Kirjoitin tänne jo aiemmin ja kerroin löytäneeni miehen, joka rakastui minuun silmittömästi! Mutta tämä mies ei osaa rakastelun alkeitakaan, vaikka on jo 58 vuotta vanha!
Eilen taas olin hänen luonaan ja tietysti "harjoitutin" häntä, mutta on edelleen sama nyhverö. Hän myös hokee monesti: "älä jätä minua, älä jätä minua..." ja vääntää itkua. Hän myös näkee minut niiiin kauniina ja ihanana vaikka olen jo 57-vuotias, tietysti se imartelee, hän myös lupaa maat ja mannut jos menen hänelle.
Olen tuntenut hänet n. kaksi kk, ja olen naimisissa tahollani, mutta ehkä eroaikeissa...olen niin epävarma vielä mitä tehdä. Kotona saan hyvää seksiä, mutta muuten mieheni on kiukkuinen luonne, kun taas tämä uusi on hyväluonteinen, mutta seksi huonoa.
En tiedä miksi taas kirjoitan tänne, ehkä toivon jonkin viisaan neuvoa mitä tehdä tilanteessani.
En ole mikään "huono nainen" niinkuin moni lukija saattaa kuvitella, kaipaan vain miehistä hyväilyä ja turvaa enemmän kuin muut naiset!
Aina "lirissä"
21
1206
Vastaukset
- ainakin
pitääkö täällä kaikki paskallakäynnit selostaa.
- pieru perseestä?
Valitse se jonka pieru irtoaa paremmin perseestä.Ei silloin ole ilma vaivat panon esteenä.
- kaakattaa munattomista
miehistä. On se mallissaan jos "hautaan kuatuvat" mummot ruikuttaa kuin pikkupennut, ei tiijä kusis vai paskantas.
Innostaako tämä palsta syvälliseen keskusteluun niin kun joku mummuista on kailottanut.
Se on vain minun mielipiteeni. HYVÄÄ JOULUAA tästäkin HUOLIMATTA KAIKILLE! - Höperöhän
Sinä olet kun vielä täällä palstalla samaa asiaa jahkaat.
- Varmuuden
Vuoksi kolmas tai neljäski mies.
- ei kiukkuinen
Niinpä, luin tekstisi muutamaan kertaan vaan en oikein löytänyt siitä sitä ajatusta.
Vaan muutama sana kuitenkin miehestä ja hänen mahdollisuuksistaan.
Jos saat kotona hyvää seksiä, niin mitä sitten odotat tältä toiselta mieheltä?
Me emme ole kaikki samanlaisia rakastajia, ja jos miehesi taitaa tuon homman, niin vertaatko tätä toista miestä omaasi, eli odotatko tämän irtosuhteesi pystyvän parempaan, ja jos niin teet, olet asettanut miespololle todellisen helvetin, sillä hän ei ole olettaakseni tietoinen miehesi taidoista joten hän asettaa ne haasteensa kohtuullisen korkealle, ja lienee tiedossasikin että hän pyrkii silloin mahdottomuuksiin omiin suorituskykyihinsä nähden.
"Tyttö" hyvä, unohda kaikki mitä olet nähnyt esim videoilla jossa mies pystyy näin tavallisen miehen mielestä lähes mahdottomuuksiin, sillä nämä miehet tekevät sitä työkseen ja se on heidän "ammattinsa"
Äläkä vaadi meiltä taviksilta sitä samaa...
Tästä voisi jatkaa pitempäänkin, mutta tässä lienee ainakin osasyy hänen "huonouteensa".. - mitä 5 v. päästä?
Kertomuksesi oli toistoa aikaisemmasta kirjoituksestasi. Sait silloin jo palautetta, jossa et saanut oikein hyväksyntää.
Nyt kuitenkin jatkat entiseen tapaan, etkä ota mitään opiksesi. Tuntuu, että olet "tyhmä", joka polttaa sormensa liekissä toistuvasti.
En ole kenenkään moraalinvartija, mutta toimintaasi sanottiin ennen huoraamiseksi. Ehkä itse tiedät mitä se on nyt?kirjoittaja nyt vain yrittää selittää sitä,että aviomieheltä saa hyvää seksiä,mutta kaikki muu on sitten perseellään.
