Heippa mammat!
Tällästä asiita olis tälläkertaa:
Pitäis rotinoiks viiä pissialustoja ystävälle joka piakkoin räjähtää, ja aloinkin täs miettii et mistäs niitä ostelisin... Lastentarvikekaupat tulikin ekana mieleen, mut ovatkos kalliimpia siellä? Aika pienel budjetilla taas liikenteessä. (niinkun yleensä , heh)
Tietääkö kukkaa onko esim. netissä sellast kauppaa mis olis suht edullisia?
Ainii, minkä hintasia ne normaalisti on?
Vinkkejä otetaan vastaan jos joku viitsii ja joutaa joulutohinoitten keskeltä vastailemaan :)
Vauvan pissialustat
5
1158
Vastaukset
- halvimmin
saisit ihan kangas kaupasta.
- on???
pissialusta? En ole koskaan kuullutkaan. Tarkoitatko hoitoalustaa? Sellaista hoitopöydälle yms. vai sängynsuojusta? Puhut monikossa pissialustoja.. öö vaippoja? :D
- pesussa
niin toinen käytössä ainakin meillä. Suojaan patjan sillä, mutta ainoastaan siitä kastumisriskikohdasta. Etolasta itse ostin, on pakka niin leveä, että yhdestä leveydestä sai kaksi alusta. Itse käytin niitä myös parisängyssä suojana imettäessä, oli niin sotkuista hommaa alkuun...
- okkei..
pesussa kirjoitti:
niin toinen käytössä ainakin meillä. Suojaan patjan sillä, mutta ainoastaan siitä kastumisriskikohdasta. Etolasta itse ostin, on pakka niin leveä, että yhdestä leveydestä sai kaksi alusta. Itse käytin niitä myös parisängyssä suojana imettäessä, oli niin sotkuista hommaa alkuun...
en koskaan käyttänyt niitä alustoja lapsellani, kun sattui syntymään 2002 alkukesästä ja jos muistat, se oli aivan järkyttävän kuuma, kostea ja hikinen kesä... hikoiltiin kuin pienet porsaat koko konkkaronkka :) Sellainen muovifrotee, vaikka se onkin suht mukava, niin ainakin meidän vauva oli hiestä märkä, kun muutaman kerran oli se lakanan alla.. Mut eipä niitä pissaluisuja edes kovin usein tullut, että ihan hyvin pärjätty. Ihme ja kumma on se, ettei ole kertaakaan tullut vahinkoa sänkyyn, kun yövaipat jätettiin pois. Täytyy olle tyytyväinen ja kiitollinen:)
- Jenni
Tampereella ainakin Prisma myy noita "pissa-alustoja".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791