Hei arvot kreatonistit
Miksi ihmisellä on aivot? Jos ihmisellä on kerta "sielu" ei aivoilla ole mitään oikeaa optiota olla olemassa. Suurten aivojen takia joka viides äiti kuolisi synnytykseen ilman modernia lääketiedettä, aivot vievät suurimman osa hapesta ja ravinnosta mitä saamme sekä ovat äärimmäisen herkkiä vahingolle?
Jos meillä kerta on sielu niin miksi meillä on näinkin huonosti suunniteltu elin kuin aivot?
Aivot
9
611
Vastaukset
- Rööbert
Sielu sijaitsee sydämessä ja aivot ovat sitä varten, että sinne nousee vanhankansan mukaan kusi ja paska tekee siellä patoja.
- Tavoitteeton
>>Sielu sijaitsee sydämessä
- Rööbert
Tavoitteeton kirjoitti:
>>Sielu sijaitsee sydämessä
Joo, se oli vitsi toi mun kirjoitus. Jäi hymiöt.
Mutta eräs huuhaa-tiedelehti nimeltään "Tieteen kuvalehti" kirjoitti, että - Persoonallisuus asuu sydämessä.
http://www.tieteenkuvalehti.com/polopoly.jsp?d=157&a=2751
Ei kaikki ole tuossa lehdessä huuhaata, mutta yllättäen jokin juttu on aivan omituinen. Tämä on yksi esimerkki.
Ja mitä mieltä tästä: -Odottiko universumi?
"Kiistelty antrooppinen periaate saa lisää kannattajia
Universumi odotti ihmistä.
Monet luonnonlait näyttävät olevan kuin tehtyjä ihmisen evoluutiota varten. Yhä useammat tutkijat ovat kallistumassa sille kannalle, että ihmiselämän ja maailmankaikkeuden välillä on tietty yhteys." Rööbert kirjoitti:
Joo, se oli vitsi toi mun kirjoitus. Jäi hymiöt.
Mutta eräs huuhaa-tiedelehti nimeltään "Tieteen kuvalehti" kirjoitti, että - Persoonallisuus asuu sydämessä.
http://www.tieteenkuvalehti.com/polopoly.jsp?d=157&a=2751
Ei kaikki ole tuossa lehdessä huuhaata, mutta yllättäen jokin juttu on aivan omituinen. Tämä on yksi esimerkki.
Ja mitä mieltä tästä: -Odottiko universumi?
"Kiistelty antrooppinen periaate saa lisää kannattajia
Universumi odotti ihmistä.
Monet luonnonlait näyttävät olevan kuin tehtyjä ihmisen evoluutiota varten. Yhä useammat tutkijat ovat kallistumassa sille kannalle, että ihmiselämän ja maailmankaikkeuden välillä on tietty yhteys."Tieteen kuvalehdellä tapaa olla vähän "korkealla lentäviä" artikkeleita. (esittelevät kaikenlaisia hypoteeseja sun muita)
Parempi nimi olisi kai "Tieteen Juorulehti" :D- Tavoitteeton
Rööbert kirjoitti:
Joo, se oli vitsi toi mun kirjoitus. Jäi hymiöt.
Mutta eräs huuhaa-tiedelehti nimeltään "Tieteen kuvalehti" kirjoitti, että - Persoonallisuus asuu sydämessä.
http://www.tieteenkuvalehti.com/polopoly.jsp?d=157&a=2751
Ei kaikki ole tuossa lehdessä huuhaata, mutta yllättäen jokin juttu on aivan omituinen. Tämä on yksi esimerkki.
Ja mitä mieltä tästä: -Odottiko universumi?
"Kiistelty antrooppinen periaate saa lisää kannattajia
Universumi odotti ihmistä.
Monet luonnonlait näyttävät olevan kuin tehtyjä ihmisen evoluutiota varten. Yhä useammat tutkijat ovat kallistumassa sille kannalle, että ihmiselämän ja maailmankaikkeuden välillä on tietty yhteys.""Yhä useammat tutkijat ovat kallistumassa sille kannalle, että ihmiselämän ja maailmankaikkeuden välillä on tietty yhteys."
Ohhoh! Tuohan hurja näkemys on.
Oudompaa se minusta olisi, jos noiden välillä ei mitään yhteyttä olisi.
- esileikkiä
madoille ja hajottajabakteereille.
- Kaarlo T.
Kuten meidän vapahtajamme ja suuri sankarimme on asian hienosti kiteyttänyt "Elämä on laiffii"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550