Mitä sisällään pitää

Ukkomies

On pakko kirjoittaa tämä ulos, katsoa miltä tämä näyttää kirjoitettuna. Kun täällä kerran tämmöinen palsta on. Ajattelin, että muillakin on vastaavia kokemuksia. Vastauksia kysymyksiin.

Minä olen ihmetellyt ja ihastellut sitä muutosta, mikä vaimossa tapahtui, kun hän antautui toiselle miehelle.

En minä ihan neitsyenä vaimoa tavannut, vaikka en paljon muunakaan. Oikein eroottinen ja lämmin vaimo on ollut, lasten saamisen jälkeen vapautunutkin. Jokin esto kumminkin oli, häpeää ja kunnioitusta. Mitä lie. Että eihän aviovaimot...

Se on nyt muuttunut, kun annoin luvan tähän toiseen mieheen. Semmoinen tilanne vaan tulla tupsahti eteen, ja minä vaimoa selästä tyrkkäsin. Ihmettelin, kun hän tosiaan meni.

Vaimo tuli takaisin, ja oli hän tosiaan antanut naida. Vaimo ensin ujosteli, kun minäkin heti halusin, mutta suostui sitten. Enkä vielä koskaan ollut kokenut vaimoa niin kiihkeänä. Hän halusi varmaan pyytää anteeksi, kun oli ollut vieraan kanssa.

Taisin minäkin tavallista pontevampi poika olla.

Eikä se jäänyt siihen yhteen kertaan. Houkuttelin vaimoa jatkamaan, eikä siinä paljon vihjailuja tarvittu. Silmistä näin, että vaimon teki mieli. Ei hän mitään sanonut siihen suuntaan, mutta posket punehtui.

Miten minä sen muutoksen kuvaisin?

Salaisuushan tämä on, meidän keskeinen intiimi juttu, joka välillä vähän pelottaakin. Vaimo laittautuu, minä vaivihkaa seuraan. Ei puhuta, ollaan vaan ja tunnelma tihenee. Vaimo menisi tarjoutumaan toiselle, pistää nätit alusvaatteet ja peilaa eteisessä. Olen huomannut, että vaimo trimmaa karvoitustaan, vaikkei varsinaisesti ajele. Se nuorten tyttöjen juttu.

Punaiset täplät on vaimolla poskipäissä. Onhan tässä mukana ihmisen vahvimmat tunteet.

Mutta ne sai esiin vasta toinen mies. Niin raakaa peliä tämä on. Tarvittiin vieras, häikäilemätön viettiuros, että vaimo kypsällä iällä vapautui antamaan estoitta. Siinä vasta karisi painolasti.

On vaimo varmaan nyt onnellisempi, ja minäkin olen. Voi vain arvailla kolmannen osapuolen tuntoja. Ei kai miehelle mikään ole mieluisampaa kuin päästä kokeilemaan toisen vaimoa. Nousee minullakin testosteroni, kun kuvittelen, kuinka hekumassa siellä ollaan. Pussaillaan, mies koettelee tissejä, vaon märkyyttä, ja lopuksi naputtelee sauman.

Vaimo on varoittanut, että tästä ei saa kenellekään kertoa. Ei hän tykkää, että minä tätä kirjoitan, mutta sormet syyhyää. Ei tämmöistä voi sisällään pitää. Eikä kavereilleen kertoa.

Olen minä miettinyt, mitä merkitsee, kun vaimo antaa kahdelle miehelle. Että millainen se vaimon orgasmi sille toiselle on. Kun on vieras kulli sisällä. Voimakkaasti vaimo tulee minullekin. Sovittaa aviollisesti syntinsä. Sitten hän on taas niin vaimoa ja äitiä, että...

Kyllä me taas pyhien aikana tämmöisen järjestämme.

8

18972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      Ei sisällään kannata pitää jos sormet syhyttää

    • neuvojeni

      mukaiseen lopputulokseen? Vai muuten houkuttelemassa miehiä täällä?

      t. Joku "tuttusi"

      • Muuan mies

        Kyllä kyrpäni nousi pystyyn kun luin juttusi. Jostain syystä näin vain oli. Onhan se vaimos varmaan nauttinut,kun sai maistaa kenties isompaa kyrpää tai muuten laadukkaampaa seksiä.
        Ei kait semmosesta tule mustasukkaisuutta-eihän.


      • "" ""
        Muuan mies kirjoitti:

        Kyllä kyrpäni nousi pystyyn kun luin juttusi. Jostain syystä näin vain oli. Onhan se vaimos varmaan nauttinut,kun sai maistaa kenties isompaa kyrpää tai muuten laadukkaampaa seksiä.
        Ei kait semmosesta tule mustasukkaisuutta-eihän.

        Hei ukkomies miksi et mennyt liukkaille? Olisit nähnyt vierestä kuinka vaimoas paneskeltiin.


      • Kokeneiden...
        "" "" kirjoitti:

        Hei ukkomies miksi et mennyt liukkaille? Olisit nähnyt vierestä kuinka vaimoas paneskeltiin.

        Kyllä kyrpäni nousi pystyyn kun luin juttusi. Jostain syystä näin vain oli. Onhan se vaimos varmaan nauttinut.


    • Kokeneitten käsittelyssä

      Tuntuipas kirjoitus hyvältä. Meillä oli samanalaista, kun vaimo oli hommissa, joissa ainakin viisi kertaa illassa kosittiin. Aamuviideltä sain aina vällee tervehdyksen: "Vieraat spermat sisällä". Vieläkin kieli jähmettyy ja sylki kuivaa, kun ajattelen noita aikoja ja liukkaita.

    • vaimoni "tanssimassa...

      Oli tosi upeaa otaa vaimo vastaan satamassa. Todella väsyneet ja samalla nauttineen näköinen kasvoiltaan. Kotona suoraan sänkyyn. Tuntui niin kiihottavalta päästä liukkaille. Oli kuulema ollut mennen tullen eri miehen kanssa. se kiihotti minua vielä enemmän.

      • fantasia

        Niin fantasiaa. Siitä kyllä kiihottuu. Kyrpä seisoo ku.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2794
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2634
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      84
      1101
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe