa), sillä Numppa laski nopeusrajoitukset keskustassa ja Salosta tuli entistä persreikämäisempi paikka, entisestään ns. turvallinen, kotoisa persreikä, jossa ei mitään muuta olekkaan kuin... ....koiranpaskaa kadut pullollaan sekä epäsiisti, törkyinen ilme kaupunkikuvassa. Poikkeuksen tekee tulevaisuudessa uusi uljas kaupungintalo, jonka me salolaiset verojen kautta maksamme, mutta mitään enemmän emme sen projektin myötä hyödy, vaan saamme jatkossakin hyödyntää entistä enemmän karsittuja ja paikasta toiseen muuteltuja palveluita, joilla tarkoitushakuisesti pyritään saada salolaiset siirtymään käyttämään yksityisen terveyssektorin palveluita. Tai näin minä sen olen olettanut ja päätellyt, tämä on minun näkökantani, mutta muut voivat olla toki eri mieltä. Ja on palvelut sitten hyviä taikka ei, niin aina kannattaa antaa sellainen kuva että kaikki on huonosti, niin voi jotain uudistuksia vaikka alkaa tullakkin. Ei siinä paljoa hävitä, hävittäisiin joka tapauksessa saman verran valitetaan taikka ei.
- wersdgz
Salon nuoriso on suomen häiriintyneintä poruukkaa, melkein samalla viivalla rovaniemen nuorison kanssa. En keksi juurikaan mitään hyvää sanottavaa salon nuorista, toivon vain että ne harvat kunnolliset nuoret tajuavat muuttaa ajoissa pois.
- vai niin
Ja liikenteessä olisi toivomisen varaa...se et tuu mun eteen tyyli pitäisi jättää kotiin ja olla kiihdyttämättä suojatien kohdalla jos joku raukka yrittää ylitystä.Jotenkin tää varsinaissuomalainen elämä kulminoituu liikaa minäminä juttuun ja muiden virheet otetaan esille,eihän mussa mitään vikaa itsessä ole...jos ei osaa nauraa itselleen niin on kuulemma täysin salolainen =)
- 1+19
Kyllähän niillä, jotka Saloa moittivat, taitaa olla liian vähän todellista vertailuaineistoa. Kokeilkaapa vaikka Jyväskylää vertailuksi niin kotiseutunäkökulmanne kirkastuu.
- Halikko.....:(
Ei se kyllä aivan noinkaan ole! Olen asunut 6:ssa eri kaupungissa ennen Saloa .. ja ei tätä "kaupunkia" kyllä paljon kehua voi! Ihmiset ovat maalaistolloja jotka tuijottavat meni mihin tahansa ja luulevat vielä että ovat niin kaikkien fiksuimpia ja parhaita koko maailmassa!!=) huhhuh!! Säälittävää porukkaa.....mutta kaippa tätä kestää kun lapset ovat ainakin täällä tyytyväisiä!
- salo on perseestä
Itekki muutin saloon hetki sitte mutta olen "tuntenut" salon pitkään. olen asunut turussa kaarinassa ja espoossa nii täytyy sanoo et salolaiset on kyl aivan saatanan rumii ja sisään päin sulkeutuneita ja parasta on että luulis et oltais ny nöyrii ku on paskas jamas salo mutta ssilti tääl ollaa ku mitäki kusipäitä ja nii hesalais lissui yritetään olla vaikka se näyttää tääl naurettavalta. salos on oma evoluutio ku ei nää ees oo ihmisiä ulkonäöltä. ja kaupungin järjestelyt kusee kokonaan. muuttaisin heti pois ku olis mahdollisuus!!! ei tuu ikävä teitä ja herätkää omasta pikku kuvitelma maailmasta ja olkaa ku ihmiset.