Tämä sivusta vedettävä mies taas on toope makuukammarissa,mutta hänen kanssaan saa sitten sitä muutakin huomiota ja hellyyttä.
eli noinhan se on useasti...hyvät ja huonot puolet kullakin,mutta kirjoittajan täytyy nyt laittaa asiat puntariin ja katsoa,kummat asiat painaa elämässä enempi....villi meno makkarissa ja kylmyys ulkopuolella sitä tai sitten päinvastoin.. hyvää joulua...:)
- rosalii
tämä uusi tuttavuus?
tai
entinen miehesi?
alat "kouluttaa" sitä, kummalla on enemmän
kykyä/ halua "oppia" Sinun toiveesi mukaista käyttäytymistä
SITÄKÖ HALUAT?
TEE "lähtötaso" testi
itsellesi ja näille kumppaneillesi
missä ollaan nyt ja mihin pyritään !
PUNTAROI:
mitä Sinun on esim. "uhrattava" rakkauden alttarille...tai oletko valmis uhraamaan ?
JOULUKSI PIENTÄ PÄHKINÄÄ SULLE PURTAVAKSI...
ja toivon,
että saat selkiytettyä elämäsi - neuvoaantava
Tuolla löysällä asenteellasi tulet vielä pilaamaan niin oman kuin jo kahden miehesikin elämät. Hamuat liikaa onnea ja kiintymystä seksiä. Tyydy siihen vähään mitä nyt
saat (omalta ukoltasi) äläkä ahnehdi liikaa. Kun
jäät joskus yksin tajuat tilanteen. Ehkä kaipaat
entistä arkielämää takaisin ja toivot, että et o-
lisi ollut niin petollisen ahne.meitä ole monta jotka haaveillaan onnesta ja kiintymyksestä ja vielä että ois tuo kammari-asiakin kunnossa...ja kait se joillakin onkin...:)
- Nainen 57 v.
Mikä on kenenkin mielestä liikaa onnea ja kiintymystä ja seksiä!
En millään halua tyytyä ripposiin...Enkä aio jäädä yksin, löydän aina uusia miehiä, tiedän sen, koska pidän miehistä...mutta tietysti joskus haluan rauhoittua ja valita sen parhaan näistä. - .nyt
Nainen 57 v. kirjoitti:
En millään halua tyytyä ripposiin...Enkä aio jäädä yksin, löydän aina uusia miehiä, tiedän sen, koska pidän miehistä...mutta tietysti joskus haluan rauhoittua ja valita sen parhaan näistä.jo nauraa? ;DDDD
- Kohteet
Nainen 57 v. kirjoitti:
En millään halua tyytyä ripposiin...Enkä aio jäädä yksin, löydän aina uusia miehiä, tiedän sen, koska pidän miehistä...mutta tietysti joskus haluan rauhoittua ja valita sen parhaan näistä.Vaihtuu vaan .....
- Marion.T
............Heh heh.......
- joopajoo
mä nauran jo vaikkei annettaiskaan... ;DDDD
terv: "kontrasti/sumennus" ;))
edelliseen viestiisi saamasi vastaukset. Tuskin ne tällä välin ovat muuksi muuttuneet. Vai toivotko, että löytäisit täältä unelmiesi sankarin? (Ellei tämä ole jonkun käsitys hyvästä vitsistä.)
Mieti itse, mitä haluat ja toimi sen mukaan.- Bambi
vaikka flirttailla itsensä kanssa. Vastailee itselleen jonkun miehen nikillä ja kehittelee vuosisadan romanssin. Hih!
- Pirre*
isosti sanottu, että "kaipaan...plaa..plaa... enemmän kuin m u u t naiset"!!
- se rakastuu
joka ikiseen joka sitä jaksaa kuunnella. :)
Että menit sitten niin pitkälle että tiedät sen rakstelunteidotkin? No ei ihme, se ei nimittäin ennen ole saanutkaan ketään naista ylipuhutuksi mukaansa. Taisit olla ihan ensimmäinen? ;))
Pidä kii vaan, sillä jos se sut kii saa, niin se kyl palvoo sua elämänsä loppuun asti, kun ei muitakaan saa....
sorry, mut tää on yleensä näissä totuus (luulisin), mut hyvää joulua sulle. :) (tai teille).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621