Onko kukaan hoitanut tai tietää jotain tästä lämppäri tammasta?
Vastaukset 11
- Varjo
Kannattaa käydä osoitessa www.sukuposti.net
- Hunajainen
Kannattaa käydä myös Hippoksen sivuilla! Eli: http://www.hippos.fi
- Just me...
Itse omistan nykyään tämän tamman mutta haluaisin tietää jos joku olisi vaikka joskus hoitanut tätä. Kun en tiedä mitään entisistä omistajista....
- ...
Just me... kirjoitti:
Itse omistan nykyään tämän tamman mutta haluaisin tietää jos joku olisi vaikka joskus hoitanut tätä. Kun en tiedä mitään entisistä omistajista....
Onko sun nimi Taina??
- Mari.e
Kuinkas sulla on menny hevoses kans?
Muistatko edes enää mua? Mullakin on nykyään hevonen, kans lv tamma..- Just me...
Juu kyllä mä sut muistan Mari Eskola?? :)
- Mari.e
Just me... kirjoitti:
Juu kyllä mä sut muistan Mari Eskola?? :)
Sulla näköjään kans on viä Tammu?
- just me...
Mari.e kirjoitti:
Sulla näköjään kans on viä Tammu?
Onhan Tammu vielä mulla ja pysyy :) Kesää odotellaan...
- Mari.e
just me... kirjoitti:
Onhan Tammu vielä mulla ja pysyy :) Kesää odotellaan...
Onko sulla mesee?
- Just me...
Mari.e kirjoitti:
Onko sulla mesee?
On kyllä mese. Mutten viittisi tähän sitä osoitetta laittaa. Laita sä omas ni mä lisään sut sit :)
- Nimetön
Just me... kirjoitti:
On kyllä mese. Mutten viittisi tähän sitä osoitetta laittaa. Laita sä omas ni mä lisään sut sit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2012076Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581412Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271051- 71917
- 58898
- 47813
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666