- salo on perseestä
ja nii lisäksi ei nää te muuta ku tuijota. saatana kyylät. ja salolaiset älkää ees viittikö poulustaa teidän paskalta näyttävää ja haisevaa kyläänne
- ölömölö
salo on perseestä kirjoitti:
ja nii lisäksi ei nää te muuta ku tuijota. saatana kyylät. ja salolaiset älkää ees viittikö poulustaa teidän paskalta näyttävää ja haisevaa kyläänne
joo muuta pois, vaikutat siltä että on jäänyt koulut kesken ja peilistä taitaa se mörkö tuijottaa takaisin. Opettele vaikka kirjoittamaan ensin kuin rupeat aukomaan rumaa päätäsi.
- minäminä-kulttuuri
Salo on todellakin kaupunki täynnä narsistisia juoruakkoja ja juoru-ukkoja, ja heidän aivan kauheaa jälkikasvuaan. Onneksi oma perheemme pääsi sieltä ajoissa pois, nyt perhe voi hyvin. Poismuuttoa suosittelen lämpimästi kaikille muillekin sitä vähänkään harkitseville. Erityisesti lapsiperheiden kannattaa muuttaa muualle ajoissa, ennen kuin huomaa oman lapsensa kasvaneen salolaisen muotin mukaan itserakkaaksi narsistiksi.
- taas
Hehe, annoitpa loistavan todisteen omasta fiksuudestasi kirjoitustyylilläsi. No, tuskin tunnistat edes sarkismia- saati tiedät mitä se tarkoittaa.
Ns nettivauva taas kyseessä- Omaan nilkkaan?
Asiaan kantaa ottamatta: Jos käyttää sivistyssanoja, pitäisi edes osata kirjoittaa ne oikein. VIelä parempi olisi jos osaisi lähettää kommentin oikean kirjoituksen perään.
- JoonaEs
Itse olen ikäni Salossa asunut,mutta ei tekisi tiukkaa muuttaa täältä pois.Täällä ei ole enään mitään mikä pidättelee täällä.Aikoinaan Salo oli hyvä paikka asua,toisin on enään.
- cxhsbfsd
Salossa ei kannata mikään nyt eikä koskaan.
Just meni taas pari mestaa nurin ja luulis että joku Bar Ipanema teiniluola kannattaisi mutta ilmeisesti sitten ei ja tänne ei todellakaan kannata tulla opiskelemaan etenkään kun täällä saa opettaa enemmänkin opettajaa kuin itse oppilaita, itsekin valmistuin 6 vuotta sitten enkä oppinut sitten oikeestaan yhtään mitään koko paskasta ja sitä sitten ruvetaan pätemään että "sun pitäis tämmöset tietää ja osata, mitä koulua sä oikein oot käyny?" No vittu just tätä kyseistä kuolleen oksettavan paskaperseen amista jossa ei vittu opi mitään ja puolet tutkinnosta on yhtä peukaloitten pyörittelyä ja joku saatanan kirjanpito josta KUKAAN ei tajunnut hevonvitunpersettäkään niin pääsi läpi kakkosella (arvosana-asteikko 0-3, älkää kysykö) siis miten voi oikeesti onnistua!?
Salossa ei vittu edes kaupungin hammashoitokaan pelaa, ei varmaan minkään kaupungin hammashoito pelaa vaan pitäis mennä yksityiselle että saa senkin homman kerralla kunnialla hoidettua. Muistan jopa kun kävin yksityisellä hoitamassa kerralla lohjenneen paikkauksen ni seki eukko siinä haukku kaupungin hammashuollon pohjamutiin että "mitä koulua ne on käyny, eikö ne saatana osaa mitään?"
Ja mikä helvetti oikeesti on tuo vitun "Muotikatu"!? Muotikatu ilman muotia kirjaimellisesti ja näillä idiooteilla on vielä munaa pitää nettisivujakin (muotikatu.fi) kyseisestä paskasta missä ei ole yhtään mitään muuta ku tyhjiä liiketiloja ja jotain kiinteistövälityksiä ja kebabbeja. Ja miksi vitussa niiden on pakko vieläkin pitää tuo Eino Heinon ristuksenaikainen tyhjä liiketila pystyssä!? Koko kyseinen tönö on aivan vino ja kirjaimellisesti jonkun näyteikkunan varassa että pysyy pystyssä!!
