Aivot

nameless

Hei arvot kreatonistit

Miksi ihmisellä on aivot? Jos ihmisellä on kerta "sielu" ei aivoilla ole mitään oikeaa optiota olla olemassa. Suurten aivojen takia joka viides äiti kuolisi synnytykseen ilman modernia lääketiedettä, aivot vievät suurimman osa hapesta ja ravinnosta mitä saamme sekä ovat äärimmäisen herkkiä vahingolle?

Jos meillä kerta on sielu niin miksi meillä on näinkin huonosti suunniteltu elin kuin aivot?

9

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rööbert

      Sielu sijaitsee sydämessä ja aivot ovat sitä varten, että sinne nousee vanhankansan mukaan kusi ja paska tekee siellä patoja.

      • Tavoitteeton

        >>Sielu sijaitsee sydämessä


      • Rööbert
        Tavoitteeton kirjoitti:

        >>Sielu sijaitsee sydämessä

        Joo, se oli vitsi toi mun kirjoitus. Jäi hymiöt.

        Mutta eräs huuhaa-tiedelehti nimeltään "Tieteen kuvalehti" kirjoitti, että - Persoonallisuus asuu sydämessä.
        http://www.tieteenkuvalehti.com/polopoly.jsp?d=157&a=2751

        Ei kaikki ole tuossa lehdessä huuhaata, mutta yllättäen jokin juttu on aivan omituinen. Tämä on yksi esimerkki.
        Ja mitä mieltä tästä: -Odottiko universumi?
        "Kiistelty antrooppinen periaate saa lisää kannattajia
        Universumi odotti ihmistä.
        Monet luonnonlait näyttävät olevan kuin tehtyjä ihmisen evoluutiota varten. Yhä useammat tutkijat ovat kallistumassa sille kannalle, että ihmiselämän ja maailmankaikkeuden välillä on tietty yhteys."


      • Rööbert kirjoitti:

        Joo, se oli vitsi toi mun kirjoitus. Jäi hymiöt.

        Mutta eräs huuhaa-tiedelehti nimeltään "Tieteen kuvalehti" kirjoitti, että - Persoonallisuus asuu sydämessä.
        http://www.tieteenkuvalehti.com/polopoly.jsp?d=157&a=2751

        Ei kaikki ole tuossa lehdessä huuhaata, mutta yllättäen jokin juttu on aivan omituinen. Tämä on yksi esimerkki.
        Ja mitä mieltä tästä: -Odottiko universumi?
        "Kiistelty antrooppinen periaate saa lisää kannattajia
        Universumi odotti ihmistä.
        Monet luonnonlait näyttävät olevan kuin tehtyjä ihmisen evoluutiota varten. Yhä useammat tutkijat ovat kallistumassa sille kannalle, että ihmiselämän ja maailmankaikkeuden välillä on tietty yhteys."

        Tieteen kuvalehdellä tapaa olla vähän "korkealla lentäviä" artikkeleita. (esittelevät kaikenlaisia hypoteeseja sun muita)
        Parempi nimi olisi kai "Tieteen Juorulehti" :D


      • Tavoitteeton
        Rööbert kirjoitti:

        Joo, se oli vitsi toi mun kirjoitus. Jäi hymiöt.

        Mutta eräs huuhaa-tiedelehti nimeltään "Tieteen kuvalehti" kirjoitti, että - Persoonallisuus asuu sydämessä.
        http://www.tieteenkuvalehti.com/polopoly.jsp?d=157&a=2751

        Ei kaikki ole tuossa lehdessä huuhaata, mutta yllättäen jokin juttu on aivan omituinen. Tämä on yksi esimerkki.
        Ja mitä mieltä tästä: -Odottiko universumi?
        "Kiistelty antrooppinen periaate saa lisää kannattajia
        Universumi odotti ihmistä.
        Monet luonnonlait näyttävät olevan kuin tehtyjä ihmisen evoluutiota varten. Yhä useammat tutkijat ovat kallistumassa sille kannalle, että ihmiselämän ja maailmankaikkeuden välillä on tietty yhteys."

        "Yhä useammat tutkijat ovat kallistumassa sille kannalle, että ihmiselämän ja maailmankaikkeuden välillä on tietty yhteys."


        Ohhoh! Tuohan hurja näkemys on.

        Oudompaa se minusta olisi, jos noiden välillä ei mitään yhteyttä olisi.


    • esileikkiä

      madoille ja hajottajabakteereille.

      • Kaarlo T.

        Kuten meidän vapahtajamme ja suuri sankarimme on asian hienosti kiteyttänyt "Elämä on laiffii"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe