Moikka!:) Sellaisesta tiedustelisin, että oisko joku tilannut jotakin Green Day-sälää Amerikasta? esimerkiks kirjoja,paitoja ym.? Millaiset postikulut tulee päälle? Ja kuinka luotettavia tuollaiset tilausjutut on? Olisin erittäin kiitollinen jos jollakin olis vähän tietoa asiasta! :)
Kukaan tilannut ulkomailta??
4
399
Vastaukset
- .....
varmasti hyvin paljolti paikasta mistä tilaat. Ja muista, että jos tilaat paljon (tai esim. vaatteita), niin saattaa tulla erilliset tullimaksut päälle.
- Hendriks Tsimi
Tilasin itse Valloista Hendrix cditä, joita en olisi muuten saanut ja kuinka ollakaan, kun tilaus oli sadan euron kieppeillä niin 20 euroa tuli alvtä lisää.
Mulla tuli tullissa pari veetä vielä päälle.
Mutta jos ajattelet, että se on sen väärti niin tilaa ihmeessä.
Minä ainakin tilaisin vieläkin.... - S:)
Hendriks Tsimi kirjoitti:
Tilasin itse Valloista Hendrix cditä, joita en olisi muuten saanut ja kuinka ollakaan, kun tilaus oli sadan euron kieppeillä niin 20 euroa tuli alvtä lisää.
Mulla tuli tullissa pari veetä vielä päälle.
Mutta jos ajattelet, että se on sen väärti niin tilaa ihmeessä.
Minä ainakin tilaisin vieläkin....Jos siis tilaus olisi jotain 50€:n luokkaa.. niin kokonaissumma olis sit loppupeleissä...?:) melko hintava tilaus tulis vissiin olemaan, mutta olis se kyllä sit varmasti sen arvoista:)
- anknis
S:) kirjoitti:
Jos siis tilaus olisi jotain 50€:n luokkaa.. niin kokonaissumma olis sit loppupeleissä...?:) melko hintava tilaus tulis vissiin olemaan, mutta olis se kyllä sit varmasti sen arvoista:)
varmasti tulee aika kalliiksi, itse en juuri sen takia voi tilata oikein mitään. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191