Ja salolaiset ovat aivan HELVETIN ÄRSYTTÄVIÄ omasta mielestään jumalattoman viisaista mulkkuja jotka tietää sun elämästä enemmän kuin sinä itse ja niitä näyttäis kiinnostavan tietää vittu sun kuolleen mumminki asiat! En todellakaan suosittele muuttamaan tänne enkä etenkään edes opiskelemaan! Mä muutan täältä heti Turkuun kun pääsen enkä palaa tänne peltojunttilaan enää ikinä!!
Joo sun pitäis olla joku suosittu horatsu että voisit edes harkita asua täällä ja olla tyytyväinen ja kun on suosittu niin on onnellinen vaikka vittu Nummi-Pusulassa (jossa ei ainakaan ole yhtää mitään) mutta olepa tavallinen ihminen niin et halua nähdä tätä onnetonta paskapersettä enää ikinä.
Täällä ei vittu kannata mikään nyt eikä koskaan.- Talotäällä
No voi hellanlettas sentään,tää päivä ei oo tainut mennä ihan nappiin.
Muuta Somerolle,jo valkenee ajatus. - hsdfhsad
Somero on ihan samanlainen junttila ja niin on kyllä Forssakin, ei mitään asiaa.
- mausereivainesöömäenpjoo
sallosta tulloo palajöön hyvvää öö ei tuu nyt mitään miäleen mutta erittäin hianöt törinönvöimentimet böngäsin sälöstä vaikka aluksi hiekas siis hieman takeroittin
- TTuikku
Salossa on himmee mopoautoskene.
- ajokyvyttömät
Jep, se onkin huonointa salossa. pois P**skat teiltä!
- annetski
Vasta vuoden oot asunut? Et sä sit vielä tiedä mitään!
Ja joo, paska kylä on!! - perähikiä1
salossa ei onnistu mikään ei edes parisuhde toimi perkele aina tökkii.
- salohuva
Olla somali olla musta muna meilla olla suuri somali ystava Jahadi Jari. Suuri vokki kela. Naiset tarvi muna. Salo paljon naisia antaa paljo. Siksi salo huva. Tulla paljo salo somali ei yksi vaan paljo somali.
- iso.sukunuija
Se olla minula ISO sukunuija. Siis Pitkä letku. Musta muna toimii ämmijen vitusa ja persesä.
- jahadi
Kuka on jahadi Jari.
- dfagh
Salolaiset ovat vitun mulkkuja tunnevammaisia ihmisiä jotka eivät arvosta mitään ja vielä äärimmäisen tyhmiä sinisilmäitä lampaita.
- Aunekyllikki
Salo - kahden ruosteisen tykin unelmakaupunki. Ei muuta. Ihmiset katoavat arkipäivisin viimeistään puoli kahdeksalta. Asfalttikolmio, jota toriksi kutsuvat. Kilometrin kadunpätkä, jota Muotikaduksi kutsuvat HEEHEE.
Tul pois sieltä. - oneksiensalolainen
Sisäsiittoinen paikka jossa ei kannata hymyillä vieraille eikä hymyä saa, toisenlainen meninki on Turussa. Naapurien tekemisetkin kiinnostaa enemmän kuin oma elämä. Näin olen kokenut itse kun vielä asuin Salossa.
- Anonyymi
Tässä mitä on asioinut Turussa ja Kaarinassa niin voin henkilökohtaisesti sanoa että siellä on paljon positiivisempi ilmapiiri kuin Salossa. Siellä ketään ei kiinnosta mikään muu kuin viinabiletys ja huumeet kun ei ole enää yhtään mitään eikä mikään kannata. Kusi, viina ja huumeet noussu vähän niinku hattuun.
Salosta löytyy todella vähän hyviä tyyppejä kun kaikki on muuttanu vittuun sieltä. Siellä on suunnilleen enää vain jotain negatiivisia mulkkuja, joilla ei ole sitten mikään hyvin ja loput jotain sinisilmäisiä pieruja, jotka uskovat että vielä joku tulee ja pelastaa tämän paskamontun.
Aina kun ajaa moottoritietä Salon ohi alkaa hävettämään tuo ihme jättimäinen Salo-kyltti.
"Joka päivä parempi" my ass.- Anonyymi
Ihmeesti tänne vetää sieltä Turun ja Kaarinan suunnalta bilettään Saloon. Niin ja toisin päin. Salolaisissa on kauneutta kun tänne tullaan. Ei tätä ole eristetty muusta Suomesta ;)
- Anonyymi
Onneksi Salon ohi pääsee vain ajamalla, ei tarvitse kyseiseen junttikylään kääntyä edes pakosta.
- Anonyymi
Joka paikassa on ongelmia. Toiset peittää ongelmansa ja kulissit ylläpidetään. Maailma on iso kulissi missä pyörii ihmiset ja pitää kulissin yllä pelolla ja suorittamisella. Tosiasiassa ihmisellä hyvä, jos on yksi kunnon ystävä. Eka vaikuttaa hyvältä olla paikassa mitä ei tunne. Siellä, kun aikansa pyörii niin huomaa asetelmat ja kulissit ja kuinka esitetään niin onnellista perhettä ja kuinka on omaisuutta ja hieno pelit ja ei oikeasti onnellisia. Niin tai, kun joku on alkuunsa niin ystävällistä ja sitten joku peli.
- Anonyymi
Jaa siis Turku ja kaarina jotenkin parempihenkisiä paikkoja? Jaa no siis miten? Joo no ei Salokaan aina ihan täynnä ruusuntuoksuisia unelmia ja pelkkää hymyä ole mutta ongelmia ja töykeitä ihmisiä löytyy kyllä ihan muualtakin. Jos itse haastaa riitaa sen kai joka paikassa saa aikaiseksi. En oikein tiedä onko Salo sen kummempi paikka kuin mikään muukaan paikka Suomessa. Olen asunut 8 paikkakunnalla Suomessa eikä mikään niistä nyt ihan autuutta ole paikkana antanut, ei Turkukaan vaikka tapahtumia siellä on enemmän paljon kuin näin pienemmällä paikkakunnalla mutta Turussa on suht helppo käydä päivä reissullakin kun on niin lähellä . Salossa on paljon pikkusieluisia ihmisiä mutta joku aina joskus välillä yllättää ystävällisyydellä.. Että aina se riippuu vähän omasta tekemisestä ja olemisesta miten noin yleensä menee ihmisten kanssa ja miten tuntee asiat..
- Anonyymi
Pari kunnon luotettavaa ystävää onneksi on. Ihmiset voi olla, todella kaameita osa ja jos pyörii jossain ryyppy ja baari ympyröissä, niin ongelmallisia riittää ja kannattaa olla varovainen ihmisten kanssa ja tarkkailla mitä meinataan lopulta. Myös kulisseja on varmasti paljon ja näytetään ulospäin jotain muuta.
- Anonyymi
Kulisseja on hyvä pitää yllä ettei totuus paljastu.
- Anonyymi
Joku päivä asiat paljastuu. Eka pienemmässä mittakaavassa ja sitten isosti joskus. Tulee paljon monttu auki olevia ihmisiä ja pettyneitä ja ihmetystä ja osa ei millään tahdo uskoa, että niin oli.
- Anonyymi
Kulissit romahtaa joskus. Helsingissä vasta onkin isot puitteet ja kulissit. Siellä on paras olla, jos näyttävyyttä halajaa.
- Anonyymi
Tulkaa tänne Kuusjoelle. Täällä ei pidetä mitään kulisseja pystyssä.
- Anonyymi
Kuusjoelle kaikki muuttaa kohta. Kasvaa maanviljelys ja metsien keskellä teollisuus. Salon keskus tyhjenee ja väki pelastetaan Kuusjoelle
- Anonyymi
Niin oikke! Kuusjoen Puttini pelasta kaikki!
- Anonyymi
Juu Puttini kuusjoelta polkee kokovartalokortsussa niin kaikki pelastuu.
- Anonyymi
Täytyy kyllä nyt kertoa alkuperäisen viestin kirjoittajalle, et Salo on hyvä paikka asua! Jos sä itse oletkin se, jota muut ei ymmärrä! Et kai vaan täällä höpötä ihmisille jotain stadin slangia, sillä ei sellaista täällä moni ymmärrä. Humalas ei kannata mennä mölisemään ihmisille, koska kuka sellaista viittii kuunnella. Ja sit ne asiat joita meet ihmisille puhumaan, niin ootko varma et ne kiinnostaa muita kuin sua ittees!
Jos et tykkää asua täällä niin muuta pois! Ei sua täällä kukaan pidättele! Jos sun parhaat kaverit on uudellamaalla, niin muuta sinne! - Anonyymi
Kestettiin 5 vuotta Salossa! Voisi muutta nimensä Umpimielisten kyläksi.
Naapiurit kyttää ikkunan ja verhojen välistä kuka käy kylässä ja mitä teet.
Ei osata edes tervehtiä mikä nyt kuuluu sivistykseen,että ainakin tervehditään tavatessa.100 km välissä enkä aio käydä siellä.Mutta lehdistä voi lukea mitä siellä tapahtuu. - Anonyymi
Salo on TOOSI HYVÄ paikka! Jallun kämpässä saat juota aitoa Ollikalan Kiljua ja sielä saat myös panna Tuhanen Riemun Iitaa.
Tietty siilä ehtolla että oot maksukykynen herrasmies. - Anonyymi
Alhaisissa ja Ylhäisissä on tosi hyvät paikat vetää viinaa ja slummipaikat ja vanhoja reikiä epämäärä ihmisille. Siellä kiljutehtaat käy ja tuhannen ja yhden yön sadut pöhisee
- Anonyymi
Salon päätöksenteko on perseestä. Halutaan lopettaa syrjäkyliltä kaikki palvelut ja muut. Kalvolan päiväkodin sulkeminen on hyvä esimerkki siitä ettei haluta panostaa muualle kuin keskustaan. Kalvolan alueella asuu paljon lapsiperheitä mutta tuskin kauan. Miten mahtaa käydä erään toisen päiväkodin jossa esikoululaiset ja vaippaikäiset ovat samassa ryhmässä kun ei ole tarpeeksi enää muksuja eikä resursseja pitää kahta pientä ryhmää niin tässähän olisi salon päättäjille seuraava kohde mikä suljetaan niin saadaan syrjäkylät tapettua mikä selvästi on tarkoituskin.
- Anonyymi
Ei Salo perseestä ole. Olosuhteet on eri puolilla menneet mahdottomiksi. Koko Suomessa. Joskus voi olla, että Saloa ei ole ja monia muita kaupunkeja. Hyvä olla tyytyväinen Saloon nyt.
- Anonyymi
Ei paljoa tarvitse tehdä, kun ihminen on susi toiselle ihmiselle ja kuinka palvelut loppuvat. Kunnon palveluita ei nykyään taida olla. Salo on kaunis kaupunki.
- Anonyymi
Tämä kyllä on huono paikka muualta ja isommalta paikkakunnalta muuttaneelle. Tänne on jäänyt jumiin. En pidä itseäni salolaisena, enkä tule koskaan pitämään .
Jonnekkin muualle on päästävä isomiin kuvioihin.
Kyllä aluasukkaat ovat sisäänpäin kääntyviä ja töissä kuppikuntalaisia, ei täällä kannata olla. Pois vaan. Minua ei tänne haudata, vaikka mikä olisi. - Anonyymi
Salo sopii niille, jotka on siellä umpiossa ikänsä asuneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585545- 954491
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s751203Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62881
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799